annegunn Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Noen som har vært der? Er det et sånt sted man kan dra til på helgetur istedet for London, eller er jeg dømt til å bli skuffa da? Hva er det å gjøre der for unger, annet enn Glasgow Science Centre? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hvis jeg var deg, ville jeg dratt tilbake til London. 0 Siter
annegunn Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Hvis jeg var deg, ville jeg dratt tilbake til London. Joa - men jeg har vært der så mye. Jentungen fikk nytt pass i februar, og det gamle - som hun hadde hatt i tre år, hadde stempler fra sju Londonturer. Og hun er ikke alltid med engang.... Har du vært i Glasgow da? 0 Siter
morsan Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Joa - men jeg har vært der så mye. Jentungen fikk nytt pass i februar, og det gamle - som hun hadde hatt i tre år, hadde stempler fra sju Londonturer. Og hun er ikke alltid med engang.... Har du vært i Glasgow da? Hva med Paris? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Joa - men jeg har vært der så mye. Jentungen fikk nytt pass i februar, og det gamle - som hun hadde hatt i tre år, hadde stempler fra sju Londonturer. Og hun er ikke alltid med engang.... Har du vært i Glasgow da? Nope! 0 Siter
annegunn Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Hva med Paris? Paris er ikke Storbritannia. Nice kunne gått an, men det er fremdeles ikke Storbritannia. 0 Siter
annegunn Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Nope! Så da kan det jo hende det er fint der, rent teoretisk? 0 Siter
morsan Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Paris er ikke Storbritannia. Nice kunne gått an, men det er fremdeles ikke Storbritannia. Nei, Paris er Frankrike!;-) Og det går faktisk an å dra dit også! *S* 0 Siter
annegunn Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Nei, Paris er Frankrike!;-) Og det går faktisk an å dra dit også! *S* Jeg får likson dekt kvoten med to uker på Korsika.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Så da kan det jo hende det er fint der, rent teoretisk? Det er ikke umulig. 0 Siter
morsan Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Jeg får likson dekt kvoten med to uker på Korsika.... Korsika er jo knapt nok Frankrike, da! ;-) Paris er faktisk den flotteste byen jeg noen gang har vært i. *drømmer meg tilbake dit* 0 Siter
Gjest GA Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Jeg har vært i Glasgow flere ganger, og synes det er en fin by jeg! Har ikke vært der med unger. Så det vet jeg ikke no om. http://www.glasgowguide.co.uk/info-faq.html De har noen store museer der, skotsk historie er ganske blodig, så hvis dere liker rustninger er det mye å se på. -mye bra shopping, konserthus, whisky destillerier... Det går også an å ta en dag i Edinbourgh til slottet der, Whisky Heritage Museum etc. 0 Siter
annegunn Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Korsika er jo knapt nok Frankrike, da! ;-) Paris er faktisk den flotteste byen jeg noen gang har vært i. *drømmer meg tilbake dit* Pøh! Sjønt korsikanerene er vel enig med deg. Jeg liker faktisk Nice bedre enn Paris. Men det får vente til en gang jeg får med gubben. 0 Siter
annegunn Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Jeg har vært i Glasgow flere ganger, og synes det er en fin by jeg! Har ikke vært der med unger. Så det vet jeg ikke no om. http://www.glasgowguide.co.uk/info-faq.html De har noen store museer der, skotsk historie er ganske blodig, så hvis dere liker rustninger er det mye å se på. -mye bra shopping, konserthus, whisky destillerier... Det går også an å ta en dag i Edinbourgh til slottet der, Whisky Heritage Museum etc. Ah! Takk for link. Whiskydestillerier kan jeg klare :-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Pøh! Sjønt korsikanerene er vel enig med deg. Jeg liker faktisk Nice bedre enn Paris. Men det får vente til en gang jeg får med gubben. Nice er også en herlig by, men Paris er jo noe helt annet, men smaken er som baken! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.