Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For fire uker siden følte jeg et veldig press fra barnets hodet,jeg kjente derfor etter,og da kunne jeg kjenne hodet til barnet.

I dag har jeg hatt en del smerter i underlivet,det kjennes ut som om jeg revner,og barnets hode presser veldig på,kjente derfor etter igjen i dag,og denne gangen var hodet mye lengre ned enn sist gang,jeg føler at hodet snart er ute.Skal det være sånn????

Har termin på søndag,den 11.02

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18280-hodet-er-p%C3%A5-vei-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest big big girl

Jeg ville ringt føden!

Jeg vet ikke om dette kan medføre stress hos barnet, men på sykehuset følger de jo nøye med på hjerterytmen til barnet under hele fødselen.

Nei, ring føden nå! :)

Lykke til!!

Hei februarmamma.

Jeg må si meg enig med mor 18 her,når du kan kjenne hodet,tror ikke det er vanlig,så hadde jeg ringt føden og spurt, før alt bare går litt for fort for deg.

Har aldri hørt om noen som kunne kjenne hodet selv,selv om de var nær eller etter termin.

Da får du sikkert beskjed om å komme,også tar de en sparketest,så da er du ihvertfall på den sikre siden, enten du er i gang eller ikke.

Det er jo mulig du har åpning hvis du kan kjenne hodet.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18280-hodet-er-p%C3%A5-vei-ut/#findComment-81965
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...