Gjest enden Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Det står ludder overalt i Oslo. En ekkel utvikling. Kundene bør kriminaliseres. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/oslo/article1027520.ece 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Noen må jo være prostituerte og, vel? De har alltid vært der, og har sin rolle i samfunnet de og. 0 Siter
Gjest enden Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Noen må jo være prostituerte og, vel? De har alltid vært der, og har sin rolle i samfunnet de og. Den bet jeg ikke på. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Noen må jo være prostituerte og, vel? De har alltid vært der, og har sin rolle i samfunnet de og. Bor langt unna oslo's gater heldigvis. Sikkert ikke tenkt så mye på det hvis jeg hadde bodd i nærheten. Var på ferie i oslos gater i fjor sommer å da så jeg svært få av dem,var liksom så fjærnt for oss,gjorde aha opplevelse nærmest "er det sånn de ser ut aha" 0 Siter
Gjest nye tilstander Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Noen må jo være prostituerte og, vel? De har alltid vært der, og har sin rolle i samfunnet de og. Men nå er det svært mange flere selgere enn kjøpere, og det gjør markedet ganske voldelig og enda mer usunt for "selgerne". antallet kunder har holdt seg ganske konstant, mens markedet overstrømmes av jenter som selger seg. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Men nå er det svært mange flere selgere enn kjøpere, og det gjør markedet ganske voldelig og enda mer usunt for "selgerne". antallet kunder har holdt seg ganske konstant, mens markedet overstrømmes av jenter som selger seg. Dette er ny informasjon for meg da. Antall horer bør reguleres akkurat som antall dagligvarehandler. 0 Siter
Gjest nye tilstander Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Dette er ny informasjon for meg da. Antall horer bør reguleres akkurat som antall dagligvarehandler. Leste du ikke linken du la inn kommentar til? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Leste du ikke linken du la inn kommentar til? Nei, hvorfor skulle jeg det? 0 Siter
maire Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Dette er ny informasjon for meg da. Antall horer bør reguleres akkurat som antall dagligvarehandler. *s*, hva skal de bortregulerte horene ta seg til da? Kanskje de blir stående og forfalle, akkurat som mange nedlagte dagligvarebutikker gjorde? Og en dag kommer det kanskje en familie fra utlandet og "gjenåpner" dem, lager familiebedrift av dem. Nei..nå er jeg vel litt på kanten useriøs. Får ta en sovepille til og legge meg :-) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 *s*, hva skal de bortregulerte horene ta seg til da? Kanskje de blir stående og forfalle, akkurat som mange nedlagte dagligvarebutikker gjorde? Og en dag kommer det kanskje en familie fra utlandet og "gjenåpner" dem, lager familiebedrift av dem. Nei..nå er jeg vel litt på kanten useriøs. Får ta en sovepille til og legge meg :-) Sette dem på attføring. 0 Siter
Goliath Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Det hadde vært bedre med skikkelige horehus...... En annen ting som også er lite trivelig stadig å møte på i Oslo er alle tiggerne. For to dager siden gikk jeg langs hele Karl Johannsgt tidlig på kvelden. Og jeg ble tilsnakket av et sted mellom 15 og 20 personer som ønsket penger av meg. Det er heller ikke et spesielt "hyggelig" innslag i bybildet...... 0 Siter
meimei Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 en skam for norske menn, at det finnes så mange stakkarslige sjeler som må betale for å få sex?? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 en skam for norske menn, at det finnes så mange stakkarslige sjeler som må betale for å få sex?? De fleste er nok ikke stakkarslige. Ikke må de betale for å få sex heller. De har lyst til å gjøre det, og de gjør det. 0 Siter
Gjest enden Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Det hadde vært bedre med skikkelige horehus...... En annen ting som også er lite trivelig stadig å møte på i Oslo er alle tiggerne. For to dager siden gikk jeg langs hele Karl Johannsgt tidlig på kvelden. Og jeg ble tilsnakket av et sted mellom 15 og 20 personer som ønsket penger av meg. Det er heller ikke et spesielt "hyggelig" innslag i bybildet...... Jeg synes kjøp av sex er både umoralskt, uetiskt og helt forkastelig. Menn som ikke har mere respekt for kvinner enn å behandle de som et kjøttstykke burde blitt spyttet på. 0 Siter
Goliath Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Jeg synes kjøp av sex er både umoralskt, uetiskt og helt forkastelig. Menn som ikke har mere respekt for kvinner enn å behandle de som et kjøttstykke burde blitt spyttet på. Jeg synes kjøp og salg av sex er helt greit, så lenge det kan foregå på en forsvarlig måte - og ikke minst ved at de som selger sex ikke blir utnyttet av en tredjepart. At man kan mene at det er moralsk forkastelig har jeg full forståelse for. Det kan man mene om mye i dagens samfunn. Og man kan gjerne gjøre en innsats for å forsøke å forandre folks holdninger. Men det skjer ikke gjennom å kriminalisere kjøperne av seksuelle tjenester. I tillegg medfører det bare enda verre forhold for de som selger sex - og jeg ser ikke helt hva som er det "positive" ved det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.