Gå til innhold

Til gutta

Anbefalte innlegg

Gjest Linda25
Skrevet

Hvis dere møter en søt, sjarmerende og snill jente, men hun hadde noen kilo for mye... Hun hadde altså "alt annet"

Er det en grunn til at du ikke gidder prøve deg?

Gjest cramkar
Skrevet

Er det bare jenter som har noen kg for mye?? Hva mener du selv om det samme, sett i forhold til gutter?

Skrevet

Jeg tenkte det samme som Cramkar. Jeg er kvinne selv og om mannen har noen kilo for mye så gjør det meg ingen verdens ting. Jeg innrømmer at jeg ikke tenner på smellfeite menn, men en liten vaskeball og litt å ta i er bare sjarmerende.

Glimt i øyet, humor, godt humør og selvtillit er mye viktigere enn en slank kropp.

Gjest Burleføtter
Skrevet

Lar meg ikke be en gang. Det gjør bare godt, tro meg.

Men vær stolt og rak. Hengehue vil ingen skue.

Gjest Linda25
Skrevet

Er det bare jenter som har noen kg for mye?? Hva mener du selv om det samme, sett i forhold til gutter?

Må innrømme at jeg ser helst at gutten ikke er overvektig... så jeg syntes ikke det er rart om gutta ikke liker lubbene jenter heller, er jo ikke pent å se på. Syntes jeg da...

Grunnen til at jeg spurte er; jeg har gått på noen medisiner som jeg har lagt på meg av, og føler nok jeg ikke blir så flørta med som før:))) Medisinene er kuttet ut, og kiloene er på vei av:))) takk og lov

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei.

Men det er klart... "Noen kilo for mye" kan bety så mangt.

Gjest cramkar
Skrevet

Må innrømme at jeg ser helst at gutten ikke er overvektig... så jeg syntes ikke det er rart om gutta ikke liker lubbene jenter heller, er jo ikke pent å se på. Syntes jeg da...

Grunnen til at jeg spurte er; jeg har gått på noen medisiner som jeg har lagt på meg av, og føler nok jeg ikke blir så flørta med som før:))) Medisinene er kuttet ut, og kiloene er på vei av:))) takk og lov

Jenter med frodig kropp, er herlig. Å ta ei jente med litt stor rompe, bakfra, er vidunderlig.

Skrevet

Nei.

Men det er klart... "Noen kilo for mye" kan bety så mangt.

*Hehe* Forskjell på 5 kilo og 25 ja.

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Jeg har prøvd meg på, og "skåret", på kvinner av ganske mange forskjellige størrelser og former :-)

Det er ofte man ikke "gidder" å prøve seg, men da ligger årsakene gjerne i oppførsel, mentalitet etc. Men det er klart - man må jo like det man ser i en eller annen grad for å bli interessert.

"................................."

Skrevet

Jenter med frodig kropp, er herlig. Å ta ei jente med litt stor rompe, bakfra, er vidunderlig.

Det finnes mange flotte varianter, ja :-)

"............................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er det! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men: Det er også stor forskjell på 20 kilo og 20 kilo. :)

Skrevet

Det finnes mange flotte varianter, ja :-)

"............................."

Ja, tenk det - det finnes til og med de menn som liker min bakende! :o) *Maler fornøyd*

Skrevet

Ja, tenk det - det finnes til og med de menn som liker min bakende! :o) *Maler fornøyd*

Bakender er bra :-)

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...