Gjest Persille Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Takk for en morsom formiddag - sjefen er muligens ikke så blid, men det får bare være :) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Får ikke til Forklar hvordan jeg skal bli ferdig da!!!! ved siden av vuggen i jungelen finner du et nytt sted, så setter du lekeflyet på kofferten og tar med coilen.. så på neste brett er det et seilfly, sett coilen på seilflyet og seil i vei 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Takk for en morsom formiddag - sjefen er muligens ikke så blid, men det får bare være :) i like måte 0 Siter
Gjest lissemor Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Får ikke til Forklar hvordan jeg skal bli ferdig da!!!! Sett flyet på kofferten til sawyer før du tar coilen... 0 Siter
Gjest lissemor Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 *rødme* hvordan starter du spillet? Du kommer rett inn i spillet når du trykker på linken.... 0 Siter
flisa Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Du kommer rett inn i spillet når du trykker på linken.... KOm bare inn til et bilde av flyvrak på en strand - om jeg klikker på noe så kommer jeg til en nettavis.....? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 KOm bare inn til et bilde av flyvrak på en strand - om jeg klikker på noe så kommer jeg til en nettavis.....? http://i-am-lost.com/index.html Klikk på linken - så kommer du rett inn i spillet, første "scene". Det er mye frem og tilbake, ting du skal finne og bruke her og der - men vi løste det tidligere i dag, så du finner alle tips nedover i tråden her 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 KOm bare inn til et bilde av flyvrak på en strand - om jeg klikker på noe så kommer jeg til en nettavis.....? Glemte å si at om du holder musen litt rundt omkring på bildet, så blir det lysere etterhvert... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Kult! Jeg elsker sånne spill. Og så LOST da.. =D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.