Gjest BareAnna Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Skal ut å ta fly snart. Vil bestille på internett, men da får jeg kun elektronisk billett. Hvordan fungerer det da? Noen som kan opplyse meg? Skal reise fra Gardermoen til en småflyplass. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Du oppgir bestillngsnummer ved innsjekkingen, og så får du billetten din. 0 Siter
Gjest om jeg husker rett Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Enkelt. Bare tropp opp du, og ha med en printet ut side av bestillingen samt visakort og pass. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hvis du bruker innsjekkingsautomatene, så fulger du bare instruksene der. Veldig enkelt. Du får beskjed om å sette inn kortet og du får også velge om du vil ha ut papirbillett eller bare dra kortet før du går inn i flyet. Det eneste du trenger å ha med er altså kortet. =) 0 Siter
Gjest flyfjols Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Ved selvinnsjekking setter du kortet inn i maskinen, deretter kommer bestillingen din opp, og så velger du sete (dersom du ikke allerede har valgt det). Deretter kommer det ut lapper til å feste på bagasjen, og så dropper du dem selv (det pleier stå skilt hvor det er baggagedrop).Ved skranken når du skal gå ombord er det en kø for billettreisende og en for elektronisk. Elektronisk er til å anbefale, da dette går mye fortere, du bare sveiper bankkortet ditt, og hoppla, du er ombord. GOD TUR! 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Du trenger bare å ta med deg bank/kredittkortet du benyttet ved bestillingen, så benytter du dette i automatene evt. viser det i innsjekkingsskranken. Antagelig er det nok om du har med deg en eller annen form for identifikasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.