Åsemor Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Noen som bor sammen med folk som er hekta på dette spillet eller? Akkurat nå kan det spillet dra dit pepperen gror for min del. *grrr* For et møkka-spill, noe så avhengighetsskapende har jeg aldri sett maken til. Han hadde gjerne sittet døgnet rundt hvis han hadde kunnet. 0 Siter
Eyes never lie Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 hehe..kjenner meg der igjen...hvis mannen får hekta på spill...ja da kan han sitte der i flere timer! 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 hehe..kjenner meg der igjen...hvis mannen får hekta på spill...ja da kan han sitte der i flere timer! Han har vært hekta på spill tidligere og, men aldri sånn som dette. Han har til og med slutta å se på Simpsons, og stort sett alle andre tv-serier. Tror nesten han må på avvenning snart 0 Siter
Eyes never lie Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Han har vært hekta på spill tidligere og, men aldri sånn som dette. Han har til og med slutta å se på Simpsons, og stort sett alle andre tv-serier. Tror nesten han må på avvenning snart Hehe;) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jaaaa!! Det er helt utrolig. Umulig å få kontakt med mennesket!! 0 Siter
Gjest spiller ikke Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Joda, mannen min var hekta en stund.... Da var jeg irritert! Før vi fikk pc var det nintendo i timesvis..... 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Joda, mannen min var hekta en stund.... Da var jeg irritert! Før vi fikk pc var det nintendo i timesvis..... "var hekta en stund"... Så det er mulighet for at det går over? Han har spilt i over 2 mnd nå... 0 Siter
Gjest spiller ikke Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 "var hekta en stund"... Så det er mulighet for at det går over? Han har spilt i over 2 mnd nå... Ehem.... Jeg bør nok ikke si noe mer.. Han holdt på MYE lenger enn det! 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Ehem.... Jeg bør nok ikke si noe mer.. Han holdt på MYE lenger enn det! Hvilket land bor dere i da? Spillet ble lansert i Norge i februar.. 0 Siter
Gjest spiller ikke Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hvilket land bor dere i da? Spillet ble lansert i Norge i februar.. Kanskje han fant det på nettet da? Vet ikke... Men nintento holdt han på med et par år. 0 Siter
mAd Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Sambo er *HELDIGVIS* ikke interessert i denslags spill i det hele tatt (her går det i Counter Strike, men i moderate mengder;), men alle kameratene hans.. puh.. skjønner ikke at kjærestene deres holder ut, seriøst. Han ene brukte faktisk flere egenmeldinger så han kunne spille istedetfor å dra på jobb! De er totalt fraværende fra omverdenen. Jeg hadde aldri godtatt det, hehe. Er ikke ofte jeg setter meg på bakbeina når det gjelder ting, men DER hadde jeg fått nok 0 Siter
Freya Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Å, så glad jeg er for at samboeren ikke liker data! Han er hekta på snekring og oppussing han, veldig kjekt for meg. Problemet er bare at han er veldig mye hos alle andre og pusser opp da, så han er ikke så ofte hjemme. Jeg får god tid til DOL, iallfall: 0 Siter
tiliti Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hvem? Hektet? Å, du tenker kanskje på ham som sitter der borti hjørnet og har alle sine team-mates i nettmeeting med mikrofon og det hele, hver eneste kveld/natt +++? Men han har egentlig alltid vært sånn, han bare konverterte fra tekstbasert rollespill til WoW og ble bittelitt verre Når folk spør om han er hjemme spør jeg tilbake, fysisk eller psykisk tenker du på? 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Hvem? Hektet? Å, du tenker kanskje på ham som sitter der borti hjørnet og har alle sine team-mates i nettmeeting med mikrofon og det hele, hver eneste kveld/natt +++? Men han har egentlig alltid vært sånn, han bare konverterte fra tekstbasert rollespill til WoW og ble bittelitt verre Når folk spør om han er hjemme spør jeg tilbake, fysisk eller psykisk tenker du på? Godt jeg ikke er eneste wow-enka her. 0 Siter
tiliti Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Godt jeg ikke er eneste wow-enka her. Jeg har ei venninne som er WoW-enke som faktisk løste det hele med å shoppe WoW til seg selv, og plage gubben i 3 uker i strekk til hun hadde lært seg alt. Nå treffer vi aldri noen av dem mer 0 Siter
tiliti Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hvilket land bor dere i da? Spillet ble lansert i Norge i februar.. Det var utprøving og demo-ting lenge før den tid tror jeg, pluss at det ble lansert i andre land før Norge/Europa. Sambo spiller bare på amerikanske servere, siden han fikk spillet sponset av en amerikaner fra det forrige spillet, som ville spille med ham. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Jeg har ei venninne som er WoW-enke som faktisk løste det hele med å shoppe WoW til seg selv, og plage gubben i 3 uker i strekk til hun hadde lært seg alt. Nå treffer vi aldri noen av dem mer Oh my god. Det hadde iallefall funka dårlig her, hvis ingen av oss hadde hatt tid til babyen 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Oh my god. Det hadde iallefall funka dårlig her, hvis ingen av oss hadde hatt tid til babyen Du kan jo kjøpe spill til babyen å 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hvem? Hektet? Å, du tenker kanskje på ham som sitter der borti hjørnet og har alle sine team-mates i nettmeeting med mikrofon og det hele, hver eneste kveld/natt +++? Men han har egentlig alltid vært sånn, han bare konverterte fra tekstbasert rollespill til WoW og ble bittelitt verre Når folk spør om han er hjemme spør jeg tilbake, fysisk eller psykisk tenker du på? Ser det sånn ut hjemme hos dere: http://xcomputerman.com/albums/humor/aae.png Hi hi 0 Siter
tiliti Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ser det sånn ut hjemme hos dere: http://xcomputerman.com/albums/humor/aae.png Hi hi hihi, ikke fullt så ille. Du kan erstatte det med 3 skrivepulter, 3 stasjonære pc'er, en linux-server og 1 bærbar pc. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.