Gå til innhold

Kan noen løse dette for meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

er stuck igjen

Tallene på papiret er koden til esken inne i forhørsrommet - når jeg fikk inn den kom det en vugge i jungelen...

Dette er jo helt insane - hektet på et spill, skulle tro jeg var narkoman...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

19

• flisa

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

nå har jeg putta de talla inn på en sånn kodelås og fått et batteri, nå er jeg på sawyers strand, men der er det ikke mye å få gjort

Der har ikke jeg vært!

Gikk opp stigen, kom til jungelen hvor det var en vugge...

Gjest lissemor
Skrevet

Walkthrough :)

finner først medisin i vraket,og håndjern på neste under gresset.Tranceievr i flyet og bilde av Jane,som jeg ikke får ta med.

Tilbake til første vraket,og gå stien lengst vekk.På stranda finner du metallbit og ledninger. Følg stien som åpner seg.Boar hunt.

Fest metall og ledning i treet der.Gå til neste brett som åpner seg i høyre hjørne.Ta øksa og raketten. Neste brett.

Utløs snaren og gå inn i skogen.Klikk på et av trærne der og du får en kvist eukalyptus. Gå tilbake og heng opp receiver og send opp rakett.

Til strand og trykk på flagg.Du finner sedatives i skogen.Gå opp stien til venstre.En hule åpner seg.Ta flyet.

Gå til recieveren.Der er noen tall.Husk eller noter disse.Gå inn bak reciever.Tast inn tallene du fant,du får et batteri.Gå til neste brett oppi stigen,du finner en luke i skogen du kan gå inn i ,til sawyers place. Legg flyet opp på kofferten hans.Ta coilen ved siden av flska.Du finner et sted i sanda hvor du kommer til neste brett.Sett coilen på flåten og ...vips så seiler vi og slipper å dra oss i håret mer av ergrelse......

Mary Poppins
Skrevet

Der er det to veier, en opp i fjellet, og to tilbake til gamle steder...

Fant sedatives til høyre i buskene, ved den ene veien.

Gikk tilbake til stranden, fant en gullklokke i vraket, gikk inn i hulen (der vi var før Jungle) der åpnet det seg til en ny hule - hvor jeg fant et lekefly. Tilbake ved boarhunt var det kommet en luke i gresset med en papirlapp bak, og noe bak ledningene. Når jeg klikket på ledningene kom jeg til et nytt sted...

der skal det være en kode.. tenkte kanskje det var 48 15 16 23 42 men da har jeg to tall til overs..

Gjest Persille
Skrevet

der skal det være en kode.. tenkte kanskje det var 48 15 16 23 42 men da har jeg to tall til overs..

04 08 15 16 23 42

Gjest lissemor
Skrevet

4,8,15,16,23,42

Mary Poppins
Skrevet

Der er det to veier, en opp i fjellet, og to tilbake til gamle steder...

Fant sedatives til høyre i buskene, ved den ene veien.

Gikk tilbake til stranden, fant en gullklokke i vraket, gikk inn i hulen (der vi var før Jungle) der åpnet det seg til en ny hule - hvor jeg fant et lekefly. Tilbake ved boarhunt var det kommet en luke i gresset med en papirlapp bak, og noe bak ledningene. Når jeg klikket på ledningene kom jeg til et nytt sted...

glem det jeg skjønte det.. skrev det inn litt feil! :)

huff blitt helt hektet jeg og

Gjest lissemor
Skrevet

glem det jeg skjønte det.. skrev det inn litt feil! :)

huff blitt helt hektet jeg og

okei,jeg har lagt inn løsning her ,men ikke juks hvis du ikke må da:)

Mary Poppins
Skrevet

Der har ikke jeg vært!

Gikk opp stigen, kom til jungelen hvor det var en vugge...

hva skal vi med denne vuggen da tro?

Gjest lissemor
Skrevet

hva skal vi med denne vuggen da tro?

ingenting

Mary Poppins
Skrevet

finner først medisin i vraket,og håndjern på neste under gresset.Tranceievr i flyet og bilde av Jane,som jeg ikke får ta med.

Tilbake til første vraket,og gå stien lengst vekk.På stranda finner du metallbit og ledninger. Følg stien som åpner seg.Boar hunt.

Fest metall og ledning i treet der.Gå til neste brett som åpner seg i høyre hjørne.Ta øksa og raketten. Neste brett.

Utløs snaren og gå inn i skogen.Klikk på et av trærne der og du får en kvist eukalyptus. Gå tilbake og heng opp receiver og send opp rakett.

Til strand og trykk på flagg.Du finner sedatives i skogen.Gå opp stien til venstre.En hule åpner seg.Ta flyet.

Gå til recieveren.Der er noen tall.Husk eller noter disse.Gå inn bak reciever.Tast inn tallene du fant,du får et batteri.Gå til neste brett oppi stigen,du finner en luke i skogen du kan gå inn i ,til sawyers place. Legg flyet opp på kofferten hans.Ta coilen ved siden av flska.Du finner et sted i sanda hvor du kommer til neste brett.Sett coilen på flåten og ...vips så seiler vi og slipper å dra oss i håret mer av ergrelse......

Jeg er inne der jeg har tastet koden og fått et batteri, hvor skal jeg derifra?

Gjest trultemor25
Skrevet

ahh, jeg var jo såååå nærme da, men nå er jeg ferdig å

Gjest lissemor
Skrevet

Jeg er inne der jeg har tastet koden og fått et batteri, hvor skal jeg derifra?

oppi stigen til høure på bildet.

Mary Poppins
Skrevet

oppi stigen til høure på bildet.

men da kommer jeg bare tilbake til jungelen?

Gjest lissemor
Skrevet

men da kommer jeg bare tilbake til jungelen?

Det er en åpning mellom noen trær,til venstre for vugga.

Mary Poppins
Skrevet

feeerrrddiiiig!!!

kan ikke fatte hvordan lissemor klarte å bli ferdig med dette så tidlig

Gjest lissemor
Skrevet

feeerrrddiiiig!!!

Jeg EELsker slike soill,og klikker til jeg blir gul og blå!!

F.els "Den lengste reisen"...den holdt jeg på med i nesten 5 mnd....

Gjest Persille
Skrevet

feeerrrddiiiig!!!

Får ikke til :(

Forklar hvordan jeg skal bli ferdig da!!!!

Mary Poppins
Skrevet

Jeg EELsker slike soill,og klikker til jeg blir gul og blå!!

F.els "Den lengste reisen"...den holdt jeg på med i nesten 5 mnd....

hehe vel må si du likevel har vært flink.

jeg liker sånne spill men jeg har null tomådighet og synes det er mye greiere å bli gitt svaret istedenfor å lete rundt selv ;)

Gjest Persille
Skrevet

Klarer ikke ta coilen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...