Gå til innhold

80-årsgave

Gjest funderer på blomster

Anbefalte innlegg

Gjest funderer på blomster
Skrevet

Hva gir man til ei dame i åttiårsgave ?

Gjest noen tips
Skrevet

En kurv med litt lusksusting, som en god håndkrem, god kaffe / te, gode kjeks / sjokolade du vet hun liker, noen blader hun liker å lese.

Bilder av barn og barnebarn og steder hun er glad i, gjerne i en flip-overramme etc (fra IKEA) slik at hun kan bytte på hvilket som står fremme.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg pleier å finne på "ordentelige" ting til bestemoren min, som er over åtti..

Hun føler seg veldig regnet med, om hun får ting som nyere bøker, cd-plater, mobil o.l.

Jeg tror det styrker selvfølelsen hennes og gjør det litt mindre ille å være gammel at folk regner med at en takler og har intresse for ting i tiden. Gode kremer o.l,har også vært vinnere.

Men jeg tror det er litt kjipt å føle seg som en litt sånn støvete prydgjenstand, og påfølgende kun kunne være mottagelig for blomsterbukett, kong haakon, og 4711..

:-)

Skrevet

Fotpleietime var min tante veldig takknemlig for at hun fikk på sin 80årsdag. En pen golfjakke hun fikk merket jeg også falt godt i smak. Om noen spleiser så hun kommer ut på en bedre middag eller en liten reise...skal ikke så mye til for de eldre er min erfaring.

Skrevet

God rødvin

Blomster

Abonement på Hjemmet eller Se&Hør (eller noe i den duren)

Ny morgenkåpe

Middag ute på en bra restaurant

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...