Gjest ChiengMai Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Vaffelmiks, ja... der har du enda et produkt jeg ikke forstår behovet for. Er det så mye vanskeligere å følge en vaffeloppskrift enn oppskriften bak på vaffelmiks posen ? Nei, nå må jeg gi meg... Toro vaffelmix gir veldig gode vafler, mye bedre enn de beste helt hjemmelagde vafler noen har greid å servere meg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Fire-hjerters ruler!! Perfekt til å smelle masse pålegg på ene delen, klappe den sammen...og vips!! Du har en deilig og kaloririk sandwich ) Det går fint an å klappe sammen en vaffelplate med fem hjerter. Har aldri vært noe problem her i gården, men så er vi ganske motorisk fremme her også, da. ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Toro vaffelmix gir veldig gode vafler, mye bedre enn de beste helt hjemmelagde vafler noen har greid å servere meg. Jeg synes Regal er veldig OK. Den aller. aller, aller største fordelen med å ha en slik pakke eller to på lur, er at man alltids kan hive sammen noen vafler hvis noen kommer forbi. Jeg har sjelden egg i huset, og det er litt dumt å måtte løpe ut til nærmeste butikk og kjøpe egg i hurten og sturten! :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg synes Regal er veldig OK. Den aller. aller, aller største fordelen med å ha en slik pakke eller to på lur, er at man alltids kan hive sammen noen vafler hvis noen kommer forbi. Jeg har sjelden egg i huset, og det er litt dumt å måtte løpe ut til nærmeste butikk og kjøpe egg i hurten og sturten! :-) *notere* Regal. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Vaffelmiks, ja... der har du enda et produkt jeg ikke forstår behovet for. Er det så mye vanskeligere å følge en vaffeloppskrift enn oppskriften bak på vaffelmiks posen ? Nei, nå må jeg gi meg... Det er veldig kjekt å ha med seg på hytta da - fremfor å drasse på egg, melk, melk osv... 0 Siter
Freya Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Men vafler skal _ikke_ være firkanta med fire hjerter. Så det så! Jooo! De er best! 0 Siter
Freya Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Fire-hjerters ruler!! Perfekt til å smelle masse pålegg på ene delen, klappe den sammen...og vips!! Du har en deilig og kaloririk sandwich ) Enig! Fire-hjerters, det er Vafler, det! 0 Siter
muriel Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Det går fint an å klappe sammen en vaffelplate med fem hjerter. Har aldri vært noe problem her i gården, men så er vi ganske motorisk fremme her også, da. ;-) Vi for vår del er i bakleksa med det meste ;-) 0 Siter
muriel Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Du kunne spart deg ordet "kaloririk". Du tar gleden fra meg med det ordet. Ellers så er jeg enig *s* Alt er relativt. For oss små, trultne hveteboller som sverger til fløte, rømme og annet snadder, så blir det...ja. Og fløøøøtemysost og smøøøør. Hehe! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Men vafler skal _ikke_ være firkanta med fire hjerter. Så det så! *hrmf* Din flisespikker! *s* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Fikk meg et dobbelt vaffeljern av type OBH nordica 6973 1600 W. Og det er IKKE bra. Halvparten av røra renner utafor, eller det blir ikke hele vaffler.. Er rødt og grønt lys, men ingen steder du kan stille "styrken" så jeg synes de er for lyse når lampa lyser grønt. Så ikke velg det... Noterer _IKKE_ Obh. Takk for info! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Dette vaffeljernet har vi og er kjempefornøyde! Steker det raskt og jevnt? Får du til litt crispy vafler også? *stiller høye krav* 0 Siter
Gjest uttern Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Steker det raskt og jevnt? Får du til litt crispy vafler også? *stiller høye krav* Det steker like fort som mitt vanlige gamle enkle gjorde. Jeg liker ikke sprøe vafler så jeg lager alltid tykke vafler som jeg legger under et håndkle for å holde myke. Det er lett å få sprø vafler hvis man lager dem tynnere og legges på rist enkeltvis uten noe over seg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 *hrmf* Din flisespikker! *s* Duh! Flisespikker, jeg? Det er _vafler_ vi snakker om! Og man tuller ikke med vafler, altså! De skal ha fem hjerter og være runde. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jooo! De er best! Sludder og pølseskinn, altså. Det sier bare de med firkanta vafler for å trøste seg sjæl. Men _meg_ lurer du ikke! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Vi for vår del er i bakleksa med det meste ;-) Da skjønner jeg godt du har firkanta vafler! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Det steker like fort som mitt vanlige gamle enkle gjorde. Jeg liker ikke sprøe vafler så jeg lager alltid tykke vafler som jeg legger under et håndkle for å holde myke. Det er lett å få sprø vafler hvis man lager dem tynnere og legges på rist enkeltvis uten noe over seg. Jeg vil også helst ha myke vafler, men har hørt at det er lettere å få sprø vafler hvis man bruker en del potetmel i røra. 0 Siter
tiliti Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Steker det raskt og jevnt? Får du til litt crispy vafler også? *stiller høye krav* Crispy = tjukk røre og avkjøle på rist. 0 Siter
morsan Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Da skjønner jeg godt du har firkanta vafler! ;-) *hi hi* 0 Siter
asterix Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Vi har et som heter Cloer, det har to helt adskilte 5 hjerters plater og vi er i hvertfall veldig fornøyde med det. Husker dessverre ikke hvor vi kjøpte det eller hva det kostet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.