Gå til innhold

Kan man lagre ubegrenset....

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

....med tunge ting oppå kjøkkenskapet, tro? Eller faller hele skiten ned om man overdriver?:-o

Har dårlig plass,og lager hyller av alle skaptopper.

På kjøkkenskapene står allerde:

vinflasker

Piknikk-kurv

kjølebagger o.l

bokser m.ting&tang..

Jeg lurer også på å putte nyinnkjøpt grill der..(sånn type bærbar "håndgrill(!?)) Den er ikke veldig tung, men ikke veldig lett heller..

Kjøkkenskapene er så fulle de kan bli..(med dels tunge ting..)

Lurt eller dumt?

*redd for å få skapet i hodet*

laguna1365380434
Skrevet

Du har sett if-reklamen vel?

*lol*

Ja, jeg har det..:-) Ellers kan det hende jeg ikke hadde tenkt så mye på det, og bare plassert..

Men altså, jeg har hørt om det før, at kjøkkenskapet faller ned..Men vet ikke om det skylles dårlig skap eller overlessing..

Gjest noe falt ned
Skrevet

*lol*

Ja, jeg har det..:-) Ellers kan det hende jeg ikke hadde tenkt så mye på det, og bare plassert..

Men altså, jeg har hørt om det før, at kjøkkenskapet faller ned..Men vet ikke om det skylles dårlig skap eller overlessing..

Jeg lagrer oppå kjøleskapet. I går falt noen ildfaste former ned på gulvet i tusentusen knas! Så nå vil jeg ikke ha ting oppå skap! (+ det ser litt uryddig ut.)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg lagrer oppå kjøleskapet. I går falt noen ildfaste former ned på gulvet i tusentusen knas! Så nå vil jeg ikke ha ting oppå skap! (+ det ser litt uryddig ut.)

Det SER bra ut hos meg..Men det er litt upraktisk så klart..(men jeg ser ikke noen bedre løsninger, liten plass..) Prøver å la være å rive ned, det går sånn noenlunde fint det..:)

Men det er selve skapet jeg er redd for å få i hue..

Men de tåler vel muligens en del?

Gjest noe falt ned
Skrevet

Det SER bra ut hos meg..Men det er litt upraktisk så klart..(men jeg ser ikke noen bedre løsninger, liten plass..) Prøver å la være å rive ned, det går sånn noenlunde fint det..:)

Men det er selve skapet jeg er redd for å få i hue..

Men de tåler vel muligens en del?

Joda, jeg tror det tåler litt. Men ikke plasser noe tett på kanten.... Og ikke lagre for mye.

laguna1365380434
Skrevet

Joda, jeg tror det tåler litt. Men ikke plasser noe tett på kanten.... Og ikke lagre for mye.

Det står ganske støtt..(tror jeg..:-o) Men grillen får nok være siste gjenstand med adresse kjøkkenskapet, tror jeg..

:-)

Skrevet

Du kan jo vurdere å skru noen ekstra skruer gjennom skapet og inn i veggen.

laguna1365380434
Skrevet

Du kan jo vurdere å skru noen ekstra skruer gjennom skapet og inn i veggen.

Det er ingen dum ide! Og husverten kan neppe bli gretten heller når det kun er forbedring, og ikke formålsløs boring i vegg?

Takk!

Skrevet

Gubben min mener at alle kjøleskap, vaskemaskiner, skap, kommoder etc, bør være laget med "fall" eller bakke istedet for flat topp:-)

*skjønner jeg hva han mener med det?* hehe

Skrevet

Du har sett if-reklamen vel?

Det der er en sann historie - tro det eller ei - han mannen er fra Moss - gikk i parallellklassen min :-)

Gjest trultemor25
Skrevet

Det står ganske støtt..(tror jeg..:-o) Men grillen får nok være siste gjenstand med adresse kjøkkenskapet, tror jeg..

:-)

Jeg synes ting jeg putter oppå kjøkkenskap blir så fort fettete jeg, så jeg prøver så langt jeg kan å unngå dette.

Skrevet

De som har takhøye skap, og ikke takhøyt rot, har vel tilsvarende mye i skapene uten at de ramler ned?

Det i hvertfall min trøst. Ser fram til at jeg en gang selv skal bestemme hvordan kjøkkenet mitt skal se ut...

Skrevet

Jeg synes ting jeg putter oppå kjøkkenskap blir så fort fettete jeg, så jeg prøver så langt jeg kan å unngå dette.

Neida, det er veldig greit. Mangler du smør/ stekefett en dag, drar du over med en kniv på toppen av kjøkkenskapene. Og vips - har du stekesmør...!

Skrevet

Neida, det er veldig greit. Mangler du smør/ stekefett en dag, drar du over med en kniv på toppen av kjøkkenskapene. Og vips - har du stekesmør...!

*urk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...