Gå til innhold

Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Gjest rosa73
Skrevet

stine og anders

Vet du det? Eller bare tipper du?

Snorkfrøken
Skrevet

Vet du det? Eller bare tipper du?

jeg tipper.. at kurt og edel kjører taktikk. Neste gang stemmer de sammen med stine og anders og får ut reidar og may britt.

Neste gang hun ekle og john håvard. Etter det står edel og kurt i finalen mot stine og anders. Så vidt jeg har hørt er det seerne som skal stemme til slutt, dermed vinner de.

Det var min teori :o)

-krysser fingrene for at det er korrekt...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg syns å huske å ha hørt at finalen skal avgjøres i mai på sms. At to par er igjen og vi stemmer på hvem som skal vinne...

Gjest rosa73
Skrevet

Jeg syns å huske å ha hørt at finalen skal avgjøres i mai på sms. At to par er igjen og vi stemmer på hvem som skal vinne...

Åja, trodde innspillingene var ferdige og at vinneren var kåret. Håper virkelig ikke Reidar&Co vinner... Da faller alle mine illusjoner om at det lønner seg å være et ærlig og ordentlig menneske. Skremmende å se hvordan han manipulerer omgivelsene..

Gjest papirtiger
Skrevet

jeg tipper.. at kurt og edel kjører taktikk. Neste gang stemmer de sammen med stine og anders og får ut reidar og may britt.

Neste gang hun ekle og john håvard. Etter det står edel og kurt i finalen mot stine og anders. Så vidt jeg har hørt er det seerne som skal stemme til slutt, dermed vinner de.

Det var min teori :o)

-krysser fingrene for at det er korrekt...

Har ikke fulgt med på programmet, så vet egentlig ikke noe særlig om stemmingen..

Men er det ikke 4 par igjen? Hvordan skal de klare å stemme ut Reidar og John Håvard med company da?

Så på utstemningen i går. Edel og Kurt må være blåst i hodet som ikke stemte ut Reidar og dama. Eklere mennesker skal man lete lenge etter.

Skrevet

Åja, trodde innspillingene var ferdige og at vinneren var kåret. Håper virkelig ikke Reidar&Co vinner... Da faller alle mine illusjoner om at det lønner seg å være et ærlig og ordentlig menneske. Skremmende å se hvordan han manipulerer omgivelsene..

Men han er jo så gruelig teit hele mannen!?

"lys, varme, syl, armè"

Hva i huleste driver han med? Men Fagerstrand hadde i grunnen ikke vært det samme uten han, det må sies.

Snorkfrøken
Skrevet

Har ikke fulgt med på programmet, så vet egentlig ikke noe særlig om stemmingen..

Men er det ikke 4 par igjen? Hvordan skal de klare å stemme ut Reidar og John Håvard med company da?

Så på utstemningen i går. Edel og Kurt må være blåst i hodet som ikke stemte ut Reidar og dama. Eklere mennesker skal man lete lenge etter.

fordi det yngste paret blir lederpar, og om det blir 2 mot 2 stemmer bestemmer lederparet hvem som må gå. hehe

-og det må være den eneste grunnen til at edel og kurt ikke stemte ut reidar og co, for om de gjør det på denne måten neste gang er de sikret finaleplass...

:o)

håper teoriene mine er sanne..hehe

Gjest M.Angelica
Skrevet

Altså jeg vet ikke 100%sikkert altså.. =)

Gjest papirtiger
Skrevet

fordi det yngste paret blir lederpar, og om det blir 2 mot 2 stemmer bestemmer lederparet hvem som må gå. hehe

-og det må være den eneste grunnen til at edel og kurt ikke stemte ut reidar og co, for om de gjør det på denne måten neste gang er de sikret finaleplass...

:o)

håper teoriene mine er sanne..hehe

Håper du har rett!

Blir rett og slett kvalm av å se Reidar og dama. De er så ufyselige!!

(Hehe..utrolig at jeg kan bli så engasjert, ser jo ikke på programmet engang...)

Snorkfrøken
Skrevet

Håper du har rett!

Blir rett og slett kvalm av å se Reidar og dama. De er så ufyselige!!

(Hehe..utrolig at jeg kan bli så engasjert, ser jo ikke på programmet engang...)

man klarer jo ikke la være.. jeg håper for guds skyld at han ekle Reidar eller de andre ekle paret får så mye som ei takrenne av det huset...hehe

Gjest Shira12
Skrevet

Høres ikke særlig oppløftende ut. Gad engang gå inn på linken.

Har selv bare sett sporadisk på det, men titter innom om jeg ikke har noe annet og ta meg til.

Men skal ærlig innrømme at begynner jeg og se fra starten på slikt, kan jeg fort bli hekta ;-)

Gjest sandex
Skrevet

Ja, er så enig så enig.. Og det gjelder også den andre halvdelen av "lys og varme-gjengen" - Fattaneh og John Håvard.

Vinner noen av disse parene - så blir jeg RIMELIG FRUSTRERT!!!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...