Gå til innhold

Trådsmale mødre

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Har fundert på en sak. Hvordan i alle dager klarer syyyltynne kvinner, som f.eks. Victoria Beckham og kronprinsesse Mary(+halvparten av Hollywood-mødrene) å bli gravide??? Barer undrer, jeg.Vanligvis forsvinner jo mensen og alt når man blir for mager...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• tiliti

5

• Åsemor

3

• amber sun

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Snoopy83
Skrevet

Alle skal jo være så magre nå til dags.

Massepsykose er det, minst.

Gjest de får god hjelp
Skrevet

Det er ikke noe problem for de som har full pakke av trenere, kostholdsveiledere, leger osv i ryggen. (Jorunn S. Borgen uttalte seg om slankingen til kronprinsesse Mary før bryllupet, og sa at det ikke var farlig når man fikk så god hjelp, men det var farlig for alle "dødelige" som ble inspirert men som ikke fikk samme oppfølging.

Så med et profft opplegg, kan de nok få i seg akkurat det som trengs for at syklusen er normal, og allikevel være smal som en tråd.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Posh Spice ser rett og slett ikke god ut.

Skrevet

Hvordan de blir gravide vet jeg ikke. Men jeg tenker at Posh f eks har tatt et lite "tuck" i forbindelse med keisersnittene.

Gjest baremei
Skrevet

Hvordan de blir gravide vet jeg ikke. Men jeg tenker at Posh f eks har tatt et lite "tuck" i forbindelse med keisersnittene.

Ja, at hun har fått litt bukplastikk mens hun først var på sykehuset,ja? Hmm, det har jeg ikke tenkt på før. Meget mulig!Leste i dag at hun gikk ned 13 kg på 5 uker etter at hun hadde født han siste!MÅ jo nesten ha fått _litt_drahjelp, da...

Gjest baremei
Skrevet

Posh Spice ser rett og slett ikke god ut.

Jeg synes dama VAR pen før, da hun hadde noen flere kg på kroppen. Men nå...Masse fine klær(og en del ikke fullt så fine?) har hun ihvertfall:)

Gjest baremei
Skrevet

Det er ikke noe problem for de som har full pakke av trenere, kostholdsveiledere, leger osv i ryggen. (Jorunn S. Borgen uttalte seg om slankingen til kronprinsesse Mary før bryllupet, og sa at det ikke var farlig når man fikk så god hjelp, men det var farlig for alle "dødelige" som ble inspirert men som ikke fikk samme oppfølging.

Så med et profft opplegg, kan de nok få i seg akkurat det som trengs for at syklusen er normal, og allikevel være smal som en tråd.

Ja, de får nok masse hjelp..Men uansett hva/hvor sunt man spiser, så må jo kroppen ha en grense?Vi kan jo ikke fungere uten et gram fett på kroppen!!

Trodde at hvis man kom under en viss fettprosent, så var man ikke passende "bo" for et foster?? Og at naturen da sørget for at man ikke ble svanger...?

Gjest baremei
Skrevet

Ja, dessverre

Skrevet

Ja, at hun har fått litt bukplastikk mens hun først var på sykehuset,ja? Hmm, det har jeg ikke tenkt på før. Meget mulig!Leste i dag at hun gikk ned 13 kg på 5 uker etter at hun hadde født han siste!MÅ jo nesten ha fått _litt_drahjelp, da...

Jeg har gått ned 15 kg på 6 uker....

Men da regner jeg fra før fødsel, forsvant jo noen kg bare da.

Skrevet

Fra fødsel og til jeg forlot sykehuset gikk jeg ned 10kg.

Hadde mensen fremdeles jeg da jeg i en lengre periode veide 40-45 kg på grunn av dårlig matlyst, så hos noen skal det rimelig mye til for at man skal minste mensen.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg har gått ned 15 kg på 6 uker....

Men da regner jeg fra før fødsel, forsvant jo noen kg bare da.

Ikke verst. Kan de kanskje ha reknet vekten FØR fødsel i Victoria-tilfellet også? Isåfall høres det liksom mer realistisk ut. For ungen veier jo noe(ca. 3 kg?) og morkaken, fostervann etc, som jeg ikke har sånn greie på...hvor mye veier dette,da? Vet du?

Skrevet

Ja, de får nok masse hjelp..Men uansett hva/hvor sunt man spiser, så må jo kroppen ha en grense?Vi kan jo ikke fungere uten et gram fett på kroppen!!

Trodde at hvis man kom under en viss fettprosent, så var man ikke passende "bo" for et foster?? Og at naturen da sørget for at man ikke ble svanger...?

Det skal nok rimelig mye til. Det fødes fremdeles barn på steder der det er store sult-katastrofer.

Skrevet

Jeg gikk også ned mye og raskt, sannsynligvis fordi jeg hadde mye vann i kroppen.

I løpet av dagene jeg var på sykehuset gikk jeg ned 10kg. De resterende 5 kg forsvant i løpet av de første 2-3 månedene, og så var det 1 kg som hang igjen en stund til.

Skrevet

Hadde mensen fremdeles jeg da jeg i en lengre periode veide 40-45 kg på grunn av dårlig matlyst, så hos noen skal det rimelig mye til for at man skal minste mensen.

hehe, du også?

Skrev akkurat om at jeg mistet 10kg fra fødselen til jeg kom hjem fra sykehuset, og så leser jeg det samme fra deg.

morsomt. :)

Gjest baremei
Skrevet

Ja, det er vel kanskje individuelt.Men vil tro det er vanligst å miste mensen om man blir så tynn.

Skrevet

Tja, jeg har blitt gravid uten noen problemer selv om jeg alltid har vært veldig slank. Alltid hatt regelmessig mens selv da jeg veide 45 kg.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg gikk også ned mye og raskt, sannsynligvis fordi jeg hadde mye vann i kroppen.

I løpet av dagene jeg var på sykehuset gikk jeg ned 10kg. De resterende 5 kg forsvant i løpet av de første 2-3 månedene, og så var det 1 kg som hang igjen en stund til.

Oioioi! Da er det ikke så uvanlig og utrolig som jeg trodde, da. Må nok være mye vann som forvinner,ja.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Ja, dessverre

Alt rundt deg, er bare galskap.

Det er ikke nødvendig å slanke seg for å bli lykkelig. Det er ikke nødvendig å krige for å overleve. Det er ikke nødvendig å pugge for å bli smart...

Skrevet

Mener du at vi skal overspise for å bli feite eller?

Det er faktisk noen av oss som er like smale selv om vi eter som hester.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...