morsan Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Min første tanke var at hun sikkert nyter hvert sekund! Endelig noen dager i fred og ro! Og for alt vi vet, kanskje hun har noen tjenere som kan holde henne med selskap hvis det skulle bli altfor ensomt... Ja, ikke sant? *S* Uansett er det jo bare deilig med litt tid alene, da. Ville de ha skrevet at hun var ensom og forlatt hvis hun ikke var gravid?? Hvorfor skulle det å være gravid gjøre det verre å være alene (med minder man er veldig dårlig, da) Pressefolk er rare, gitt! ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 I såfall er det jo enda verre, for jeg leste da vitterlig at hun var opptatt med å spille bridge, og derfor forhindret fra å komme og holde sin datter med selskap??! Det var kanskje stemora de mente....? Hun har en stemor. 0 Siter
Knotten Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Det var kanskje stemora de mente....? Hun har en stemor. Nåvel. Da er det nok stemoren som er så engasjert i bridge! Jeg sier også stakkar Mary! Ikke for at hun er ensom og forlatt - men for den typen pressedekning. Mary storkoser seg nok, hun, i ro og fred 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Nåvel. Da er det nok stemoren som er så engasjert i bridge! Jeg sier også stakkar Mary! Ikke for at hun er ensom og forlatt - men for den typen pressedekning. Mary storkoser seg nok, hun, i ro og fred Ja, hun er sikkert bare glad for å få noen dager alene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.