Gå til innhold

world of warcraft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bor sammen med folk som er hekta på dette spillet eller?

Akkurat nå kan det spillet dra dit pepperen gror for min del. *grrr* For et møkka-spill, noe så avhengighetsskapende har jeg aldri sett maken til. Han hadde gjerne sittet døgnet rundt hvis han hadde kunnet.

Eyes never lie
Skrevet

hehe..kjenner meg der igjen...hvis mannen får hekta på spill...ja da kan han sitte der i flere timer!

Skrevet

hehe..kjenner meg der igjen...hvis mannen får hekta på spill...ja da kan han sitte der i flere timer!

Han har vært hekta på spill tidligere og, men aldri sånn som dette.

Han har til og med slutta å se på Simpsons, og stort sett alle andre tv-serier. Tror nesten han må på avvenning snart ;)

Eyes never lie
Skrevet

Han har vært hekta på spill tidligere og, men aldri sånn som dette.

Han har til og med slutta å se på Simpsons, og stort sett alle andre tv-serier. Tror nesten han må på avvenning snart ;)

Hehe;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jaaaa!! Det er helt utrolig. Umulig å få kontakt med mennesket!!

Gjest spiller ikke
Skrevet

Joda, mannen min var hekta en stund.... Da var jeg irritert! Før vi fikk pc var det nintendo i timesvis.....

Skrevet

Joda, mannen min var hekta en stund.... Da var jeg irritert! Før vi fikk pc var det nintendo i timesvis.....

"var hekta en stund"...

Så det er mulighet for at det går over?

Han har spilt i over 2 mnd nå...

Gjest spiller ikke
Skrevet

"var hekta en stund"...

Så det er mulighet for at det går over?

Han har spilt i over 2 mnd nå...

Ehem.... Jeg bør nok ikke si noe mer.. Han holdt på MYE lenger enn det!

Skrevet

Ehem.... Jeg bør nok ikke si noe mer.. Han holdt på MYE lenger enn det!

Hvilket land bor dere i da?

Spillet ble lansert i Norge i februar..

Gjest spiller ikke
Skrevet

Kanskje han fant det på nettet da? Vet ikke... Men nintento holdt han på med et par år.

Skrevet

Sambo er *HELDIGVIS* ikke interessert i denslags spill i det hele tatt (her går det i Counter Strike, men i moderate mengder;), men alle kameratene hans.. puh.. skjønner ikke at kjærestene deres holder ut, seriøst. Han ene brukte faktisk flere egenmeldinger så han kunne spille istedetfor å dra på jobb! De er totalt fraværende fra omverdenen. Jeg hadde aldri godtatt det, hehe. Er ikke ofte jeg setter meg på bakbeina når det gjelder ting, men DER hadde jeg fått nok :P

Skrevet

Å, så glad jeg er for at samboeren ikke liker data! :)

Han er hekta på snekring og oppussing han, veldig kjekt for meg. ;) Problemet er bare at han er veldig mye hos alle andre og pusser opp da, så han er ikke så ofte hjemme. Jeg får god tid til DOL, iallfall: ;)

Skrevet

Hvem? Hektet? Å, du tenker kanskje på ham som sitter der borti hjørnet og har alle sine team-mates i nettmeeting med mikrofon og det hele, hver eneste kveld/natt +++?

Men han har egentlig alltid vært sånn, han bare konverterte fra tekstbasert rollespill til WoW og ble bittelitt verre :P

Når folk spør om han er hjemme spør jeg tilbake, fysisk eller psykisk tenker du på?

Skrevet

Hvem? Hektet? Å, du tenker kanskje på ham som sitter der borti hjørnet og har alle sine team-mates i nettmeeting med mikrofon og det hele, hver eneste kveld/natt +++?

Men han har egentlig alltid vært sånn, han bare konverterte fra tekstbasert rollespill til WoW og ble bittelitt verre :P

Når folk spør om han er hjemme spør jeg tilbake, fysisk eller psykisk tenker du på?

Godt jeg ikke er eneste wow-enka her.

Skrevet

Godt jeg ikke er eneste wow-enka her.

Jeg har ei venninne som er WoW-enke som faktisk løste det hele med å shoppe WoW til seg selv, og plage gubben i 3 uker i strekk til hun hadde lært seg alt.

Nå treffer vi aldri noen av dem mer :P

Skrevet

Det var utprøving og demo-ting lenge før den tid tror jeg, pluss at det ble lansert i andre land før Norge/Europa.

Sambo spiller bare på amerikanske servere, siden han fikk spillet sponset av en amerikaner fra det forrige spillet, som ville spille med ham.

Skrevet

Jeg har ei venninne som er WoW-enke som faktisk løste det hele med å shoppe WoW til seg selv, og plage gubben i 3 uker i strekk til hun hadde lært seg alt.

Nå treffer vi aldri noen av dem mer :P

Oh my god. Det hadde iallefall funka dårlig her, hvis ingen av oss hadde hatt tid til babyen ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Oh my god. Det hadde iallefall funka dårlig her, hvis ingen av oss hadde hatt tid til babyen ;)

Du kan jo kjøpe spill til babyen å :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ser det sånn ut hjemme hos dere:

http://xcomputerman.com/albums/humor/aae.png

Hi hi ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...