Gå til innhold

Er det noen synske her?

Anbefalte innlegg

Gjest snufs snufs
Skrevet

Jeg mistet en nøkkel idag, inne. Jeg sto med den i hånden da det ringte på ytterdøren, og i distraksjon så la jeg nøkkelen fra meg et eller annet sted. Jeg har lett og lett, også i lommene mine, uten å finne den.

Nå kommer jeg ikke inn på hjemmekontoret mitt, der jeg har alle viktige papirer osv! Har ingen ekstranøkkel til rommet.

Derfor kjære synske dol'ere, jeg er avhengig av deres hjelp! Hvor "ser" dere min nøkkel?

Gjest forslag
Skrevet

Bak kommoden, bak skoene, i jakkelommen, under avisene, på kjøkkenbenken, i døren, mellom posten...

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg tror du la den i vinduskarmen i gangen, og så datt den ned derfra og oppi en sko.

skorpionfisken
Skrevet

Du måtte inn for å hente noe og la dem oppå ventilatoren i kjøkkenet.

Gjest snufs snufs
Skrevet

Du måtte inn for å hente noe og la dem oppå ventilatoren i kjøkkenet.

Der går det ikke an å legge noe, for den er innebygd.

Gjest snufs snufs
Skrevet

Den har falt bak kommoden i gangen!

Det finns ingen kommode i gangen, bare et høyt skap....

Gjest snufs snufs
Skrevet

Jeg tror du la den i vinduskarmen i gangen, og så datt den ned derfra og oppi en sko.

Vi har ikke vindu i gangen, men skoene har jeg sjekket likevel.(jeg har jo en 2-åring...)

Skrevet

Det finns ingen kommode i gangen, bare et høyt skap....

Filler'n da, jeg som alltid har villet være synsk *sukk*

Gjest \\\\+++++++++++09000
Skrevet

Ligger på pianoet

Skrevet

Vi har ikke vindu i gangen, men skoene har jeg sjekket likevel.(jeg har jo en 2-åring...)

Da bør du sjekke lekekassa til 2-åringen! :-) Der fant jeg mine nøkler en gang jeg hadde lett til jeg trodde jeg skulle bli gal! *ha ha*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...