Gå til innhold

Hvilken serie?

Anbefalte innlegg

Eyes never lie
Skrevet

Hei,

Hvilken serie liker dere best? Jeg liker å se på Raymond, he is just so cuet:)

Gjest Maria er mitt navn i dag..
Skrevet

Alle elsker raymond er en favoritt her og!

Så liker jeg frustrerte fruer, kongen av queens, that 70s show..og..jah..flere..men disse seriene må jeg bare få med meg! :)

Skrevet

CSI og LOST er de seriene jeg MÅ ha med meg, ellers titter jeg innom seriene akutten, coldcase og smittejegerne en gang i blandt.

hare1365380455
Skrevet

Frustrerte fruer og Lost. Og jeg har sett et par episoder med Scrubs-morsomt! Jeg synes også Raymond er bra, og Kongen av Queens.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg ser LOST. Og så ser jeg på Idol, men det er vel kanskje ikke noe serie =)

Skrevet

Gilmore Girls! Blir skikkelig deppa om jeg misser en episode.

Følger også med på Lost og Frustrerte fruer, så myte at jeg tar det opp hvis jeg ikke skal være hjemme.

Ellers ser jeg gjerne på mange av sitcomene, best er Kongen av Queens syns jeg. Også har jeg begynt å følge med på Akutten-repriser på dagtid. ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg ser LOST. Og så ser jeg på Idol, men det er vel kanskje ikke noe serie =)

Jeg ser også idol. Men jeg får ikke sett så mye tv for tiden.

hare1365380455
Skrevet

Gilmore Girls! Blir skikkelig deppa om jeg misser en episode.

Følger også med på Lost og Frustrerte fruer, så myte at jeg tar det opp hvis jeg ikke skal være hjemme.

Ellers ser jeg gjerne på mange av sitcomene, best er Kongen av Queens syns jeg. Også har jeg begynt å følge med på Akutten-repriser på dagtid. ;)

Jeg så Gilmore girls før, men nå er det veldig lenge siden jeg har sett den serien. Men jeg likte den veldig godt!

Eyes never lie
Skrevet

Ja gilmore girls er en kul serie.

Gjest ChiengMai
Skrevet

C.S.I. _må_ jeg se, da fortrinnsvis C.S.I. Miami og Grissom. C.S.I. NY syns jeg foreløpig ikke så mye om. Tirsdagskvelden er hellig for meg, nåde den som forstyrrer da! Så ser jeg av og til Cold Case hvis jeg har tid.

Skrevet

For tiden er det "Frustrerte fruer" jeg liker aller best!

Skrevet

Alt var bedre under krigen:

Den råkule, amerikanske advokatserien på 90-tallet (som jeg alltid glemmer navnet på), Seinfeld, CSI Las Vegas de første ti gangene, eh... ja, det var det jeg kom på.

I dag ser jeg noe av Lost og det er vel det i grunnen. Populære Frustrerte fruer ble ikke så veldig populær hos meg, selv om jeg vanligvis har skikkelig sans for onde ting i den amerikanskje pastellmiddelklassen.

Skrevet

Smittejegerne er favoritten. Frustrerte fruer er også bra. Og så er jeg lykkelig over at Nip/Tuck har startet opp igjen på TV 3.

Den er så hemningsløs. Aldri langt fra snakk til puling. I forrige episode pulte den ene legen svigermora til kollegaen sin.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Skjeldent jeg får tid til å se så mye tv, men får som regel med meg Fagerstrand og LOST, innimellom Østkanfolk og.

Skrevet

Skjeldent jeg får tid til å se så mye tv, men får som regel med meg Fagerstrand og LOST, innimellom Østkanfolk og.

Østkantfolk, går den noe sted nå?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Østkantfolk, går den noe sted nå?

BBC Prime, men den kanalen mister visst vi her i Tr.heim fra 1 juni:(

Skrevet

Raymond er ok, han, men jeg syns at frua er SÅ teit.

Ellers: That 70`s Show, Scrubs, gamle Seinfeld-episoder... Dessuten et par engelske: Absolutely Fabulous og den som går på nrk2 (tannlegen med familie), den er rå innimellom!

Og så hadde jeg nettopp et fabelaktig gjensyn med en av mine favorittepisoder av "Married, with Children", der Al og Peggy ikke kan betale for seg på den fine restauranten, og de brøyter seg til slutt ut med Al sine sure sko som våpen...

Ellers er det fælt lite å se på tv for tida.

Skrevet

BBC Prime, men den kanalen mister visst vi her i Tr.heim fra 1 juni:(

Aha, den har nok ikke jeg.

Eyes never lie
Skrevet

Forundrer meg egentlig over at ingen har nevnt "I gode og onde dager" eller "Glamour"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...