Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme tenkte jeg! Og så de fæle foreldrene til Mary, da.....

Skrevet

Burde du ikke heller ironisere over/være irritert på aviser og blader som koker sammen så mye rart og vinkler det akkurat som de vil?

Jeg tror neppe saken er at Mary har sendt ut en pressemelding om at hun føler seg ensom og synes synd på seg selv.

Aviser skal selge, morsan.

Skrevet

Samme tenkte jeg! Og så de fæle foreldrene til Mary, da.....

Faren hennes burda ærlig talt ha latt studenter være studenter og satt seg på første fly fra Sør-Korea til Danmark for å holde sin lille, voksne datter i hånden! ;-)

Hvor lenge skal hun være alene, da? En helg??

Gjest De jeg virkelig synes synd på
Skrevet

Like ensom som enslige mødre som ofte skriver her?

Skulle ikke forundre meg om de syns mer synd på kjendisen enn seg selv, og ønsker mer å gjøre noe for kjendisen enn for seg selv.

Samme person som ser på Glamour og gråter mer over tragediene der enn over sine egne tragedier.

Skrevet

Burde du ikke heller ironisere over/være irritert på aviser og blader som koker sammen så mye rart og vinkler det akkurat som de vil?

Jeg tror neppe saken er at Mary har sendt ut en pressemelding om at hun føler seg ensom og synes synd på seg selv.

Aviser skal selge, morsan.

Jeg troddee jeg ironiserte over avisartikkelen, jeg! :-)

Gjest De jeg virkelig synes synd på
Skrevet

Dakar liten, sitter der alene sammen med alle millionene sine?

Skrevet

Jeg oppfattet det som at du ironiserte over henne. Men i så fall er vi enige.

Skrevet

Faren hennes burda ærlig talt ha latt studenter være studenter og satt seg på første fly fra Sør-Korea til Danmark for å holde sin lille, voksne datter i hånden! ;-)

Hvor lenge skal hun være alene, da? En helg??

Og verre, moren hennes prioriterer å spille _bridge_!!!

Har ikke hørt på maken ;-)

Ja, ja, noe skal de vel skrive. Spesielt når de ikke har noe å skrive om!

Skrevet

Hadde noen skrevet inn her om at de var i en tilsvarende situasjon, hadde jeg svart "nyt det mens du kan, om et år er en helg i fred og ro noe av det du kommer til å drømme om!"

Skrevet

Agurksesongen har startet tidlig i år! ;-)

Skrevet

Hadde noen skrevet inn her om at de var i en tilsvarende situasjon, hadde jeg svart "nyt det mens du kan, om et år er en helg i fred og ro noe av det du kommer til å drømme om!"

Ja! tenker hun bare koser seg, jeg! :-)

Skrevet

Hun nyter det nok.

Men Aftenposten er ikke helt oppdatert da, siden den skriver om "Marys kommende svigerfar prins Henrik."

Skrevet

Hun nyter det nok.

Men Aftenposten er ikke helt oppdatert da, siden den skriver om "Marys kommende svigerfar prins Henrik."

Ja, den så jeg også! *he he*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Viser vel helst at journalistene kan greie å lage en sak av noe som ikke er en sak. Ikke at det er noen bombe, forresten...

Skrevet

Hun synes neppe like synd på seg selv som avisa gjør...

Skrevet

Så vidt jeg vet er moren til Mary død....

Skrevet

Så vidt jeg vet er moren til Mary død....

I såfall er det jo enda verre, for jeg leste da vitterlig at hun var opptatt med å spille bridge, og derfor forhindret fra å komme og holde sin datter med selskap??!

Skrevet

I såfall er det jo enda verre, for jeg leste da vitterlig at hun var opptatt med å spille bridge, og derfor forhindret fra å komme og holde sin datter med selskap??!

tror det er stemoren de sikter til.

Skrevet

Min første tanke var at hun sikkert nyter hvert sekund! Endelig noen dager i fred og ro! Og for alt vi vet, kanskje hun har noen tjenere som kan holde henne med selskap hvis det skulle bli altfor ensomt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...