Gå til innhold

80- talls party

Anbefalte innlegg

Gjest Lindaaa
Skrevet

Skal på 80-talls party på lørdag... hva skal jeg ta på meg? noen bra forslag? liker å gå i skjørt...

kakkerlakken
Skrevet

Miniskjørt, bredt belte, silkeskjorte, oldemorstøvletter, rosa leppestift, tupert hår og masse store smykker og armband....

Gjest Lindaaa
Skrevet

Miniskjørt, bredt belte, silkeskjorte, oldemorstøvletter, rosa leppestift, tupert hår og masse store smykker og armband....

Hva er oldemorstøvletter?

Høres kult ut det anntrekket ja... må bli noe sånt.

kakkerlakken
Skrevet

Hva er oldemorstøvletter?

Høres kult ut det anntrekket ja... må bli noe sånt.

Det er sånne støvletter med litt hæl, litt spiss og mye snøring oppover leggen. Sånn litt pene støvletter. Tenk deg støvletter slik Scarlet i Tatt av vinden har..

Gjest lissemor
Skrevet

Det er sånne støvletter med litt hæl, litt spiss og mye snøring oppover leggen. Sånn litt pene støvletter. Tenk deg støvletter slik Scarlet i Tatt av vinden har..

Pocoloco eller Ball-genser:)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kalte mine for "bestemorsstøvler"..Dialekt forskjell?

:-)

Skrevet

Jeg kalte mine for "bestemorsstøvler"..Dialekt forskjell?

Jeg kalte dem for bestemorstøvletter.

Sikkert dialektforskjeller, ja.

laguna1365380434
Skrevet

Sikkert..:-) Uansett, jeg ELSKET mine..Jeg fikk dem sammen med en lilla&sort skjortesak med obligatoriske "flaggermusermer" og kinamønster.. Jeg var dødsfornøyd!

Skrevet

bestemorstøvlettene var litt kortere enn oldemorstøvlettene. Jobbet i skobutikk den perioden ALLE skulle ha sånne, og de skulle være fra Bohan sko. :o)

Gjest Lindaaa
Skrevet

Sikkert..:-) Uansett, jeg ELSKET mine..Jeg fikk dem sammen med en lilla&sort skjortesak med obligatoriske "flaggermusermer" og kinamønster.. Jeg var dødsfornøyd!

Kan noen vise meg hvordan skoene ser ut? Ble nysjgjerrig jeg nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...