Gå til innhold

Er det bare jeg...

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• muriel

16

• flisa

5

• mrxx

4

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest inlovee
Skrevet

Han er helt nydelig...får "rekeøyne" når han er på skjermen.

Synes han er veldig morsom også.

Skrevet

"Folk kommer trekkende med kjærester av mildt sagt ymse slag - felles for alle er siklingen,"

VELDIG godt sagt.

Men det er jo bra at vi alle har forskjellig smak. Da blir det noe(n) på alle =)

Jepp! Og jeg vil gjerne ha smaken min HELT for meg selv... markedet blir litt enklere da ;-)

Skrevet

Er han sexy?? Merkelig, kan ikke fatte å begripe at han er sexy. Jaja, fordelen er at hvis dere syns han er sexy, da burde absolutt alle menn ha passe bra drag på de fleste jenter.

Skrevet

Er han sexy?? Merkelig, kan ikke fatte å begripe at han er sexy. Jaja, fordelen er at hvis dere syns han er sexy, da burde absolutt alle menn ha passe bra drag på de fleste jenter.

Eller så er smaken like delt som baken.

Vil uansett ha sånn! ;-)

Skrevet

Eller så er smaken like delt som baken.

Vil uansett ha sånn! ;-)

Den er delt ja og i tillegg er den baken hårete og ekkel.

Men uansett dette kan jeg bare ikke fatte å begripe.

Skrevet

Den er delt ja og i tillegg er den baken hårete og ekkel.

Men uansett dette kan jeg bare ikke fatte å begripe.

Er den??

Har ikke sett den, dessverre.

Skrevet

Er den??

Har ikke sett den, dessverre.

Ikke min da, og kanskje ikke hans heller, det vet jeg ikke noe om, men generelt mener jeg.'

Forstår fortsatt ikke bæra av dette. Jenter er rare..

Skrevet

Han har jeg sett! - han ligner på han lille fete svensken som også er morsom - som jeg ikek husker hva heter...hehe

"han lille fete svensken"...hehehe.

Hvem er det da?

Skrevet

Ikke min da, og kanskje ikke hans heller, det vet jeg ikke noe om, men generelt mener jeg.'

Forstår fortsatt ikke bæra av dette. Jenter er rare..

Japp, der har du muligens et poeng. Eller jeg har en jævla underlig smak.

Bare så det er sagt, så er jeg ikke spesielt altetende.

Skrevet

Japp, der har du muligens et poeng. Eller jeg har en jævla underlig smak.

Bare så det er sagt, så er jeg ikke spesielt altetende.

Noe rart er det i alle fall:-)

Kona synes ikke at Mel Gibson er noe spesielt å se på, men gift med meg er hun. Hun synes jeg er kjekkere. Joda, jenter er rare når det gjelder "smak" på gutta og totalt uforståelig, i alle fall for meg.

Skrevet

"han lille fete svensken"...hehehe.

Hvem er det da?

skal prøve å finne han....jeg mener han spilte sammen med Sven Melander http://www.medialive.se/sven_m.jpg i Sälskapsresan - at han var den ene av de to som farta rundt og skulle ha tak i ROM.

Men det er mulig jeg tar feil. Tenk deg en liten mann med stor svart bart! Nå får jeg det ikke ut av hodet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...