Gå til innhold

Kjeeeder meg ENDA mere...

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

HAHA, nå er jeg en klegg. HEHEHE =)

Plager alle, hehehe..

Kanskje jeg skal stikke ut en tur, og finne på noen pranks... legge hundedrit foran døra til naboen =)

Hadde vært så JÆVLA fett =) =) =)

Gjest Sjokkedårisei
Skrevet

Hvor gammel er du? Trodde du var 22 siden du heter Snoopy83? Håper jeg ikke er naboen din:)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hvor gammel er du? Trodde du var 22 siden du heter Snoopy83? Håper jeg ikke er naboen din:)

Hehe, det håper jeg =)

Ler meg nesten ihjel når jeg tenker på alle de spennende tingene jeg kan finne på, jeg.

Gjest Sjokkedårisei
Skrevet

Hehe, det håper jeg =)

Ler meg nesten ihjel når jeg tenker på alle de spennende tingene jeg kan finne på, jeg.

Føler jeg fikk gjort unna mesteparten på skolen og i russetida jeg. Fant på mye uskyldig moro, men å legge bæsj på matta er bare ekkelt! Finn på noe bedre

Gjest Sjokkedårisei
Skrevet

Jeg skal se meg for når jeg skal ut i morgen tidlig! Er det noe der da, så skal alle naboene få gjennomgå!!!!!!!!

Gjest Snoopy83
Skrevet

Føler jeg fikk gjort unna mesteparten på skolen og i russetida jeg. Fant på mye uskyldig moro, men å legge bæsj på matta er bare ekkelt! Finn på noe bedre

Jo eklere, jo festligere, er mitt livsmotto.

Gjest Sjokkedårisei
Skrevet

Jo eklere, jo festligere, er mitt livsmotto.

Enkelt? Hvor har du tenkt til å få tak i all driten?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Enkelt? Hvor har du tenkt til å få tak i all driten?

Nei, ble lei dritpraten jeg =)

Hehe...

Gjest Sjokkedårisei
Skrevet

Nei, ble lei dritpraten jeg =)

Hehe...

Fant du på noe gøy da?

Gjest stakkars deg
Skrevet

Jeg synes faktisk veldig synd på deg, stakkars lille menneske med tastatur og bredbånd...

Gjest Snoopy83
Skrevet

Fant du på noe gøy da?

Nei, fant ikke på noe annet. Ble bare lei.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg synes faktisk veldig synd på deg, stakkars lille menneske med tastatur og bredbånd...

Er vel ikke mer synd på meg enn andre.

Vi skal alle leve, og vi skal alle dø.

Skrevet

De andre bare sier at de er det, men du er gæær´n du ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...