Gjest desperat på jakt etter gode råd Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Har brukt permanent farge på øyebrynene for første gang (Kolokrem). Har tydeligvis ikke gjort det riktig for huden under og rundt brynene er også farget!!!! Trodde det bare farget hårene jeg... Hvordan i all verden skal jeg få det bort? Har prøvd med rensemelk og peeling, men får det ikke skikkelig vekk! Begynner å få panikk nå. Helt øm i huden av å skrubbe... Hva tror du kan hjelpe? Vil ikke se ut som hun i Fagerstrand.... 0 Siter
muriel Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Sigarettaske hjelper. Seriøst?? Da står det altså mellom å ligne hvem-det-nå-er i Fagerstrand, eller å stinke askebeger..? Hm. 0 Siter
Gjest desperat på jakt etter gode råd Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Sigarettaske hjelper. morsomt 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Sikkert ikke sunt men q-tips med litt klor på, alternativt hårblekningsmiddel... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Vil du ikke se ut som henne, det var rart ;-) Kan hende du ikke har så mye farge igjen som du tror, fordi huden er irritert p.g.a. skrubbingen. Jeg pleier å bruke et renseskum, som jeg tar på en fuktet bommullsdott. Rensemelk er veldig mye mildere enn den. Hvis du ikke får det bort med forsiktig vasking med noe som er litt sterkere enn rensemelk, tror jeg det er lurt å la det være i fred nå. Smør deg med fuktighetskrem, og ta litt foundation eller noe der det er mørkere, og se hvordan det er i kveld eller i morgen. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 morsomt Døh, dette er et kjerrigråd, altså...! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Seriøst?? Da står det altså mellom å ligne hvem-det-nå-er i Fagerstrand, eller å stinke askebeger..? Hm. Det er sneipene som lukter askebeger, ikke asken. Dette er en kjerringråd. 0 Siter
muriel Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Det er sneipene som lukter askebeger, ikke asken. Dette er en kjerringråd. Jøss... hva man ikke lærer her inne. Syns likevel det hørtes såpass uggent ut at jeg priser meg lykkelig for at jeg slipper *grøss* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jøss... hva man ikke lærer her inne. Syns likevel det hørtes såpass uggent ut at jeg priser meg lykkelig for at jeg slipper *grøss* Jeg skriver da ikke _bare_ tull i mine innlegg... *s* 0 Siter
muriel Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg skriver da ikke _bare_ tull i mine innlegg... *s* Det hørtes bare så usannsynlig ut...som de fleste kjerringråd, hehe 0 Siter
muriel Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg skriver da ikke _bare_ tull i mine innlegg... *s* Å! Du har nettopp fått støtte av Miss seventy! hehe! Får vel tro det, da. Men fremdeles prise meg lykkelig ) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Det hørtes bare så usannsynlig ut...som de fleste kjerringråd, hehe det rådet har faktisk jeg også fått, jeg fikk det av frisøren! hvis man søler hårfarge på noe så må man skyndte seg å helle aske på, så setter ikke fargen seg. 0 Siter
muriel Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 det rådet har faktisk jeg også fått, jeg fikk det av frisøren! hvis man søler hårfarge på noe så må man skyndte seg å helle aske på, så setter ikke fargen seg. Jøss...frisører har jo som regel peiling på sånt. Farger aldri noen verdens ting, jeg - hvis ikke den lille dutten med øyeskygge teller, da. 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Som miss seventy sier, så hjelper sigarett aske. Men som regel så er det værste borte etter en dag, men det kommer selvfølgelig an på hvor mye du har "sølt" utenfor. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Å! Du har nettopp fått støtte av Miss seventy! hehe! Får vel tro det, da. Men fremdeles prise meg lykkelig ) Jasså, du synes Miss seventy er mer troverdig enn MEG??! *himle* Jeg har aldri prøvd det selv, da... 0 Siter
Gjest kokeboka Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Det hørtes bare så usannsynlig ut...som de fleste kjerringråd, hehe Sånn finmalt hvit aske er helt helt rent, og det er lut i det. 0 Siter
muriel Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jasså, du synes Miss seventy er mer troverdig enn MEG??! *himle* Jeg har aldri prøvd det selv, da... Nei, jeg sytes bare det hørtes litt FOR utrolig ut, hehe. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Nei, jeg sytes bare det hørtes litt FOR utrolig ut, hehe. *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.