Gå til innhold

Muhammed er ingen moromann, hvor redd er du

Anbefalte innlegg

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Hvis det ble bygget en moske i din nærhet, og du ser muslimer gå til og fra bønn. Hvordan ville du føle det nå?

Noe har forandret seg etter boka Satans sønner i Oslo og fatwaen mot Søgårds lille "spøk", som nå samlet et par tusen demonstranter ulike steder som ropte drapstrusler. Søgård er pissredd.

Fra før har vi demonstrasjonen i Oslo som samlet 5000. De ropte drapstrusler i kor mot Rushdie og forlaget. En forlagsmann ble nesten drept.

I Oslo gikk 3-400 i tog for å la islamske politiske fundamentalister gå med hijab, et plagg som er forbudt i flere andre land, et politisk tegn som sentrale muslimske organisajner betrakter på samme måte som hakekorset for oss. Vi naive og uvitende norske ante ikke hav dette plagget representerer og det ble utnyttet.

Føler du som jeg at vi har fått fundamentalismen litt ubehagelig nær?

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

10

• ShitDiddelyDo

9

• Mrs. Wallace

6

• laguna1365380434

6

Skrevet

"Føler du som jeg at vi har fått fundamentalismen litt ubehagelig nær?"

Det er bekymringsverdig - ingen tvil om det. Og hvis vi samtidig kan akseptere at ikke alle muslimer er fundamentalister, så kan vi kanskje diskutere saken på en fruktbar måte.

".................................."

Skrevet

Det er bekymringsverdig - ingen tvil om det. Og hvis vi samtidig kan akseptere at ikke alle muslimer er fundamentalister, så kan vi kanskje diskutere saken på en fruktbar måte.

Nja, det er vel mulig å diskutere saken selv om ikke alle muslimer er fundamentalister. På samme måte som man kan diskutere alkohol uten at alle som drikker ikke er alkoholikere.

Mrs. Wallace
Skrevet

For ikke å snakke om at vi bør huske at ikke alle fundamentalister er muslimer.

Jeg er en annen
Skrevet

En moske i nærheten ville jeg ikke oppfatte som mer truende enn ei kirke (som er ille nok, selvsagt).

ShitDiddelyDo
Skrevet

En moske i nærheten ville jeg ikke oppfatte som mer truende enn ei kirke (som er ille nok, selvsagt).

Det store problemet med en moske i nærheten må jo være at det før eller siden kommer en eller annen gærning som har fått en overdose av psykopatenes ralling inne på antipsykopat-forumet (et treffende navn...), og sprenger den til helvete.

Kjipt å bo i nærheten når det smeller.

http://www.antipsykopat.info/wrapper/Itemid,38/

Et fint sted dersom man er livredd muslimer og har lyst til å onanere sammen med andre som frykter dem.

Skrevet

For ikke å snakke om at vi bør huske at ikke alle fundamentalister er muslimer.

Det er sant. Men desverre er de fleste militante fundamentalister i vår tid muslimer.

"..................................."

Skrevet

Nja, det er vel mulig å diskutere saken selv om ikke alle muslimer er fundamentalister. På samme måte som man kan diskutere alkohol uten at alle som drikker ikke er alkoholikere.

Det burde i hverfall være det :-)

"................................."

Skrevet

"En moske i nærheten ville jeg ikke oppfatte som mer truende enn ei kirke (som er ille nok, selvsagt)."

En moske må da være temmelig irriterende å bo i nærheten av. Tenk deg all den støyen.

Morra til kveld, hver eneste dag. Tror det kan drive enhver fra sans og samling. Uff, nei takk.

Ralling, var det ikke det SDD kalte jamringa.

Gjest ikke redd
Skrevet

Det er en moské i mitt nærmiljø, og den har vært der siden 1980, og det eneste skumle med det var i 85 da noen nynazister sprengte en bombe der.

Hvis ikke nynazistene får et enda større oppsving slik at de begynner med sine bomber igjen, ser jeg ingen grunn til å bli REDDfor moskeen akkurat nå. Og giiid, jeg ser altså muslimer som går til og fra bønn av og til. Tror du de skader folk på veien? Eller at folk er redd for at de skal skade folk på veien? Eller hva mente du med dette "til og fra"?

Skrevet

Det store problemet med en moske i nærheten må jo være at det før eller siden kommer en eller annen gærning som har fått en overdose av psykopatenes ralling inne på antipsykopat-forumet (et treffende navn...), og sprenger den til helvete.

Kjipt å bo i nærheten når det smeller.

http://www.antipsykopat.info/wrapper/Itemid,38/

Et fint sted dersom man er livredd muslimer og har lyst til å onanere sammen med andre som frykter dem.

