Gjest Lindaaa Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Skal på 80-talls party på lørdag... hva skal jeg ta på meg? noen bra forslag? liker å gå i skjørt... 0 Siter
kakkerlakken Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Miniskjørt, bredt belte, silkeskjorte, oldemorstøvletter, rosa leppestift, tupert hår og masse store smykker og armband.... 0 Siter
Gjest Lindaaa Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Miniskjørt, bredt belte, silkeskjorte, oldemorstøvletter, rosa leppestift, tupert hår og masse store smykker og armband.... Hva er oldemorstøvletter? Høres kult ut det anntrekket ja... må bli noe sånt. 0 Siter
kakkerlakken Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hva er oldemorstøvletter? Høres kult ut det anntrekket ja... må bli noe sånt. Det er sånne støvletter med litt hæl, litt spiss og mye snøring oppover leggen. Sånn litt pene støvletter. Tenk deg støvletter slik Scarlet i Tatt av vinden har.. 0 Siter
Gjest lissemor Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Det er sånne støvletter med litt hæl, litt spiss og mye snøring oppover leggen. Sånn litt pene støvletter. Tenk deg støvletter slik Scarlet i Tatt av vinden har.. Pocoloco eller Ball-genser:) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Det er sånne støvletter med litt hæl, litt spiss og mye snøring oppover leggen. Sånn litt pene støvletter. Tenk deg støvletter slik Scarlet i Tatt av vinden har.. Jeg kalte mine for "bestemorsstøvler"..Dialekt forskjell? :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Jeg kalte mine for "bestemorsstøvler"..Dialekt forskjell? :-) Jeg kalte dem for bestemorstøvletter. Sikkert dialektforskjeller, ja. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Jeg kalte dem for bestemorstøvletter. Sikkert dialektforskjeller, ja. Sikkert..:-) Uansett, jeg ELSKET mine..Jeg fikk dem sammen med en lilla&sort skjortesak med obligatoriske "flaggermusermer" og kinamønster.. Jeg var dødsfornøyd! :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Jeg kalte dem for bestemorstøvletter. Sikkert dialektforskjeller, ja. bestemorstøvlettene var litt kortere enn oldemorstøvlettene. Jobbet i skobutikk den perioden ALLE skulle ha sånne, og de skulle være fra Bohan sko. ) 0 Siter
Gjest Lindaaa Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Sikkert..:-) Uansett, jeg ELSKET mine..Jeg fikk dem sammen med en lilla&sort skjortesak med obligatoriske "flaggermusermer" og kinamønster.. Jeg var dødsfornøyd! :-) Kan noen vise meg hvordan skoene ser ut? Ble nysjgjerrig jeg nå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.