flisa Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hehe, nei, de ligner ikke i det hele tatt *Har bilde av Sør på pc'n * kan det være noe å ha? hehe 0 Siter
snø Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 ....Jeg kan garantere at sør og reidar overhodet ikke er samme person:-) Jeg kjente Reidar en gang,og selv om jeg _ikke_ kjenner sør, så kan jeg garnatere at de ikke er samme person, jeg også :-) Beste hilsen fra 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2556526 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 For ikke å snakke om meg! Gudhjelpemegogdeg, nyt nå freden mens den varer. 0 Siter
Line Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 kan det være noe å ha? hehe Trivelig mann han! Han så forøvrig totalt annerledes ut enn bildet jeg hadde av ham de første årene 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Omtrent like uspiselige er de også. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Næh..Jeg leste et sted i den kulørte presse at denne fagerstrand Reidar hadde vært Leder i Fpu, Stavanger.. Det har da aldri vært noe særlig Frp over han andre.. Det synes jeg var skikkelig lite av en innertier! (selvom jeg skammer meg dypt over å sitte på denslags kunnskap..) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Næh..Jeg leste et sted i den kulørte presse at denne fagerstrand Reidar hadde vært Leder i Fpu, Stavanger.. Det har da aldri vært noe særlig Frp over han andre.. Det synes jeg var skikkelig lite av en innertier! (selvom jeg skammer meg dypt over å sitte på denslags kunnskap..) Jeg tenkte også først at det ikke passet, men ved nærmere ettertanke....Hvem er vel bedre egnet til å undergrave og sabotere all virksomhet i Frp innenfra enn den fødte mulvarp Reidar? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg tenkte også først at det ikke passet, men ved nærmere ettertanke....Hvem er vel bedre egnet til å undergrave og sabotere all virksomhet i Frp innenfra enn den fødte mulvarp Reidar? Joda, skal en bli skikkelig konspiratorisk så.. Artig&fantasifull teori i hvertfall! 0 Siter
Gyda Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Næh..Jeg leste et sted i den kulørte presse at denne fagerstrand Reidar hadde vært Leder i Fpu, Stavanger.. Det har da aldri vært noe særlig Frp over han andre.. Det synes jeg var skikkelig lite av en innertier! (selvom jeg skammer meg dypt over å sitte på denslags kunnskap..) Nettopp. Du har så rett. Du skrev akkurat det jeg tenkte å skrive. Kan aldri tenke meg at Reidar hadde greid å skrive som Sør, og at de to er samme person. No Way! Vennlig hilsen 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Nettopp. Du har så rett. Du skrev akkurat det jeg tenkte å skrive. Kan aldri tenke meg at Reidar hadde greid å skrive som Sør, og at de to er samme person. No Way! Vennlig hilsen Jepp,synes det var real skivebom.. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Dessuten skriver du "ikke etnisk norsk" kjæreste.. Nå er jeg usikker på om etnisitet må beskrive ting som kulturell ballast, eller om det også kan brukes kun beskrivende på rase&utseendemessige ting(?!), men hun damen er jo åpenbart adoptert og helnorsk. Så sånn kulturkonfliktmessig betviler jeg at hun er mer utfordrende å være sammen med (men dog utvilsomt på andre måter..) enn en vanlig blond og pottitnorsk en.. Så hun er vel ikke akkurat noe "negervenn alibi", for å si det sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.