Gå til innhold

Så er selvangivelsen levert, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer hvis jeg har fyllt den ut feil? Jeg skal fylle ut en del papirer for utenlandsinntekt osv, så jeg var veldig usikker på hvordan det skulle gjøres. Derfor skrev jeg også en masse i posten tilleggopplysninger.

Noen som vet om jeg kan få en bot for å gjøre feil? (Har tross alt gjort så godt jeg kunne.)

Skrevet

Så lenge du har gitt alle opplysninger så tror jeg ikke du får noen problemer. De vil vel ta kontakt for å avklare, vil jeg tro.

Du burde kanskje tatt kontakt med ligningskontoret før du sendte inn for å spørre om de tingene du lurte på, men så lenge alle usikkerhetsmomenter fremkommer av dokumentasjonen, så skulle jeg tro det går greit.

Skrevet

Det tror jeg ikke.

Har selv sendt med tilleggsopplysninger før når jeg har vært usikker på noe og ting gikk som vanlig da.

Har også sendt med en haug denne gangen forde jeg ikke hadde peil på hvor jeg skulle sette det inn hvis jeg har rett til det, og så var det ikke tid til å bestille time på lign.kontoret.

;)

Skrevet

Du får ikke bot hvis du har gjort noe feil. Men du får bot hvis du bevisst forsøker å unnlate opplysninger eller å lure unna noe.

Så lenge du har oppgitt alt riktig og forklart hva du har gjort så er det ingen fare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...