Gå til innhold

Trådsmale mødre

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Det kan jo hende hun har jobba hardt for å legge på seg før og mange mister altfor mange kg når de ammer.

Tror du Victoria har jobbet/jobber veldig hardt for å legge på seg???????Tviler jeg sterkt på.

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• tiliti

5

• Åsemor

3

• amber sun

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Joda, både tykke og tynne får kommentarer om utseendet.

Men tynne blir ikke sett på som svake, late og dumme...

Det er det bildet vi har av feitingen!

Tynne blir sett på som anorektiske eller hivsmittede og stygge og opphengt i utseende.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mener du at vi skal overspise for å bli feite eller?

Det er faktisk noen av oss som er like smale selv om vi eter som hester.

Det virker som man liksom MÅ være syk om man er slank. Stå på Dorthe.Det er ikke feite som blir hetset, men oss tynne.

Klok av skade, så skal jeg ikke argumentere noe i denne tråden (hvis jeg greier å la være)

Skrevet

Tror du Victoria har jobbet/jobber veldig hardt for å legge på seg???????Tviler jeg sterkt på.

Hvorfor ikke?

Det er mange som sliter livet av seg for å legge på seg også

Gjest Snoopy83
Skrevet

Tynne blir sett på som anorektiske eller hivsmittede og stygge og opphengt i utseende.

Syns tynne folk er vakre jeg. Men jeg kan selvsagt bare snakke for meg selv.

Skrevet

Det virker som man liksom MÅ være syk om man er slank. Stå på Dorthe.Det er ikke feite som blir hetset, men oss tynne.

Klok av skade, så skal jeg ikke argumentere noe i denne tråden (hvis jeg greier å la være)

Du ser, jeg klarte det ikke denne gangen. Men jeg har lagt på meg men det er bare muskler tror jeg :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har kanskje uttrykt meg uklart. Jeg mener ikke at kvinner som fra naturens side er trådsmale:) har vansker med å få barn. Noen er skapt spedbygde, rett og slett. Det er naturlig for dem. Jeg sikter til de som har gått vannvittig mye ned i vekt, slanket seg mye. Det er en kjent sak at man kan få problemer med å bli gravid da.(Det samme hvis man er sterkt overvektig, men noen er sikkert skapt for å "tåle" overvekt bedre også)

Vekten kan variere, selv hos oss slanke. De du nevner virker da å ha slank benbygning og muligens har de trent litt også, uten at det behøver være noe farlig.

Jeg tror at det som gjør at Victoria ser mager ut nå, er at siliconpuppene ikke lenger står helt i stil med hennes ellers tynne figur.

Hadde hun hatt brystene hun hadde før, så er det ikke sikkert du hadde reagert.

Gjest baremei
Skrevet

Hetse??? Mener du at jeg hetser tynne folk fordi om jeg spør et ærlig sp.mål? Jeg har selv vært for tynn og mista mensen-been there, done that. Det er noe av grunnen til at jeg lurer, ser du.

Men-burde ordlagt meg annerledes. Mente jo ikke naturlig tynne mnskr, men folk som har slanket seg/gått ned mye i vekt.

Angrer på at jeg startet denne tråden nå...:(

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener.. Hun som spiller Monica i Friends hadde vel problemer med å bli gravid, syns jeg å huske..

Skrevet

Syns tynne folk er vakre jeg. Men jeg kan selvsagt bare snakke for meg selv.

Du var veldig diplomatisk nå. Takk skal du ha :o)

Gjest baremei
Skrevet

Vekten kan variere, selv hos oss slanke. De du nevner virker da å ha slank benbygning og muligens har de trent litt også, uten at det behøver være noe farlig.

Jeg tror at det som gjør at Victoria ser mager ut nå, er at siliconpuppene ikke lenger står helt i stil med hennes ellers tynne figur.

Hadde hun hatt brystene hun hadde før, så er det ikke sikkert du hadde reagert.

Du mener at alle i kjendisene i hollywood f.eks. er naturlig slanke du, eller?Tror du ikke mange jobber ganske så hardt for å holde seg der?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er fordi de er så grusomt missunnelige.

Det er så typisk jenter det der, og hakke ned på andre jenter.

Ser det hver gang en av guttene her inne, legger frem et bilde av en pen jente, så er det alltid noen som må si at nei hun var da ikke noe pen.

Hvis jentene gjør det samme, legger frem bilde av en kjekk mann,kommer det ingen negative kommentarer fra guttene.

Gjest baremei
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener.. Hun som spiller Monica i Friends hadde vel problemer med å bli gravid, syns jeg å huske..

Ja, det er sant, henne kom jeg ikke på. Det er vel sikkert flere også, som man bare ikke hører om.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Du var veldig diplomatisk nå. Takk skal du ha :o)

Nei, der tar du feil.

Jeg sa ikke dette bare for å avslutte en feide.

Det går nemlig an, å mene at tynne mennesker er mye vakrere enn andre, og likevel mene at det er for mye slankehysteri. Det er ingen motsetning =)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du mener at alle i kjendisene i hollywood f.eks. er naturlig slanke du, eller?Tror du ikke mange jobber ganske så hardt for å holde seg der?

Men hva i alle dager er galt med å jobbe for å holde en sunn og pen kropp, så lenge det ikke er sykelig ihvertfall?

Kroppen trenger pleie for å holde seg frisk og rask, på samme måte som tennene behøver tannpuss.

Jeg skal si deg en ting.

Overvekten er et langt større helseproblem.

Lag heller et eget innlegg om det du.

Det er på tide noen gjør det, men regn med litt "pepper" bare, for det er ikke helt stuerent tema.

Men det tåler du vel?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Ser det hver gang en av guttene her inne, legger frem et bilde av en pen jente, så er det alltid noen som må si at nei hun var da ikke noe pen.

Hvis jentene gjør det samme, legger frem bilde av en kjekk mann,kommer det ingen negative kommentarer fra guttene.

Hva er rart med det?

Jenter er jo siden steinalderen oppdratt til å tro at deres verdi ligger i det ytre...

Skrevet

Hetse??? Mener du at jeg hetser tynne folk fordi om jeg spør et ærlig sp.mål? Jeg har selv vært for tynn og mista mensen-been there, done that. Det er noe av grunnen til at jeg lurer, ser du.

Men-burde ordlagt meg annerledes. Mente jo ikke naturlig tynne mnskr, men folk som har slanket seg/gått ned mye i vekt.

...så så, hvis du skal ta alle forbehold for å ikke såre noen her inne, da kan du ikke skrive innlegg i det hele tatt :-)

Skjønte hva du mente jeg, og jeg har forresten også slanket meg så mye en gang at jeg mistet mensen. Den kom ikke tilbake på litt over 2 år gitt, og jeg savnet den ikke akkurat heller.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Man har jo på en måte to typer tynne mennesker, som er motsatte typer: den ene gruppen spiser meget sunt, den andre meget usunt.

Så har man de naturlig slanke da, som etter min mening bare er skikkelig heldige =)

Skrevet

Vet du hva, det tror jeg også.

Jeg skjønner ikke at noen gidder å diskutere tjukk og tynn, røyking og ikke røyking mer her inne. Og uansett så skal jeg slutte å legge meg borti debatten :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det behøver du ikke angre på.

Var ikke spesielt deg jeg ville kritisere.

Men du må regne med at meningene er delte,og det får man tåle.

Jeg har forstått det slik at overvekt gir en langt høyere risiko for å forbli barnløs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...