mil1365380270 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Prøver å laste ned et program, men får feilmeldingen: "Applet psaApplet can't start: ERROR" Noen som vet hva jeg skal gjøre? 0 Siter
citoyen Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Du kan prøve å laste ned programmet på nytt. Hvis ikke det funker må du kontakte de som produserer programmet for å høre hva årsaken til denne feilmeldingen kan være. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Du kan prøve å laste ned programmet på nytt. Hvis ikke det funker må du kontakte de som produserer programmet for å høre hva årsaken til denne feilmeldingen kan være. Så du aner ikke hva det er du heller?! Æsj ;-) Har enablet java, i tilfelle det hadde noe med det å gjøre, og forsøkt med både netscape og IE. Ja, ja, får gjøre som du sier, da :-) 0 Siter
citoyen Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Så du aner ikke hva det er du heller?! Æsj ;-) Har enablet java, i tilfelle det hadde noe med det å gjøre, og forsøkt med både netscape og IE. Ja, ja, får gjøre som du sier, da :-) En ting du kan gjøre er å sjekke Java Console for feilmeldinger når du starter appleten. Jeg aner ikke hvordan du finner den i IE, men i Opera går du i alle fall til Tools > Advanced > Java Console. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 En ting du kan gjøre er å sjekke Java Console for feilmeldinger når du starter appleten. Jeg aner ikke hvordan du finner den i IE, men i Opera går du i alle fall til Tools > Advanced > Java Console. Takk, prøver det :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.