Gjest takk for evnt svar Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hva betyr egentlig "bulk goods,"? Kan noen oversette dette til norsk? 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 I flg. clue er bulkgoods: bulkgods, massegods 0 Siter
Line Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 bulk er det samme som shipping... Eksen jobbet i et skipsmeglerfirma tidligere, det ble kalt bulk company. Spørs om bulk gods er varer som blir sendt via sjøveien? 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 I flg. clue er bulkgoods: bulkgods, massegods bulk= løst, uemballert massegods under lagring og transport (f.eks kull, korn ol.) 0 Siter
Gemini Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 bulk er det samme som shipping... Eksen jobbet i et skipsmeglerfirma tidligere, det ble kalt bulk company. Spørs om bulk gods er varer som blir sendt via sjøveien? Nei, MsSophie har rett. Det er ting som blir omsatt i masser, store kvanta. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Nei, MsSophie har rett. Det er ting som blir omsatt i masser, store kvanta. Bulk people... 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Natta! Beklager... Var ikke meningen å fornærme noen. Jeg bare syns det er sånn... bulk people... 0 Siter
Line Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Nei, MsSophie har rett. Det er ting som blir omsatt i masser, store kvanta. ok meeen... bulk (shipping) company betyr kanskje at det er åpne lass med produkt som "skipes" over havet da.... ...jemini for noen setninger... på tide å legge seg, for noen timer siden i grunn. får håpe rettskriving og store bokstaver er med meg når jeg våkner igjen! Natta 0 Siter
Gemini Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 ok meeen... bulk (shipping) company betyr kanskje at det er åpne lass med produkt som "skipes" over havet da.... ...jemini for noen setninger... på tide å legge seg, for noen timer siden i grunn. får håpe rettskriving og store bokstaver er med meg når jeg våkner igjen! Natta Tror det kalles tankskip eller bulkskip, og inneholder fx. ris, korn, olje, spiker osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.