Gå til innhold

Skrifttyper for forlovelsesringer

Anbefalte innlegg

Gjest Stephie
Skrevet

Har du link til en nettside med forkjellige bokstavtyper som kan være fine til forlovelsesringer?

Skrevet

Spiller det noen rolle?! Bokstavene er jo _inni_ ringen jo!

Har en kjenning som hardnakket påstår at jeg er en uforbederlig praktiker og ikke særlig romantisk av meg og jeg begynner jaggu å tro han har rett...

Gjest Stephie
Skrevet

Har en kjenning som hardnakket påstår at jeg er en uforbederlig praktiker og ikke særlig romantisk av meg og jeg begynner jaggu å tro han har rett...

Neida, neida! Skriften skal være utenpå. Skriften skal være dekor.

Gjest vanlig å ha det utenpå
Skrevet

det er mer og mer vanlig å ha skriften utenpå på gifteringer.

Mamma er ikke kjempemoderne, men de har skriften utenpå.

Ari og Märtha også..

Og veldig mange andre..

Gjest husker ikke
Skrevet

Let på google under gullsmeder. Gå inn på de foskjellige. Hos noen av dem vises de forskjellige skrifttypene.

På ringer som er runde inni passer ofte ikke blokkskriften fordi den er litt stor.

Skrevet

Neida, neida! Skriften skal være utenpå. Skriften skal være dekor.

Åh. Der ser du - jeg er helt ut. :o)

Har ikke tenkt å forlove eller gifte meg flere ganger uansett så jeg har ikke fulgt med på trendene. Men det kan jo være litt stilig med fin skrift utenpå ja! Inspirasjon fra Ringenes Herre kanskje?

Gjest Stephie
Skrevet

Åh. Der ser du - jeg er helt ut. :o)

Har ikke tenkt å forlove eller gifte meg flere ganger uansett så jeg har ikke fulgt med på trendene. Men det kan jo være litt stilig med fin skrift utenpå ja! Inspirasjon fra Ringenes Herre kanskje?

Aner ikke hva som er trenden i dag jeg heller. Vi gikk til smeden og fikk laget ringer helt etter egne ønsker.

Gjest Stephie
Skrevet

Let på google under gullsmeder. Gå inn på de foskjellige. Hos noen av dem vises de forskjellige skrifttypene.

På ringer som er runde inni passer ofte ikke blokkskriften fordi den er litt stor.

Ringene blir håndgravert, så det spiller ingen rolle.

Gjest Burleføtter
Skrevet

Nei, nå mente jeg ikke tekst, men skrift-typer. (fonter)

De nye lasergraveringsmaskinene klarer det utroligste, men om noen gullsmeder kjøper en slik, er usikkert, den koster 1 mill kr.

Den ble nettopp vist på en messe for gullsmeder i Oslo. Den kan gravere nesten hva som helst, også din egen håndskirft.

De fleste har bare to typer:

http://www.gullsmedkyrreberg.no/forlovelseringer.htm

Gjest Stephie
Skrevet

De nye lasergraveringsmaskinene klarer det utroligste, men om noen gullsmeder kjøper en slik, er usikkert, den koster 1 mill kr.

Den ble nettopp vist på en messe for gullsmeder i Oslo. Den kan gravere nesten hva som helst, også din egen håndskirft.

De fleste har bare to typer:

http://www.gullsmedkyrreberg.no/forlovelseringer.htm

Ringene blir gravert for hånd, så skriften er valgfri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...