Gjest livestrong Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Får man kjøpt Livestrong bånd på Radiumhospitalet? Hva er deres mening om å gå rundt med et slikt bånd for å vise at man støtter kreftsaken? 0 Siter
Gregga Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 Om de selger de på DNR vet jeg ikke. Kanskje i resepsjonen eller kiosken, eller kanskje apoteket der? Alle kreftforeningens kontorer selger de i hvert fall. Men, fordi jeg har hatt kreft selv, synes jeg det er en bra sak å støtte. På hvilken måte er helt uvesentlig, men jeg går gjerne med lifestrongbåndet... 0 Siter
Gjest livestrong Skrevet 2. mai 2005 Skrevet 2. mai 2005 Om de selger de på DNR vet jeg ikke. Kanskje i resepsjonen eller kiosken, eller kanskje apoteket der? Alle kreftforeningens kontorer selger de i hvert fall. Men, fordi jeg har hatt kreft selv, synes jeg det er en bra sak å støtte. På hvilken måte er helt uvesentlig, men jeg går gjerne med lifestrongbåndet... Ja jeg vil også støtte kreftsaken og syns de båndene kan påvirke andre til å ville støtte.. Får se om jeg får tak i et i hvert fall! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.