Gå til innhold

Å ta fly uten papirbillett....?

Anbefalte innlegg

Gjest BareAnna
Skrevet

Skal ut å ta fly snart. Vil bestille på internett, men da får jeg kun elektronisk billett. Hvordan fungerer det da? Noen som kan opplyse meg?

Skal reise fra Gardermoen til en småflyplass.

Skrevet

Du oppgir bestillngsnummer ved innsjekkingen, og så får du billetten din.

Gjest om jeg husker rett
Skrevet

Enkelt. Bare tropp opp du, og ha med en printet ut side av bestillingen samt visakort og pass.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis du bruker innsjekkingsautomatene, så fulger du bare instruksene der. Veldig enkelt. Du får beskjed om å sette inn kortet og du får også velge om du vil ha ut papirbillett eller bare dra kortet før du går inn i flyet.

Det eneste du trenger å ha med er altså kortet. =)

Gjest flyfjols
Skrevet

Ved selvinnsjekking setter du kortet inn i maskinen, deretter kommer bestillingen din opp, og så velger du sete (dersom du ikke allerede har valgt det). Deretter kommer det ut lapper til å feste på bagasjen, og så dropper du dem selv (det pleier stå skilt hvor det er baggagedrop).Ved skranken når du skal gå ombord er det en kø for billettreisende og en for elektronisk. Elektronisk er til å anbefale, da dette går mye fortere, du bare sveiper bankkortet ditt, og hoppla, du er ombord. GOD TUR!

Jeg er en annen
Skrevet

Du trenger bare å ta med deg bank/kredittkortet du benyttet ved bestillingen, så benytter du dette i automatene evt. viser det i innsjekkingsskranken.

Antagelig er det nok om du har med deg en eller annen form for identifikasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...