Gå til innhold

Kan noen løse dette for meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Men da kommer jeg bare tilbake til inni det mørke vraket..

Jeg har ikke vært inni noe mørkt vrak tror jeg?

Der hvor det ser ut som om det er natten - er det en vei rett ned, den går til "Forest", og så er det en vei mot høyre som går til stranden (husker ikke navnet)... Er det det du mener?

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

19

• flisa

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Metallet skal henges i det midterste treet på "boar-hunt", og kablene skal henges i metallet.

Da åpner det seg til høyre i bildet, og du kommer inn i fjellet...

hvor er det du ser hva de forskellige plassene heter?

Gjest Persille
Skrevet

Når du sier strand, er det det stedet der det er masse ugress, og man finner håndjernet?

Nei, det er skogen.

Veien til skogen går nedover fra nattbildet med flyvraket (det med den røde prikken).

Stranden er omtrent midt på nattbildet, om du holder musen over nedre halvdel av høyre side (litt frem og tilbake) så blir det en vei ut mot siden.

Gjest Persille
Skrevet

hvor er det du ser hva de forskellige plassene heter?

Det kommer opp når du loader nytt bilde...

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg har ikke vært inni noe mørkt vrak tror jeg?

Der hvor det ser ut som om det er natten - er det en vei rett ned, den går til "Forest", og så er det en vei mot høyre som går til stranden (husker ikke navnet)... Er det det du mener?

ahh, nå kom jeg meg til stranden.. endelig..

Mary Poppins
Skrevet

Nei, det er skogen.

Veien til skogen går nedover fra nattbildet med flyvraket (det med den røde prikken).

Stranden er omtrent midt på nattbildet, om du holder musen over nedre halvdel av høyre side (litt frem og tilbake) så blir det en vei ut mot siden.

aha nå begynner jeg endelig å komme noe sted her :)

Mary Poppins
Skrevet

Det kommer opp når du loader nytt bilde...

nå har jeg kommet meg til jungle2 hvor er du?

Gjest trultemor25
Skrevet

nå har jeg kommet meg til jungle2 hvor er du?

jeg er og på jungle 2

Gjest Persille
Skrevet

Inne ved fjellet fant jeg en øks og en "bottle-rocket", hhv inne i stubbene foran i bildet, og i kassen til høyre i bildet. Den videre veien går ut mot høyre.

Der kom jeg til "jungle 1", hvor jeg så en løkke som trakk seg opp til venstre i bildet - vet ikke helt hvordan jeg gjorde det, men det ble hvertfall en åpning til "jungle 2" midt i bildet - men der står jeg fast.

Det er en løkke bak et palmeblad til høyre på Jungle 2 også, men jeg finner ikke ut noe mer.

Gjest Persille
Skrevet

jeg er og på jungle 2

Men finner ikke noe mer...

Det er en løkke til høyre på bildet, bak palmebladet...

Gjest trultemor25
Skrevet

Men finner ikke noe mer...

Det er en løkke til høyre på bildet, bak palmebladet...

veit, og den er jo også der når man går tilbake til jungle 1, det er en felle, men kommer ikke videre enn jungle 2 altså. den boka med kaninen får jeg ikke med meg

Gjest lissemor
Skrevet

Metallbiten skal festes i det midterste treet på boar-hunt!

Vet ikke helt hvorfor ennå....

og tranceiveren skal henge i ledningen!Og raketten fyres opp ved siden av!

Gjest trultemor25
Skrevet

Inne ved fjellet fant jeg en øks og en "bottle-rocket", hhv inne i stubbene foran i bildet, og i kassen til høyre i bildet. Den videre veien går ut mot høyre.

Der kom jeg til "jungle 1", hvor jeg så en løkke som trakk seg opp til venstre i bildet - vet ikke helt hvordan jeg gjorde det, men det ble hvertfall en åpning til "jungle 2" midt i bildet - men der står jeg fast.

Det er en løkke bak et palmeblad til høyre på Jungle 2 også, men jeg finner ikke ut noe mer.

jeg står også fast der

Gjest Persille
Skrevet

Klarte ikke feste den der...

*prøver igjen*

Gjest lissemor
Skrevet

veit, og den er jo også der når man går tilbake til jungle 1, det er en felle, men kommer ikke videre enn jungle 2 altså. den boka med kaninen får jeg ikke med meg

hepp hepp!

Gjest Persille
Skrevet

jeg står også fast der

Iflg Lissemor skal trancieveren henge i ledningen på boarhunt, og raketten fyres opp ved siden av - men det hjalp meg ingenting...

Gjest Persille
Skrevet

Nå fikk jeg festet den, men ingenting skjedde...

Annet enn at raketten ble fyrt opp da...

Gjest trultemor25
Skrevet

Iflg Lissemor skal trancieveren henge i ledningen på boarhunt, og raketten fyres opp ved siden av - men det hjalp meg ingenting...

ikke meg heller

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...