Gå til innhold

Kreativ markedsfring på Ica :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min lokale Ica-butikk hang i går følgende plakat ved fruktdisken:

"Lev sunt - 5 om dagen, 6 om natten!" :o)

Skrevet

Det var dristig. Kundereaksjoner kan man jo aldri forutsi.

Kult!

Skrevet

Lol

Står det virkelig det?? Artig ;)

Jepp! Jeg brast i latter og trodde knapt mine egne øyne! Og siden har jeg gått rundt og humret av det. :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jepp! Jeg brast i latter og trodde knapt mine egne øyne! Og siden har jeg gått rundt og humret av det. :o)

He he..Kanskje man får gratis kondomer om man kjøper frukt der? ;)

Skrevet

*he he*

Jeg humret også litt da jeg leste at en baker i Oslo for litt siden hadde satt opp plakat med at de hadde Toska-kaker til innbruddspris! ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

*he he*

Jeg humret også litt da jeg leste at en baker i Oslo for litt siden hadde satt opp plakat med at de hadde Toska-kaker til innbruddspris! ;-)

*LOL*

Skrevet

Den har vi og humret av ja:)

Bor du i nærheten av meg eller??? (trondheim)

Skrevet

Er det mulig at du fortsat er her? Og at du husker meg?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Bor du i nærheten av meg eller??? (trondheim)

Bor i Tr.heim jah, men ikke nær den butikken. Var innom da vi var på tur her om dagen:)

Skrevet

Er det mulig at du fortsat er her? Og at du husker meg?

Jepp! O' La Paloma Blanca! :o)

Du dro til India, stemmer ikke det?

Skrevet

Jepp! O' La Paloma Blanca! :o)

Du dro til India, stemmer ikke det?

Heisan! Joda, jeg har vel vært i India både en og flere ganger siden sist jeg skrev her! Vi har det bra, fortsatt 2 barn. Hvordan har du det? Jeg kjenner meg ikke igjen her lenger, hvor er det vi skal skrive 'personlige' hilsener her for tiden? Og finnes det et chatterom?

Skrevet

Heisan! Joda, jeg har vel vært i India både en og flere ganger siden sist jeg skrev her! Vi har det bra, fortsatt 2 barn. Hvordan har du det? Jeg kjenner meg ikke igjen her lenger, hvor er det vi skal skrive 'personlige' hilsener her for tiden? Og finnes det et chatterom?

Småpraten er dessverre borte for flere år siden. :o(

Du kan skrive personlige meldinger på forum for Meldinger. :o)

Jeg er skilt, har 2 små på deltid og har det egentlig veldig bra for tiden. Muligens ny kjæreste på gang så jeg går bare rundt og gliser fra øre til øre om dagen! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...