Gå til innhold

skal, skal ikke..

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Fjolla
Skrevet

Jeg skal besøke en venn i Oslo, og bo hos ham. Han har samboer, men hun skal være vekke når jeg kommer. Hun vet at jeg kommer. Jeg syns det er fint å bare vær venn med ham, men han vil noe mer. Er det veldig umoralsk av meg å reise? Har allerede bestilt billett..

Skrevet

Synes det er umoralsk dersom du vet at han har andre planer med overnattingen!

Gjest jammen sa jeg fjolle
Skrevet

Å hvordan vet du at han vil noe mer .... har han sagt det, eller er du inbilsk?

mil1365380270
Skrevet

Umoralsk og umoralsk. Skjønner ikke helt hvordan dere kan ha et hyggelig og avslappet vennskap, når du vet hva som foregår oppe i hodet hans. Etter min mening er det han som er umoralsk, du er bare en dårlig venn for henne.

Gjest Frøken Fjolla
Skrevet

Å hvordan vet du at han vil noe mer .... har han sagt det, eller er du inbilsk?

tja, bortsett fra at han har mast i 4 år, og jeg visstnok er så spesiell og slikt..

Gjest Frøken Fjolla
Skrevet

Umoralsk og umoralsk. Skjønner ikke helt hvordan dere kan ha et hyggelig og avslappet vennskap, når du vet hva som foregår oppe i hodet hans. Etter min mening er det han som er umoralsk, du er bare en dårlig venn for henne.

visst faen er han umoralsk. men dersom han begynner å tøyse, får jeg flytte ut på gaten og bo i en eske resten av tiden.

mil1365380270
Skrevet

visst faen er han umoralsk. men dersom han begynner å tøyse, får jeg flytte ut på gaten og bo i en eske resten av tiden.

He-he! Han har sikkert planlagt hele helgen, skjønner ikke at du gidder. Er det ingen andre du kan bo hos?

Gjest Frøken Fjolla
Skrevet

He-he! Han har sikkert planlagt hele helgen, skjønner ikke at du gidder. Er det ingen andre du kan bo hos?

jo,har reserveløsning:) får ta det som det kommer...

mil1365380270
Skrevet

jo,har reserveløsning:) får ta det som det kommer...

Ja, du kan jo gi ham sjansen til å oppføre seg bra :-)

Gjest ex-bridget
Skrevet

Vet han at du ikke vil noe mer enn vennskap da?

Jeg ble en gang kjent med en gutt (da var vi begge single), og han ble tydelig interessert i mer. Og i fylla en gang fortalte han meg det også. Men jeg sa klart fra at for meg var han kun en venn og ikke noe mer.

Følte det litt anstrengt de første gangene jeg traff ham etterpå, men han sa tydelig fra at han respekterte det og ville bare ha meg som venn.

Han fikk seg kjæreste en stund etterpå, men vi fortsatte det gode vennskapet og det fungerte kjempebra. Jeg fikk også kjæreste etterhvert, men det endret ikke saken.

Vi er pr. i dag verdens beste venner, og jeg vet at det har endret seg fra hans side. Han er ikke interessert i meg på annen måte enn som en venn nå lenger.

Han sier han gjorde et valg den gangen, at enten kom han ikke til å se noe som helst til meg mer, eller så kunne han velge å være en god venn.

Jeg er glad han valgte det siste.

Skrevet

Hvis han vil noe mer så ville jeg blitt hjemme, i hvert fall ikke overnattet. Han har jo samboer, og er uansett ikke særlig snill hvis han planlegger å gå i seng med deg mens hun er vekk.

Skrevet

tja, bortsett fra at han har mast i 4 år, og jeg visstnok er så spesiell og slikt..

Bli hjemme!!!

Gjest Frøken Fjolla
Skrevet

Hvis han vil noe mer så ville jeg blitt hjemme, i hvert fall ikke overnattet. Han har jo samboer, og er uansett ikke særlig snill hvis han planlegger å gå i seng med deg mens hun er vekk.

han sa han skulle pørve å "holde seg i skinnet", men jeg har funnet en annen plass å bo. kan ikke fjolle rundt..!

Skrevet

han sa han skulle pørve å "holde seg i skinnet", men jeg har funnet en annen plass å bo. kan ikke fjolle rundt..!

Bra! God tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...