Gå til innhold

psaApplet - hjelp!

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Prøver å laste ned et program, men får feilmeldingen:

"Applet psaApplet can't start: ERROR"

Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Skrevet

Du kan prøve å laste ned programmet på nytt. Hvis ikke det funker må du kontakte de som produserer programmet for å høre hva årsaken til denne feilmeldingen kan være.

mil1365380270
Skrevet

Du kan prøve å laste ned programmet på nytt. Hvis ikke det funker må du kontakte de som produserer programmet for å høre hva årsaken til denne feilmeldingen kan være.

Så du aner ikke hva det er du heller?! Æsj ;-)

Har enablet java, i tilfelle det hadde noe med det å gjøre, og forsøkt med både netscape og IE. Ja, ja, får gjøre som du sier, da :-)

Skrevet

Så du aner ikke hva det er du heller?! Æsj ;-)

Har enablet java, i tilfelle det hadde noe med det å gjøre, og forsøkt med både netscape og IE. Ja, ja, får gjøre som du sier, da :-)

En ting du kan gjøre er å sjekke Java Console for feilmeldinger når du starter appleten. Jeg aner ikke hvordan du finner den i IE, men i Opera går du i alle fall til Tools > Advanced > Java Console.

mil1365380270
Skrevet

En ting du kan gjøre er å sjekke Java Console for feilmeldinger når du starter appleten. Jeg aner ikke hvordan du finner den i IE, men i Opera går du i alle fall til Tools > Advanced > Java Console.

Takk, prøver det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...