Gå til innhold

Muhammed er ingen moromann, hvor redd er du

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Klarer jeg ikke se forskjell?

Nå ilegger du meg en egenskap jeg ikke har og utsagn jeg ikke har kommet med.

Det er du som la fram sammenligningene. Altså er det nærliggende at hun tror du ikke tror forskjell.

Det minste man må kunne forvente er tross alt at folk mener det de skriver.

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

10

• ShitDiddelyDo

9

• Mrs. Wallace

6

• laguna1365380434

6

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Da beklager jeg - antageligvis leste jeg for mye ut av det forrige svaret ditt.

De 5000 er utvilsomt ekstremister, eller er de moderate?

Hvis de er moderate, hvordan er ekstremistene da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg går ikke rundt og er redd muslimer og moskeer..:-)

Tror ikke livet blir bedre for hverken meg eller andre om jeg gadd det.

Dessuten, ærlig talt, er det egentlig det verste som har skjedd at noen skremmer dritten av han exen til Carola... ?Jeg burde sikkert ha litt symp og tenke stakkar og sånn...Men, nope! Sånn i prinsippet er det jo fæle greier, men ellers synes jeg stort sett det er greit at akkurat han svetter litt..Blære!;-)

Det er egentlig utrolig at ingen har kommet på å drepe idioten før nå.

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Det er du som la fram sammenligningene. Altså er det nærliggende at hun tror du ikke tror forskjell.

Det minste man må kunne forvente er tross alt at folk mener det de skriver.

Jeg vil bare stille et spørsmål: var de 5000 som gikk i tog og ropte drapstrusler mot Rushdie ekstremister eller moderate?

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Dessuten, ærlig talt, er det egentlig det verste som har skjedd at noen skremmer dritten av han exen til Carola... ?Jeg burde sikkert ha litt symp og tenke stakkar og sånn...Men, nope! Sånn i prinsippet er det jo fæle greier, men ellers synes jeg stort sett det er greit at akkurat han svetter litt..Blære!;-)

Jeg liker heller ikke den klovnen, og jeg skulle ønske han ikke ahdde så mye makt. Men det er laaaaanng igjen til å ønske han død.

Rulle i tjære og fjær? Ja.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vil bare stille et spørsmål: var de 5000 som gikk i tog og ropte drapstrusler mot Rushdie ekstremister eller moderate?

Jeg vet ingenting om disse 5000.

Det eneste jeg skrev var at du ikke engang klarer å stå for det du skriver 10 minutter etter at du har skrevet det. Men det har du aldri gjort.

Mrs. Wallace
Skrevet

Huh? Nå er det åpenbart din tur til å lese for mye ut av mitt innlegg.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg liker heller ikke den klovnen, og jeg skulle ønske han ikke ahdde så mye makt. Men det er laaaaanng igjen til å ønske han død.

Tjære og fjær er igrunn en undervurdert straffemetode. ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Det er egentlig utrolig at ingen har kommet på å drepe idioten før nå.

Jepp! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Men at han svetter litt plager meg ikke noe særlig..Jeg ligger ikke våken om natta, for å si det sånn.

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Jeg vet ingenting om disse 5000.

Det eneste jeg skrev var at du ikke engang klarer å stå for det du skriver 10 minutter etter at du har skrevet det. Men det har du aldri gjort.

Jeg skjønner ikke hvor dette skal hen, men slik har det alltid vært med deg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvor dette skal hen, men slik har det alltid vært med deg?

I løpet av mine år på dol har jeg ikke sett en eneste skrue som har vært like enkel å kjenne igjen som den bitre lille sprengstoffikserte sutrebukken fra Nittedal.

Så kom ikke her og kom her.

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

I løpet av mine år på dol har jeg ikke sett en eneste skrue som har vært like enkel å kjenne igjen som den bitre lille sprengstoffikserte sutrebukken fra Nittedal.

Hvem er du?

laguna1365380434
Skrevet

Det tenkte jeg også..Etter ett innlegg..;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det tenkte jeg også..Etter ett innlegg..;)

Jeg så det før noen hadde svart i tråden her. :)

Gjest Uvant å være redd
Skrevet

Hvem er du?

laguna1365380434
Skrevet

Dessuten burde han ikke være så "uvant med å være redd"..Så vidt jeg husker handlet ca 80% av innleggene hans om å være redd muslimer allerede for ett års tid siden..;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dessuten burde han ikke være så "uvant med å være redd"..Så vidt jeg husker handlet ca 80% av innleggene hans om å være redd muslimer allerede for ett års tid siden..;)

Det er mulig han aldri helt blir vant til frykten. :)

Skrevet

Hvordan ekstremistenne er da?

Sett ut fra "de fem tusen" som du gjentatte ganger henviser til , så må de jo være ufattelig handlingslammede.Det er mange år siden attentatet mot Nygård. Hvis Norge er stappende fullt av ekstremister som sitrer etter å avlive vantro, så er det naturlig å anta at de ville ha greid å fullføre dette drapsforsøket i løpet av den tiden som har gått.

Når det er sagt, forferdelig at Nygård ble utsatt for dette, trist med alt som ligner på angrep på ytringsfriheten. MEN, de prinsipper mennesker som Nygård forsvarer vil du aldri forstå uansett. Dette baserer jeg på de innlegg jeg ser du har skrevet her.

Jeg tilhører de som var aktivt ute og støttet Nygård og Rushdie på denne tiden. Jeg var også opprørt over den holdning som ble utvist overfor vår kvinnelige statsminister den gang av politikere fra bl.a. Iran.

Det var vel omtrent på denne tida det begynte å stokke seg for folk med dine holdninger.

Tidligere hadde dere slengt med leppa om kvinnfolk som ville delta i det offentlige liv, nå ble det plutselig veldig leit å være etnisk norsk mannsjåvinist for da kunne du risikere å ligne bittelitt på disse folkene fra Iran.

Skrevet

Enten de vil det eller ikke, tenker jeg 'stakkars småjenter, middels store jenter og voksne kvinner i gevanter og bak andre grenser, grenser, grenser'.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...