Gå til innhold

Dobbelt vaffeljern

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Vi har et som heter Cloer, det har to helt adskilte 5 hjerters plater og vi er i hvertfall veldig fornøyde med det. Husker dessverre ikke hvor vi kjøpte det eller hva det kostet.

Kan du sjekke wattstyrken? Steker det fint og jevnt?

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Freya

5

• Lillemus

3

• muriel

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sludder og pølseskinn, altså. Det sier bare de med firkanta vafler for å trøste seg sjæl. Men _meg_ lurer du ikke!

Pøh, femhjerters vafler ser så små og stusselige. Dessuten er firkanta vafler MAMMAS vafler! Vafler har alltid vært firkanta, og sånn skal det være!

*velger sine kampsaker* ;)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Pøh, femhjerters vafler ser så små og stusselige. Dessuten er firkanta vafler MAMMAS vafler! Vafler har alltid vært firkanta, og sånn skal det være!

Hvorfor ikke kjøpe et ordentlig stort vaffeljern, med ordentlige hjerter?

Alle hoder tenker - alle hoder tenker jentehoder tenker ei - jentehoder tenker ei sier jeg til deg.

Alle hjerter banker - alle hjerter banker vaffelhjerter banker ei osv:-)

Skrevet

Alle hoder tenker - alle hoder tenker jentehoder tenker ei - jentehoder tenker ei sier jeg til deg.

ÅÅÅ den sangen tenkte jeg også på når det ble så mye snakk om vafler. Vi har et gammelt jern som lager kjempestorestore gode femhjertevaffler. mmmmmm

trallala vaffelhjerterbanker

vaffelhjerterbanker

vaffelhjerter bankerei

Gjest Flystripa
Skrevet

Så finn et STORT dobbelt vaffeljern da - send en lenke!!!

Går det under industrisjangeren, eller?

Jeg legger kabel i om det koster 500 eller 2500 kr.

Skrevet

Fordi jeg VIL ha dem firkantede, vel! :)

Fikk vaffeljern av mamma til en bursdag, og jeg var litt bekymret, men da jeg åpnet det så jeg heldigvis at det var firehjerters. :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Fordi jeg VIL ha dem firkantede, vel! :)

Fikk vaffeljern av mamma til en bursdag, og jeg var litt bekymret, men da jeg åpnet det så jeg heldigvis at det var firehjerters. :)

:-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Så finn et STORT dobbelt vaffeljern da - send en lenke!!!

Går det under industrisjangeren, eller?

Jeg legger kabel i om det koster 500 eller 2500 kr.

Kona har et som lager "kafèvafler".

Cloèr tror jeg merket er.

Skrevet

Sånn er det ALLTID i psykoanalysen!! Det er MORS FEIL!! ;-)

Du har min største sympati! ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har et stort ett, så jeg er så enig så enig. Der andre får tolv plater får jeg seks-sju.

Gjest ChiengMai
Skrevet

ÅÅÅ den sangen tenkte jeg også på når det ble så mye snakk om vafler. Vi har et gammelt jern som lager kjempestorestore gode femhjertevaffler. mmmmmm

trallala vaffelhjerterbanker

vaffelhjerterbanker

vaffelhjerter bankerei

*tramper takta*

Nå fikk jeg lyst på vafler, og det er svarte natta. Store, deilige, runde, femhjerters med smør og gudbrandsdalsost. Jadda, her blir det god frokost i morra gutter. :-)

Skrevet

Sånn er det ALLTID i psykoanalysen!! Det er MORS FEIL!! ;-)

Du har min største sympati! ;-)

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...