Gå til innhold

Reidar i Fagerstrand.. DOLer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, nei, de ligner ikke i det hele tatt :)

*Har bilde av Sør på pc'n ;) *

kan det være noe å ha? hehe

Skrevet

....Jeg kan garantere at sør og reidar overhodet ikke er samme person:-)

Jeg kjente Reidar en gang,og selv om jeg _ikke_ kjenner sør, så kan jeg garnatere at de ikke er samme person, jeg også :-)

Beste hilsen fra

Skrevet

For ikke å snakke om meg!

Gudhjelpemegogdeg, nyt nå freden mens den varer.

Skrevet

kan det være noe å ha? hehe

Trivelig mann han! Han så forøvrig totalt annerledes ut enn bildet jeg hadde av ham de første årene :)

laguna1365380434
Skrevet

Næh..Jeg leste et sted i den kulørte presse at denne fagerstrand Reidar hadde vært Leder i Fpu, Stavanger.. Det har da aldri vært noe særlig Frp over han andre..

Det synes jeg var skikkelig lite av en innertier!

(selvom jeg skammer meg dypt over å sitte på denslags kunnskap..;))

Skrevet

Næh..Jeg leste et sted i den kulørte presse at denne fagerstrand Reidar hadde vært Leder i Fpu, Stavanger.. Det har da aldri vært noe særlig Frp over han andre..

Jeg tenkte også først at det ikke passet, men ved nærmere ettertanke....Hvem er vel bedre egnet til å undergrave og sabotere all virksomhet i Frp innenfra enn den fødte mulvarp Reidar?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tenkte også først at det ikke passet, men ved nærmere ettertanke....Hvem er vel bedre egnet til å undergrave og sabotere all virksomhet i Frp innenfra enn den fødte mulvarp Reidar?

Joda, skal en bli skikkelig konspiratorisk så..;)

Artig&fantasifull teori i hvertfall!

Skrevet

Nettopp. Du har så rett.

Du skrev akkurat det jeg tenkte å skrive.

Kan aldri tenke meg at Reidar hadde greid å skrive som Sør, og at de to er samme person.

No Way!

Vennlig hilsen

laguna1365380434
Skrevet

Nettopp. Du har så rett.

Du skrev akkurat det jeg tenkte å skrive.

Kan aldri tenke meg at Reidar hadde greid å skrive som Sør, og at de to er samme person.

No Way!

Vennlig hilsen

Jepp,synes det var real skivebom.. :-)

laguna1365380434
Skrevet

Dessuten skriver du "ikke etnisk norsk" kjæreste..

Nå er jeg usikker på om etnisitet må beskrive ting som kulturell ballast, eller om det også kan brukes kun beskrivende på rase&utseendemessige ting(?!), men hun damen er jo åpenbart adoptert og helnorsk.

Så sånn kulturkonfliktmessig betviler jeg at hun er mer utfordrende å være sammen med (men dog utvilsomt på andre måter..;)) enn en vanlig blond og pottitnorsk en..;)

Så hun er vel ikke akkurat noe "negervenn alibi", for å si det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...