Gjest Snoopy83 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hva skal man gjøre da? Holde seg mest mulig unna andre? 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Tror du må begynne og innse at mange her på dol har forsøkt å få deg til og se at du er et fint menneske, det virker ikke som du er villig til og høre på gode råd... DOL kan aldri erstatte en rådgiver/lege så om du tror så galt som du gjør om deg selv burde du virkelig oppsøke hjelp, alt som trengs er en telefon til din fastlege.. Folk blir slitne av å gjenta seg selv om og om igjen, virker ikke som du i det hele tatt VIL ta imot støtte.. Et spørsmål til deg til slutt: Tror du virkelig ikke andre mennesker er mer opptatt med sitt enn å legge merke til andre når de er på byen, jeg tenker nå mest på hvorfor jeg er der og mitt eget, bryr meg ikke med og kommentere andre i det hele tatt... Sier det en gang til, ta en telefon til legen din, du er hverken verre eller bedre enn oss andre, virker bare som du har voldsomt liten selvtillit.. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Tror du må begynne og innse at mange her på dol har forsøkt å få deg til og se at du er et fint menneske, det virker ikke som du er villig til og høre på gode råd... DOL kan aldri erstatte en rådgiver/lege så om du tror så galt som du gjør om deg selv burde du virkelig oppsøke hjelp, alt som trengs er en telefon til din fastlege.. Folk blir slitne av å gjenta seg selv om og om igjen, virker ikke som du i det hele tatt VIL ta imot støtte.. Et spørsmål til deg til slutt: Tror du virkelig ikke andre mennesker er mer opptatt med sitt enn å legge merke til andre når de er på byen, jeg tenker nå mest på hvorfor jeg er der og mitt eget, bryr meg ikke med og kommentere andre i det hele tatt... Sier det en gang til, ta en telefon til legen din, du er hverken verre eller bedre enn oss andre, virker bare som du har voldsomt liten selvtillit.. kan jo ikke bry legene med dette... er derfor jeg skriver her, så det ikke er noen tvang til å måtte svare... desutten så kommer de jo bare med de dumme rådene hver gang... "tror du ikke dette bare er noe du innbiller deg da?" - "joda, er nok bare fantasien min" - "ok, da er den i boks"... håpløst... 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 kan jo ikke bry legene med dette... er derfor jeg skriver her, så det ikke er noen tvang til å måtte svare... desutten så kommer de jo bare med de dumme rådene hver gang... "tror du ikke dette bare er noe du innbiller deg da?" - "joda, er nok bare fantasien min" - "ok, da er den i boks"... håpløst... Isåfall går du til feil lege, men her på dol må du tåle litt pepper om ikke folk er enige med deg.. det betyr jo ikke det samme som at de ikke liker deg! Som jeg ser det så behøver du litt støtte i form av samtale, da jeg gikk med mine psykiske problemer trodde jeg aldri noen kunne hjelpe meg, før jeg innså at jeg måtte ta tak i dette selv! En rådgiver kan kun råde deg, ikke "gå veien for deg" den må du gå selv. Jeg personlig håper virkelig du fortsatt vil være aktiv her, men prøv også samtidig og bruk de ressursene du har i diskusjoner som ikke bare omhandler deg selv.. 0 Siter
Gjest masai-kriger Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Ditt evige gnål blir etterhvert en slags selvoppfyllende profeti. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Isåfall går du til feil lege, men her på dol må du tåle litt pepper om ikke folk er enige med deg.. det betyr jo ikke det samme som at de ikke liker deg! Som jeg ser det så behøver du litt støtte i form av samtale, da jeg gikk med mine psykiske problemer trodde jeg aldri noen kunne hjelpe meg, før jeg innså at jeg måtte ta tak i dette selv! En rådgiver kan kun råde deg, ikke "gå veien for deg" den må du gå selv. Jeg personlig håper virkelig du fortsatt vil være aktiv her, men prøv også samtidig og bruk de ressursene du har i diskusjoner som ikke bare omhandler deg selv.. Jeg gidder jo ikke gjøre noe med situasjonen min jeg da... Sikter meg bare inn på de tingene som er lette å trekke litt glede ut av, jeg... Rart jeg verken bruker rusmidler eller sjekker damer, da... hehe... 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Ditt evige gnål blir etterhvert en slags selvoppfyllende profeti. Det er for sent. Alle SER ned på meg. De som kjenner til meg, i alle fall. Er vel ikke alle som gjør det. 0 Siter