Herregud for en gjeng med tullballer!! Når en leser om folk som vurderer å innvandre til andre land - for å slippe unna innvandrere i Norge.... Hallo??? Altså - de vil ikke ha liberal innvandringspolitikk i Norge, men leter etter land med liberal innvandringspolitikk - som DE kan innvandre til!!

Vet ikke om jeg skal le eller grine av det jeg leser på det forumet der. Tror rett og slett jeg skal la være å lese der...

Hjelpes!

beste hilsen fra

ShitDiddelyDo
Skrevet

Herregud for en gjeng med tullballer!! Når en leser om folk som vurderer å innvandre til andre land - for å slippe unna innvandrere i Norge.... Hallo??? Altså - de vil ikke ha liberal innvandringspolitikk i Norge, men leter etter land med liberal innvandringspolitikk - som DE kan innvandre til!!

Vet ikke om jeg skal le eller grine av det jeg leser på det forumet der. Tror rett og slett jeg skal la være å lese der...

Hjelpes!

beste hilsen fra

Hehe. Jeg leser ikke der selv, men har sett en del av muslimhaterne linke til deres guder inne på det forumet på diverse nettsteder.

Det ironiske er at disse gærningene frykter fanatikere. For de er jo ikke det selv. :)

Skrevet

Hehe. Jeg leser ikke der selv, men har sett en del av muslimhaterne linke til deres guder inne på det forumet på diverse nettsteder.

Det ironiske er at disse gærningene frykter fanatikere. For de er jo ikke det selv. :)

Nei, jeg mistenkte deg i grunnen ikke for å frekventere på de sidene der :-) Og du har helt rett, de er jo overhode ikke fanatikere ;-) Jeg var inne på to tråder og leste, og hjelpe meg!!!

Beste hilsen fra

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Selvsagt.

Aktørene er ute etter å skape splid. USA feks er full av konservative kristne og muslimer i millioner uten at det krummes et hår på noens hode.

Det er kulturen som følger med østfra som er ille.

Det er selvsagt noen få galninger som vil oppfylle -sine egne- profetier om at muslimene skal utrydde de vantro o s v, og vil prøve å få med seg de moderate i sin krig. Håper de ikke får tilslutning.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg bor like ved en moske. Er ikke redd akkurat.. Er mer redd de alkisene som bor vegg i vegg med de. He he

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Det er en moské i mitt nærmiljø, og den har vært der siden 1980, og det eneste skumle med det var i 85 da noen nynazister sprengte en bombe der.

Hvis ikke nynazistene får et enda større oppsving slik at de begynner med sine bomber igjen, ser jeg ingen grunn til å bli REDDfor moskeen akkurat nå. Og giiid, jeg ser altså muslimer som går til og fra bønn av og til. Tror du de skader folk på veien? Eller at folk er redd for at de skal skade folk på veien? Eller hva mente du med dette "til og fra"?

Det var et spørsmål om hva du selv tenker, hvilke tanker melder seg.

Bomben og naziene vil oppnå akkurat det samme som islamistenes vantro-hets og bomber, splid og fiendskap. Naziene vil være representanter for det norske folk og islamistene vil så gjerne være representanter for alle muslimer, og begge ekstremsider vil ha flest mulig med seg.

Det viktige er nok å ikke la dem få være representanter, men forholde oss rolige og fordømme alt slikt.

Muslimene i Norge har nok vært alt for trege i avtrekkern med å fordømme islmamistisk terror, men de har tatt opp hansken etterhvert.

Vi må presisere "dem og oss" betyr de som er for terror og de som er mot, uansett om man er vantro eller muslim eller kristen.

Mest fristende hadde nok vært å sende "dem" = naziene og islamistene til en øde øy og utkjempe sitt hat der, uten å trekke noen andre inn.

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Jeg bor like ved en moske. Er ikke redd akkurat.. Er mer redd de alkisene som bor vegg i vegg med de. He he

Jeg kan betro deg at USA er full av muslimer og de har rykte på seg for å forhindre kriminalitet og ta ansvar for sitt nærmiljø. Men de er vokst opp med demokrati og utdannelse, de har ikke samme kultur som de vi ser er til trøbbel og ondskap, som kommer fra øst.

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

"En moske i nærheten ville jeg ikke oppfatte som mer truende enn ei kirke (som er ille nok, selvsagt)."

En moske må da være temmelig irriterende å bo i nærheten av. Tenk deg all den støyen.

Morra til kveld, hver eneste dag. Tror det kan drive enhver fra sans og samling. Uff, nei takk.

Ralling, var det ikke det SDD kalte jamringa.

Kirkeklokker er en plage også, ringer midt i hyrdestunden på søndag morgen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...