Gå til innhold

Muhammed er ingen moromann, hvor redd er du

Anbefalte innlegg

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Det store problemet med en moske i nærheten må jo være at det før eller siden kommer en eller annen gærning som har fått en overdose av psykopatenes ralling inne på antipsykopat-forumet (et treffende navn...), og sprenger den til helvete.

Kjipt å bo i nærheten når det smeller.

http://www.antipsykopat.info/wrapper/Itemid,38/

Et fint sted dersom man er livredd muslimer og har lyst til å onanere sammen med andre som frykter dem.

Jeg ville nok bli mer betenkt av på ha Bandidos som naboer, enda de er hyggelige folk sier de som har hatt dem som naboer. De er gjestfrie, holder det rent og fint, og holder innbruddstyver unna :-)

Jeg tenker også på bomber.

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

10

• ShitDiddelyDo

9

• Mrs. Wallace

6

• laguna1365380434

6

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Herregud for en gjeng med tullballer!! Når en leser om folk som vurderer å innvandre til andre land - for å slippe unna innvandrere i Norge.... Hallo??? Altså - de vil ikke ha liberal innvandringspolitikk i Norge, men leter etter land med liberal innvandringspolitikk - som DE kan innvandre til!!

Vet ikke om jeg skal le eller grine av det jeg leser på det forumet der. Tror rett og slett jeg skal la være å lese der...

Hjelpes!

beste hilsen fra

Jeg satt for to mnd siden på Schiphol flyplass og snakket med tre unge nederlendere som har flyttet til USA med sin IT-kompetanse, utelukkende p g a for høy kriminalitet og utrygge forhold i hjemlandet. De var på vei hjem for å hente foreldrene også. Nederland er det mest utsatte landet m h t innvandring og kriminalitet.

Folk rømmer altså landet.

5000 nederlendere har kommet til Norge de siste 5 år. Noen vil ikke hit heller, da de ser samme tendens her.

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Jeg er ikke noe mer redd for disse fundementalistene enn de kristne gærningene.

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/04/27/429964.html

Bibelen betegner det å leve i andre seksuelle forhold av heterofil eller homofil art som hor. Her er det ikke lagt noen føringer for en diskusjon. Hor er hor, og dermed basta.

Hehehehe. Ikke mye rom for litt månkibisniss nei.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg kan betro deg at USA er full av muslimer og de har rykte på seg for å forhindre kriminalitet og ta ansvar for sitt nærmiljø. Men de er vokst opp med demokrati og utdannelse, de har ikke samme kultur som de vi ser er til trøbbel og ondskap, som kommer fra øst.

Javel.Jeg er som sagt ikke redd de jeg. Ser ikke noe grunn til det. =)

Kan forøvring en del om muslimer selv. Har til og med vært i en moske på foredrag av en muslim som hørte til der. Var en imam der å, men han kunne ikke norsk. Det var ganske så int.

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Javel.Jeg er som sagt ikke redd de jeg. Ser ikke noe grunn til det. =)

Kan forøvring en del om muslimer selv. Har til og med vært i en moske på foredrag av en muslim som hørte til der. Var en imam der å, men han kunne ikke norsk. Det var ganske så int.

Jeg har fått en norsk koran av en imam. Litt underlig at andre senere sier den norske versjonen er ugyldig, noen sier det er blasfemi å sitere fra den, kun arabisk er ekte. De færreste yngre muslimer i Norge forstår arabisk.

Skrevet

Jeg satt for to mnd siden på Schiphol flyplass og snakket med tre unge nederlendere som har flyttet til USA med sin IT-kompetanse, utelukkende p g a for høy kriminalitet og utrygge forhold i hjemlandet. De var på vei hjem for å hente foreldrene også. Nederland er det mest utsatte landet m h t innvandring og kriminalitet.

Folk rømmer altså landet.

5000 nederlendere har kommet til Norge de siste 5 år. Noen vil ikke hit heller, da de ser samme tendens her.

Jepp, og vi vet jo alle at om vi vil flytte til et trygt og godt land, så velger vi USA... For der er det jo ikke stor kriminalitet i det hele tatt. Neida. Jeg tipper nok det var motiver som begynner på ø og slutter på konomiske, som var årsaken til at folk flytter til USA. Ikke den o store tryggheten ;-)

Beste hilsen fra

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har fått en norsk koran av en imam. Litt underlig at andre senere sier den norske versjonen er ugyldig, noen sier det er blasfemi å sitere fra den, kun arabisk er ekte. De færreste yngre muslimer i Norge forstår arabisk.

"De færreste yngre muslimer i Norge forstår arabisk."

De forstår kanskje ikke, men de lærer språket fordi. Lærer å lese koranen.

Jeg er en annen
Skrevet

Det store problemet med en moske i nærheten må jo være at det før eller siden kommer en eller annen gærning som har fått en overdose av psykopatenes ralling inne på antipsykopat-forumet (et treffende navn...), og sprenger den til helvete.

Kjipt å bo i nærheten når det smeller.

http://www.antipsykopat.info/wrapper/Itemid,38/

Et fint sted dersom man er livredd muslimer og har lyst til å onanere sammen med andre som frykter dem.

Jøye meg. Får håpe Politiets sikkerhetstjeneste gjør jobben sin og holder "anti-psykopatene" under oppsikt.

