Gå til innhold

Philips Ladyshave - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg ny barbermaskin. Har mye problemer med inngrodde hår i bikinilinjen, så jeg er på jakt etter noe som funker. Sånne som napper ut hårene blir ikke bra, jeg har en slik men jeg blir bare rød og nuppete på leggene av den. Så det må være noe som faktisk kutter, ikke napper.

Har sett litt på Philips Ladyshave, den som ser ut som en barberhøvel: http://elprice.no/modules/module_131/templates/product_template_detail_1.asp?strParams=1%231%231%231%233%236&iCategoryId=325&iInfoId=10964&iTopCategoryId=0&iPreview=0&strMenuArr=&mid=

Er det noen som har erfaringer med denne og/eller kan anbefale noe annet bra?

arda1365380791
Skrevet

Høres ut som om du heller skulle bruke en krem som heter Hårstopp. Da holder du huden myk og fin samtidig som håret slutter å gro i de områdene du smører inn. Du får den i helsekostforretningene. Tar litt tid å få full effekt, men den klart beste løsningen, spør du meg.

fru Burlefot
Skrevet

Til bikinilinjen kan jeg i alle fall ekstremt varmt anbefale Remington BTK 1000 Bikinitrinner. Den ligner på sånne håravkuttingsmaskiner man bruker på hodet, men er mye mindre. Den er helt suveren til bikinilinje & co, og kan også brukes hvis man vil stusse litt på lengden i nærmiljøet til bikiniklinjen ;-)

Og det beste av alt er at den bare koster 200 kr!

(Men til leggene er den altså ikke noe sjakktrekk...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...