Gå til innhold

Kan noen løse dette for meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

http://i-am-lost.com/

Jeg finner et par håndjern, og en medisinflaske - og kommer ut til vraket. Der finner jeg noen ledninger, og så kan rullestolen vippes opp/ned.

Videre kommer jeg ut til stranden, der finner jeg en bit metall.

Inn til boar-hunting - der finner jeg ingenting bortsett fra en vannflaske jeg ikke får med meg, og skjønner ikke hvordan jeg skal komme videre...

Argh!

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

19

• flisa

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Og så fant jeg en tranciever inne i flyet på det første bildet...

Fant bildet av Kate (?) også - men det gikk ikke an å ta med...

Gjest lissemor
Skrevet

Neimen om jeg vet.Jeg klarer å riste ned noen kokosnøtter fra et tred.Dette var vanskelig.Men vi må ikke gi opp så lett:)

Gjest Persille
Skrevet

Neimen om jeg vet.Jeg klarer å riste ned noen kokosnøtter fra et tred.Dette var vanskelig.Men vi må ikke gi opp så lett:)

Det klarer jeg også - men det er sikkert en grunn til at det går, vet bare ikke hvilken :)

Fikk du med deg vannflasken?

Mary Poppins
Skrevet

så irriterende dette her var da, jeg kommer til vrakstedet, til skogen og til flyvraket, og nå kommer jeg ikke videre.

Av inventory har jeg håndjern, medesin, og tranceiver.

Gjest lissemor
Skrevet

Det klarer jeg også - men det er sikkert en grunn til at det går, vet bare ikke hvilken :)

Fikk du med deg vannflasken?

nope,vannflasken får jeg ikke med meg.

Gjest Persille
Skrevet

så irriterende dette her var da, jeg kommer til vrakstedet, til skogen og til flyvraket, og nå kommer jeg ikke videre.

Av inventory har jeg håndjern, medesin, og tranceiver.

På flyvraket i mørket må du styre musen mot høyre i bildet, fra rullestolen og skrått nedover mot hjørnet åpner det seg da en sti som går ut til stranden :)

Gjest Persille
Skrevet

nope,vannflasken får jeg ikke med meg.

Men det sier seg selv at den står der for en grunn...

Skjønner ikke hvordan jeg kommer meg videre fra villsvin-jakten...

Gjest trultemor25
Skrevet

Hvordan kommer jeg meg videre fra flyvraket midt i skogen der jeg har henta trancieveren? Jeg kommer liksom ikke videre herfra, bare tilbake igjen til der jeg allerede har vært.

Gjest Persille
Skrevet

Hvordan kommer jeg meg videre fra flyvraket midt i skogen der jeg har henta trancieveren? Jeg kommer liksom ikke videre herfra, bare tilbake igjen til der jeg allerede har vært.

Hvor var du før det da?

om du går ned mot venste hjørne kommer du til skogen... Er det andre veier ut derfra?

Fra skogen kommer du videre litt over midten av bildet, mot venstre, mellom palmene, ut mot et vrak i mørket...

Gjest trultemor25
Skrevet

Hvor var du før det da?

om du går ned mot venste hjørne kommer du til skogen... Er det andre veier ut derfra?

Fra skogen kommer du videre litt over midten av bildet, mot venstre, mellom palmene, ut mot et vrak i mørket...

Der har jeg vært. Jeg begynte inne i vraket jeg og fant medisin. Så fortsatte turen til skogen, fant håndjern, så videre til flyet i skogen der jeg fant trancieveren. Lengere kommer jeg ikke.

Gjest Persille
Skrevet

Metallbiten skal festes i det midterste treet på boar-hunt!

Vet ikke helt hvorfor ennå....

Mary Poppins
Skrevet

På flyvraket i mørket må du styre musen mot høyre i bildet, fra rullestolen og skrått nedover mot hjørnet åpner det seg da en sti som går ut til stranden :)

Der har jeg vært, kalte det for skogen isteden for stranden:) men jeg har kommet like langt som trultemor, og nå er jeg stuck

Gjest Persille
Skrevet

Der har jeg vært. Jeg begynte inne i vraket jeg og fant medisin. Så fortsatte turen til skogen, fant håndjern, så videre til flyet i skogen der jeg fant trancieveren. Lengere kommer jeg ikke.

Men der hvor du fant håndjernene, skal du gå rett frem, litt til venstre - der er det et vrak i mørket. Har du vært der?

Gjest trultemor25
Skrevet

Men der hvor du fant håndjernene, skal du gå rett frem, litt til venstre - der er det et vrak i mørket. Har du vært der?

Ja, det var der jeg begynte.

Gjest Persille
Skrevet

Der har jeg vært, kalte det for skogen isteden for stranden:) men jeg har kommet like langt som trultemor, og nå er jeg stuck

Fra stranden går du opp på fjellet - der er det boar-hunt...

Gjest Persille
Skrevet

Ja, det var der jeg begynte.

Ok, da går du ut til høyre, hold musen litt over høyre side av bildet, så åpner det seg en vei ut på stranden...

Altså ikke nedover tilbake i skogen, men ut mot stranden...

Gjest trultemor25
Skrevet

Ok, da går du ut til høyre, hold musen litt over høyre side av bildet, så åpner det seg en vei ut på stranden...

Altså ikke nedover tilbake i skogen, men ut mot stranden...

Men da kommer jeg bare tilbake til inni det mørke vraket..

Gjest Persille
Skrevet

Metallet skal henges i det midterste treet på "boar-hunt", og kablene skal henges i metallet.

Da åpner det seg til høyre i bildet, og du kommer inn i fjellet...

Mary Poppins
Skrevet

Fra stranden går du opp på fjellet - der er det boar-hunt...

Når du sier strand, er det det stedet der det er masse ugress, og man finner håndjernet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...