Gjest Frøken Fjolla Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Jeg skal besøke en venn i Oslo, og bo hos ham. Han har samboer, men hun skal være vekke når jeg kommer. Hun vet at jeg kommer. Jeg syns det er fint å bare vær venn med ham, men han vil noe mer. Er det veldig umoralsk av meg å reise? Har allerede bestilt billett.. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Synes det er umoralsk dersom du vet at han har andre planer med overnattingen! 0 Siter
Gjest jammen sa jeg fjolle Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Å hvordan vet du at han vil noe mer .... har han sagt det, eller er du inbilsk? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Umoralsk og umoralsk. Skjønner ikke helt hvordan dere kan ha et hyggelig og avslappet vennskap, når du vet hva som foregår oppe i hodet hans. Etter min mening er det han som er umoralsk, du er bare en dårlig venn for henne. 0 Siter
Gjest Frøken Fjolla Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Å hvordan vet du at han vil noe mer .... har han sagt det, eller er du inbilsk? tja, bortsett fra at han har mast i 4 år, og jeg visstnok er så spesiell og slikt.. 0 Siter
Gjest Frøken Fjolla Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Umoralsk og umoralsk. Skjønner ikke helt hvordan dere kan ha et hyggelig og avslappet vennskap, når du vet hva som foregår oppe i hodet hans. Etter min mening er det han som er umoralsk, du er bare en dårlig venn for henne. visst faen er han umoralsk. men dersom han begynner å tøyse, får jeg flytte ut på gaten og bo i en eske resten av tiden. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 visst faen er han umoralsk. men dersom han begynner å tøyse, får jeg flytte ut på gaten og bo i en eske resten av tiden. He-he! Han har sikkert planlagt hele helgen, skjønner ikke at du gidder. Er det ingen andre du kan bo hos? 0 Siter
Gjest Frøken Fjolla Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 He-he! Han har sikkert planlagt hele helgen, skjønner ikke at du gidder. Er det ingen andre du kan bo hos? jo,har reserveløsning:) får ta det som det kommer... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 jo,har reserveløsning:) får ta det som det kommer... Ja, du kan jo gi ham sjansen til å oppføre seg bra :-) 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Vet han at du ikke vil noe mer enn vennskap da? Jeg ble en gang kjent med en gutt (da var vi begge single), og han ble tydelig interessert i mer. Og i fylla en gang fortalte han meg det også. Men jeg sa klart fra at for meg var han kun en venn og ikke noe mer. Følte det litt anstrengt de første gangene jeg traff ham etterpå, men han sa tydelig fra at han respekterte det og ville bare ha meg som venn. Han fikk seg kjæreste en stund etterpå, men vi fortsatte det gode vennskapet og det fungerte kjempebra. Jeg fikk også kjæreste etterhvert, men det endret ikke saken. Vi er pr. i dag verdens beste venner, og jeg vet at det har endret seg fra hans side. Han er ikke interessert i meg på annen måte enn som en venn nå lenger. Han sier han gjorde et valg den gangen, at enten kom han ikke til å se noe som helst til meg mer, eller så kunne han velge å være en god venn. Jeg er glad han valgte det siste. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hvis han vil noe mer så ville jeg blitt hjemme, i hvert fall ikke overnattet. Han har jo samboer, og er uansett ikke særlig snill hvis han planlegger å gå i seng med deg mens hun er vekk. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 tja, bortsett fra at han har mast i 4 år, og jeg visstnok er så spesiell og slikt.. Bli hjemme!!! 0 Siter
Gjest Frøken Fjolla Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hvis han vil noe mer så ville jeg blitt hjemme, i hvert fall ikke overnattet. Han har jo samboer, og er uansett ikke særlig snill hvis han planlegger å gå i seng med deg mens hun er vekk. han sa han skulle pørve å "holde seg i skinnet", men jeg har funnet en annen plass å bo. kan ikke fjolle rundt..! 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 han sa han skulle pørve å "holde seg i skinnet", men jeg har funnet en annen plass å bo. kan ikke fjolle rundt..! Bra! God tur! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.