Gå til innhold

Jenter, trenger råd NÅ!!

Gjest desperat på jakt etter gode råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sigarett aske hjelper:)

Du tuller nå? Hvorfor skulle det hjelpe?

Gjest ennå et tips
Skrevet

Sot fra ovnen din. (tips fra frisør)

Neste gang så smører du vaselig rundt brynene og øynene, da er fargen som kommer utenfor enklere å få av.

Skrevet

Sot fra ovnen din. (tips fra frisør)

Neste gang så smører du vaselig rundt brynene og øynene, da er fargen som kommer utenfor enklere å få av.

Takk for tipset, men tror ikke det blir noen neste gang! Tar turen til salong som jeg pleier... Litt rart det ikke stod en skikkelig advarsel på pakken...

Gjest krepsa
Skrevet

Nei, det er ikke tull.

Miss seventy
Skrevet

Tuller nei, slettes ikke. Jeg har brukt det mange ganger. Vet ikke helt hvilke stoffer i asken som løser fargen, men på gamle esker med kolokren, stod sigarettaske nevnt som fargefjernen, faktisk!

I frisør salongene nå har de sånne spesielle våt servietter som tar fargen fra huden da. Det er jo "koseligere".

Det er jo bare å ptøve, ikke selve sneipen man bruker men bare litt av asken, den er jo helt ren og lukter bare aske. Dessuten når du vasker deg etterpå blir jo asken borte også:)

Fukt en bomullsdott og dypp den i litt aske og gni av. Voila:o)

Lykke til!

Miss seventy
Skrevet

Beklager, ble masse skrivefeil i mitt forrige svar, gikk litt fort...

Gjest ennå et tips
Skrevet

Takk for tipset, men tror ikke det blir noen neste gang! Tar turen til salong som jeg pleier... Litt rart det ikke stod en skikkelig advarsel på pakken...

Det er nå fargestoffer som sitter da, så som ved farging av hår skal man være forsiktig med å søle.

Ikke noe problem med å gjøre det hjemme bare du smører rundt partiene med vaselin eller fet krem og tar fargen på forsiktig for å kline minst mulig.

Men det er selvsakt trygt å gå til frisør og gjøre det. Dog gjør de det på samme måte, med vaselin, og kan kline litt de også.

Aske har de dog ikke tilgjengelig de fleste ;)

Miss seventy
Skrevet

Det er nå fargestoffer som sitter da, så som ved farging av hår skal man være forsiktig med å søle.

Ikke noe problem med å gjøre det hjemme bare du smører rundt partiene med vaselin eller fet krem og tar fargen på forsiktig for å kline minst mulig.

Men det er selvsakt trygt å gå til frisør og gjøre det. Dog gjør de det på samme måte, med vaselin, og kan kline litt de også.

Aske har de dog ikke tilgjengelig de fleste ;)

Engang før de våtserviettene kom (eller hvertfall den salongen hadde de) så fikk jeg litt aske av frisøren i en liten eske med hjem.. Det var litt rart, men veldig praktisk, da jeg ikke røker selv:)

Gjest ennå et tips
Skrevet

Engang før de våtserviettene kom (eller hvertfall den salongen hadde de) så fikk jeg litt aske av frisøren i en liten eske med hjem.. Det var litt rart, men veldig praktisk, da jeg ikke røker selv:)

Ja, det går ann :)

Hos frisører som driver hjemme så finnes det vel sikkert noe aske her eller der i den rette årstiden iallefall.

Om en ikke har ovn/ det er sommer, eller røyker så funker vel asken fra et brent papir eller noe like bra kanskje ?

Kjerringråd er artig

;)

Miss seventy
Skrevet

Ja, det går ann :)

Hos frisører som driver hjemme så finnes det vel sikkert noe aske her eller der i den rette årstiden iallefall.

Om en ikke har ovn/ det er sommer, eller røyker så funker vel asken fra et brent papir eller noe like bra kanskje ?

Kjerringråd er artig

;)

Nei, bør nok være sigarettaske tror jeg. Er nok noen stoffer fra sigarettene som gjør utslaget:)

Gjest ennå et tips
Skrevet

Nei, bør nok være sigarettaske tror jeg. Er nok noen stoffer fra sigarettene som gjør utslaget:)

Okey :)

Ble anbefalt ovnsaske av frisøren jeg da.

Men har aldri prøvd det selv. Gjør det hos frisør eller smører med vaselin, da får jeg av det som er til overs.

:)

Miss seventy
Skrevet

Okey :)

Ble anbefalt ovnsaske av frisøren jeg da.

Men har aldri prøvd det selv. Gjør det hos frisør eller smører med vaselin, da får jeg av det som er til overs.

:)

Jeg har prøvd ovnsaske en gang, det hjalp ikke.

Vaselin er et must ja, men likevel suger fargen seg inn i huden min.

Det burde gå ann å få tak i slike våtservietter da, i forbindelse med farge boksene.

Skrevet

Når jeg farger håret mitt bruker jeg neglelakkfjerner.. Det svir ganske bra men fjerner i hvert fall fargen!

Miss seventy
Skrevet

Når jeg farger håret mitt bruker jeg neglelakkfjerner.. Det svir ganske bra men fjerner i hvert fall fargen!

Oi, det hørtes ikke bra ut...

Skrevet

Oi, det hørtes ikke bra ut...

Nei, jeg vet.. Men farger håret mitt sjelden så satser på at det går bra!

Miss seventy
Skrevet

Nei, jeg vet.. Men farger håret mitt sjelden så satser på at det går bra!

Prøv sigarett aske om du har noe tilgjengelig. Bare fukt litt i en bomullsdott.

Skrevet

Prøv sigarett aske om du har noe tilgjengelig. Bare fukt litt i en bomullsdott.

Ja, jeg leste en del innlegg her så tenkte prøve det neste gang. Hvis jeg husker det da, er så lett bare ta neglelakkfjernern ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...