Gjest eljo Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Fillern! Gikk glipp av første episode. (Hvorfor går den så tidlig??) Noen som vet om den kommer i reprise?? 0 Siter
mAd Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Arghh jeg og! Dvs, jeg fikk med meg de første fem min, og så SOVNA jeg! :-O Faen ta turnusarbeid der man begynner to og tre i ei uke, for så å plutselig gå over i ni til fire-modus *grr* 0 Siter
Prozak Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Den varte ikke så lenge. De kom ikke lenger enn såvidt inn i vogon-skipet :-) "..................................." 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hva? Når? Hvor???? nrk 2 onsdager kl 1925 Må få med meg neste episode, men guttungen driver og legger seg akkruat da så det passer så veldig dårlig at det går så tidlig!! Jaja, kan jo bøkene nærmest utenat da.... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 nrk 2 onsdager kl 1925 Må få med meg neste episode, men guttungen driver og legger seg akkruat da så det passer så veldig dårlig at det går så tidlig!! Jaja, kan jo bøkene nærmest utenat da.... Søren, det ante jeg ikke! Har bare lest den første boka, men ville gjerne sett! Guttungen her i huset har også leggetid rundt da, så kanskje pappa får hovedansvar for onsdagene.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.