Gjest kandu Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 når jeg skal logge meg på messenger så kommer det opp som alternativ alle adressene som er blitt brukt. Hvordan klarer jeg å slette disse adressene? slik at det ikke er registrert noen når man logger seg på? Noen som vet hva jeg mener og som kan hjelpe meg? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ideen er vel at EN brukerkonto på maskinen har EN konto på msn. Så kontonavnene vil ikke være synlig om du logger deg på med en annen bruker. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ideen er vel at EN brukerkonto på maskinen har EN konto på msn. Så kontonavnene vil ikke være synlig om du logger deg på med en annen bruker. Skjønner ikke helt hva du mener..? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Skjønner ikke helt hva du mener..? Tror ikke jeg klarer å forklare det på en annen måte jeg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Tror ikke jeg klarer å forklare det på en annen måte jeg. Ok 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.