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

"De færreste yngre muslimer i Norge forstår arabisk."

De forstår kanskje ikke, men de lærer språket fordi. Lærer å lese koranen.

Flere har blitt forskrekket over å opdage at barn i moskeer i utlandet hvor arabisk ikke er landets språk, pugger koranen utenat uten å forstå hva de leser. De lærer lydene og forstår ikke språket.

Også her i Norge pugger barn koranen på arabisk uten å lære noe arabisk, Jeg vet ikke i hvilken utstrekning.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Flere har blitt forskrekket over å opdage at barn i moskeer i utlandet hvor arabisk ikke er landets språk, pugger koranen utenat uten å forstå hva de leser. De lærer lydene og forstår ikke språket.

Også her i Norge pugger barn koranen på arabisk uten å lære noe arabisk, Jeg vet ikke i hvilken utstrekning.

Ja, var det jeg mente. Uttrykte meg litt dårlig kanskje =) I den moskeen jeg var så sa han at barna begynte å lære fra de var ca 5 år gamle. Eller når barnet var modent for det.

Skrevet

Selvsagt.

Aktørene er ute etter å skape splid. USA feks er full av konservative kristne og muslimer i millioner uten at det krummes et hår på noens hode.

Det er kulturen som følger med østfra som er ille.

Det er selvsagt noen få galninger som vil oppfylle -sine egne- profetier om at muslimene skal utrydde de vantro o s v, og vil prøve å få med seg de moderate i sin krig. Håper de ikke får tilslutning.

"muslimene skal utrydde de vantro o s v, og vil prøve å få med seg de moderate i sin krig. "

Og så har vi de som er akkurat like ille, bare andre veien. Vi har et stjerneeksempel av en slik fanatisk ekstremist her på dol.

"..................................."

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Ja, var det jeg mente. Uttrykte meg litt dårlig kanskje =) I den moskeen jeg var så sa han at barna begynte å lære fra de var ca 5 år gamle. Eller når barnet var modent for det.

Hvordan tror du det påvirker et følsomt barnesinn å bli satt til dette? Burde de være ute med andre unger å leke?

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

"muslimene skal utrydde de vantro o s v, og vil prøve å få med seg de moderate i sin krig. "

Og så har vi de som er akkurat like ille, bare andre veien. Vi har et stjerneeksempel av en slik fanatisk ekstremist her på dol.

"..................................."

At det finnes fruitcakes i alle leire er et ikke tvil om, men det unnskylder hverken den ene eller den andre.

Jeg møtte en EKTE rasist i USA, en sørstatspensjonist med ekte og dyp forakt for svarte. Og en engelskmann i Portugal som ville skaffe seg en tanks og jevne sigøynerleiren i nærheten med jorda. Og en svart på et gatehjørne i USA som hatet hvite o s v.

Ikke noe av dette unnskylder noe som helt.

Kulturrelativisme kalles en "religion" som unnskylder voldelige primitive kulturer som dreper og terroriserer fordi de har vokst opp i en annen kultur, i en annen tid eller et annet sted.

Nordmenn hengte, msihandlet og voldtok tyskertøser, vi mishandlet og forfulgte tyskerunger i årtier, vi kastrerte tatere o s v.

Men skylde på andre kan vi ikke.

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Et veldig godt innlegg i debatten!

Hvem er verst av kristne og muslimer?

Har 5000 kristne i det siste gått i tog i Oslo og ropt drapstrusler mot en som har fornærmet Jesus?

Har en kristen forsøkt å drepe en som fornærmet Jesus i det siste?

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvem er verst av kristne og muslimer?

Har 5000 kristne i det siste gått i tog i Oslo og ropt drapstrusler mot en som har fornærmet Jesus?

Har en kristen forsøkt å drepe en som fornærmet Jesus i det siste?

Jeg kritiserer ikke kristne som gruppe. Jeg er kristen selv.

Men fundamentalister nøler jeg ikke med å advare mot, uansett hvilken religion de tilhører.

Hvis du ikke klarer å se forskjell, er det grunn til bekymring.

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Men fundamentalister nøler jeg ikke med å advare mot, uansett hvilken religion de tilhører.

Klarer jeg ikke se forskjell?

Nå ilegger du meg en egenskap jeg ikke har og utsagn jeg ikke har kommet med.

Mrs. Wallace
Skrevet

Klarer jeg ikke se forskjell?

Nå ilegger du meg en egenskap jeg ikke har og utsagn jeg ikke har kommet med.

Da beklager jeg - antageligvis leste jeg for mye ut av det forrige svaret ditt.

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Jesus er utvilsomt kristnes hovedprofet, og Muhammed er utvilsomt muslimenes hovedprofet.

En fornærmelse mot disse to burde utløse like mye oppmerksomhet.

Ja jeg vet at Jesus er nevnt i koranen.

laguna1365380434
Skrevet

Nei, jeg går ikke rundt og er redd muslimer og moskeer..:-)

Tror ikke livet blir bedre for hverken meg eller andre om jeg gadd det.

Dessuten, ærlig talt, er det egentlig det verste som har skjedd at noen skremmer dritten av han exen til Carola... ?Jeg burde sikkert ha litt symp og tenke stakkar og sånn...Men, nope! Sånn i prinsippet er det jo fæle greier, men ellers synes jeg stort sett det er greit at akkurat han svetter litt..Blære!;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...