Gjest Pergo Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Vi kjøpte Pergo laminatgulv i eik for noen år siden. Skal nå kjøpe samme kvalitet til et annet rom. Men den prøven vi fikk med hjem er jo lysere enn den som ligger der fra noen år tilbake. Kan laminat mørkne med årene? Jeg synes det var en varmere glød i det gamle gulvet, som jeg likte bedre. Det er ingen annen kvalitet som jeg kan ha tatt feil av, det er sjekket ut. Kan de ha endret farge da? Håpet for meg er at fargen blir dypere med årene! Erfaringer? 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Jeg vet ikke med laminatgulv, men møbler laget i finer mørkner i hvert fall. Det er vel samme prinsippet. 0 Siter
Gjest uttern Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 For hver eneste produksjon som blir laget så er der fargeforskjeller. (Bare tenk på strikkegarn f.eks.) I tillegg så forandres farger bevisst nesten for hvert år som går når det gjelder laminat, gulvbelegg osv. Det skal alltid være noe nytt. 0 Siter
Reg@l Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Mine erfaringer er at laminat er noe møkk. Holder en knapp på parkett eller heltregulv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.