Lillemus Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 På min lokale Ica-butikk hang i går følgende plakat ved fruktdisken: "Lev sunt - 5 om dagen, 6 om natten!" ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Lol Står det virkelig det?? Artig 0 Siter
Gyda Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Det var dristig. Kundereaksjoner kan man jo aldri forutsi. Kult! 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Lol Står det virkelig det?? Artig Jepp! Jeg brast i latter og trodde knapt mine egne øyne! Og siden har jeg gått rundt og humret av det. ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Jepp! Jeg brast i latter og trodde knapt mine egne øyne! Og siden har jeg gått rundt og humret av det. ) He he..Kanskje man får gratis kondomer om man kjøper frukt der? 0 Siter
morsan Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 *he he* Jeg humret også litt da jeg leste at en baker i Oslo for litt siden hadde satt opp plakat med at de hadde Toska-kaker til innbruddspris! ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 *he he* Jeg humret også litt da jeg leste at en baker i Oslo for litt siden hadde satt opp plakat med at de hadde Toska-kaker til innbruddspris! ;-) *LOL* 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Den har vi og humret av ja:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april 2005 Forfatter Skrevet 28. april 2005 Den har vi og humret av ja:) Bor du i nærheten av meg eller??? (trondheim) 0 Siter
Paloma Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Er det mulig at du fortsat er her? Og at du husker meg? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Bor du i nærheten av meg eller??? (trondheim) Bor i Tr.heim jah, men ikke nær den butikken. Var innom da vi var på tur her om dagen:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Er det mulig at du fortsat er her? Og at du husker meg? Jepp! O' La Paloma Blanca! ) Du dro til India, stemmer ikke det? 0 Siter
Paloma Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jepp! O' La Paloma Blanca! ) Du dro til India, stemmer ikke det? Heisan! Joda, jeg har vel vært i India både en og flere ganger siden sist jeg skrev her! Vi har det bra, fortsatt 2 barn. Hvordan har du det? Jeg kjenner meg ikke igjen her lenger, hvor er det vi skal skrive 'personlige' hilsener her for tiden? Og finnes det et chatterom? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Heisan! Joda, jeg har vel vært i India både en og flere ganger siden sist jeg skrev her! Vi har det bra, fortsatt 2 barn. Hvordan har du det? Jeg kjenner meg ikke igjen her lenger, hvor er det vi skal skrive 'personlige' hilsener her for tiden? Og finnes det et chatterom? Småpraten er dessverre borte for flere år siden. ( Du kan skrive personlige meldinger på forum for Meldinger. ) Jeg er skilt, har 2 små på deltid og har det egentlig veldig bra for tiden. Muligens ny kjæreste på gang så jeg går bare rundt og gliser fra øre til øre om dagen! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.