sheba Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Det er for sent. Alle SER ned på meg. De som kjenner til meg, i alle fall. Er vel ikke alle som gjør det. Nå begnner jeg snart å lure på om du bare tuller!! 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg gidder jo ikke gjøre noe med situasjonen min jeg da... Sikter meg bare inn på de tingene som er lette å trekke litt glede ut av, jeg... Rart jeg verken bruker rusmidler eller sjekker damer, da... hehe... Nå følte jeg meg jææævla bra... jeg er ikke engang syk... jeg er bare et gnålende, skrikende, klagende barn... Lykke til, Snoopy83! Du kommer til å gjøre det strålende her i verden! Kan ikke gjøre noe det heller. Kan ikke gjøre en dritt. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Nå begnner jeg snart å lure på om du bare tuller!! Nei, jeg veit at de gjør det. 0 Siter
Gjest er du seriøs? Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Ta en lykkepille! Du møter likesinnede på Psyk-forum. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Nå begynner du å bli slitsom... Om du holder på i RL slik som du gjør her, så er det ikke rart folk blir lei deg! Kjipt å høre sikkert - men som flere andre her har svart deg tidligere, oppsøk profesjonell hjelp, det er det eneste som faktisk hjelper om du ikke kan/klarer gjøre noe selv. I begynnelsen syntes jeg synd på deg, eller hadde hvertfall litt empati - nå synes jeg bare du er slitsom og sytete. Enten får du ta noen grep og ta rådene du får alvorlig - eller så får du bare innfinne deg med situasjonen, da _vil_ du jo ikke ha hjelp... 0 Siter
Gjest kokeboka Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 hvis mange du kjenner har uttalt at de ser ned på deg, bør du kanskje ta det opp med dem og spørre hvorfor?Hvis årsaken er noe du kan gjøre noe med (dårlig oppførsel el) får du forsøke å forbedre deg på de områdene. Er årsaken noe usaklig du ikke kan/vil gjøre noe med ("feil" jobb, ikke fine nok klær) driter du i dem. Er saken den at de ikke ser ned på deg men du tror detfordi du har dårlig selvtillit, må du forsøke å få opp selvtilliten. Uansett bør du interessere deg for og tenke på andre ting enn om alle liker deg/misliker deg/ser ned på deg/ snakker om deg til en hver tid, for det gjør de ikke. Du er neppe så interessent for så mange mennesker at de bruker masse tid og tanker på å vurdere deg hele tiden. det er det du selv som gjør. 0 Siter
Knotten Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Da tar man tak i seg selv! Du må jo ikke regne med at andre synes bedre om deg enn du selv gjør. 0 Siter
Gjest RaMo Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 "Man må elske seg selv før andre kan gjøre det." Meget bra og sant ordtak. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 kan jo ikke bry legene med dette... er derfor jeg skriver her, så det ikke er noen tvang til å måtte svare... desutten så kommer de jo bare med de dumme rådene hver gang... "tror du ikke dette bare er noe du innbiller deg da?" - "joda, er nok bare fantasien min" - "ok, da er den i boks"... håpløst... Nå må du jaggu skjerpe deg, gutt! Du kan ikke sutre og mase om svar på den måte, bare for å klage over at alle kommer med de samme, dumme svarene. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg gidder jo ikke gjøre noe med situasjonen min jeg da... Sikter meg bare inn på de tingene som er lette å trekke litt glede ut av, jeg... Rart jeg verken bruker rusmidler eller sjekker damer, da... hehe... Folk som ser ned på andre har ofte store problemer selv, så drit i dem! _Gidder_ du ikke gjøre noe med det? Da får du slutte å gnåle! Her er det mange som ikke kjenner deg men som alikevel gjør sitt beste for å hjelpe deg. Dersom du ikke er villig til å ta imot, får du bare mure deg inne med driten din. Enhver har ansvar for sitt eget liv, vi kan få hjelp av hverandre, men en må være villig til å gi en innsats selv. Har du gitt opp er det ikke så mye andre kan gjøre. Stå på det er mange skruer ute i verden og det er klart at noen vil bli glad i deg hvis du gir dem sjangsen. Det første du kan gjøre er å bytte nick og vise oss din beste side, vær positiv og grei, så møter du hyggelige folk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.