Gå til innhold

model tv 3

Anbefalte innlegg

Gjest uttern
Skrevet

Vi visste jo på forhånd hvem av de norske som ville gå videre da denne personen var avbildet i et ukeblad denne uka.

Synes at det er kjipt at slikt gjøres før det er kommet frem på tv. Noen som er enig?

Eyes never lie
Skrevet

Ja helt enig. Jeg pleide å følge med på tv programmet. Etter at de i VG fortalte hvem som vinner. Synes jeg ikke det er noe kult å se på det. Men jeg synes nok at Kine fortjente å vinne. Hun var min favoritt fra starten av.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Visste ikke hvem som gikk videre jeg, så jeg ble overraska da Henriette måtte hjem. Trudde hun skulle gå videre siden hun fikk så mye skryt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...