Gå til innhold

Misjonærstillingen

Anbefalte innlegg

Gjest uerfaren nybegynner

Kansje ett dumt spørsmål men.

I misjonærstillingen ligger jo mannen øverst. Ligger han da med hele tyngden oppå dama eller holder han seg oppe med armene? Blir ikke det ganske tungt etterhvert?

Noen som har noen fine forslag til stillinger for en nybegynner..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182845-misjon%C3%A6rstillingen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

I alle årene jeg har hatt sex, så har jeg faktisk ikke en eneste gang tenkt på hvor han gjør av armene sine når vi har sex i misjonærstillingen, kanskje fordi jeg er opptatt med litt annet? ;)

Men det er overhodet ikke tungt, ihvertfal har jeg aldri opplevd at det er tungt. Han holder seg nok oppe med hendene.. nå ble jeg litt usikker.. hmm tror jeg må undersøke dette her i kveld jeg :)

Andre stillinger dere kan forsøke er deg på topp, da bestemmer du tempo noe som kan være en fordel hvis du aldri har hatt sex før.

fei1365380229

I alle årene jeg har hatt sex, så har jeg faktisk ikke en eneste gang tenkt på hvor han gjør av armene sine når vi har sex i misjonærstillingen, kanskje fordi jeg er opptatt med litt annet? ;)

Men det er overhodet ikke tungt, ihvertfal har jeg aldri opplevd at det er tungt. Han holder seg nok oppe med hendene.. nå ble jeg litt usikker.. hmm tror jeg må undersøke dette her i kveld jeg :)

Andre stillinger dere kan forsøke er deg på topp, da bestemmer du tempo noe som kan være en fordel hvis du aldri har hatt sex før.

Klart han holder seg oppe med armene. Det er ganske så tungt, men tar det sikkert som trening for armene :o)

Undersøke i kveld?? Skulle ikke jeg shave i kveld da?

Annonse

Mary Poppins

Klart han holder seg oppe med armene. Det er ganske så tungt, men tar det sikkert som trening for armene :o)

Han gjør det ja? Det virker forsåvidt ganske logisk, men jeg har faktisk aldri tenkt over dette før nå.

Rett etter at jeg skrev innlegget mitt så sendte jeg kjæresten en melding der jeg spurte om akkurat dette (mest på tull) og nå ringte han meg opp igjen og lurte på om det hadde rablet for meg.

Han synes det var helt utrolig at jeg ikke hadde lagt merke til hvor han gjorde av hendene men jeg sa han fikk ta det som et kompliment ;)

Han gjør det ja? Det virker forsåvidt ganske logisk, men jeg har faktisk aldri tenkt over dette før nå.

Rett etter at jeg skrev innlegget mitt så sendte jeg kjæresten en melding der jeg spurte om akkurat dette (mest på tull) og nå ringte han meg opp igjen og lurte på om det hadde rablet for meg.

Han synes det var helt utrolig at jeg ikke hadde lagt merke til hvor han gjorde av hendene men jeg sa han fikk ta det som et kompliment ;)

"nå ringte han meg opp igjen og lurte på om det hadde rablet for meg. "

*he he* Hva vi utsetter våre ikke-dolere-halvdeler for!

Uff ja. Når jeg kommer med noe "lurt" nå så får jeg bare som svar; "er det noe du har lest på dol det eller?" :o)

Jeg hviler på knærne i den stillingen, og har armene strak. Eh.. tror jeg. Vel, det er i alle fall ikke tungt. Man kan jo ikke hvile på dama - da blir'a jo kvalt!

fei1365380229

Jeg hviler på knærne i den stillingen, og har armene strak. Eh.. tror jeg. Vel, det er i alle fall ikke tungt. Man kan jo ikke hvile på dama - da blir'a jo kvalt!

Ja hvile på knærne må man jo. Som dame hadde jeg nok ikke satt pris på å få et slakt på 75 kg med hele sin tyngde over meg, vet ikke om seansen hadde blitt så veldig hyggelig da :)

Dama de hadde nok merket det om du ikke hadde holdt igjen med armer eller bein.

Men at det kan være tungt er det vel ingen tvil om eller? Men tenkt på hvilken trening for armene. Jeg elsker muskuløse armer nemlig :o)

Annonse

Gjest noe mer erfaren

Det går å bytte litt på det der. Så har han strake armer, så hviler han på underarmene og nå og da klises kroppene sammen.(ikke heldig hvis det er stor tyngdeforskjell kanskje)

Det er mange gode stillinger. Som nevnt før kan du sitte oppå, da styrer du tempoet.

Du kan la ham ta deg bakfra, det er rått.

Du kan ligge på siden og han bak deg, også på siden, såkaldt skjed.

La det gå i naturlig tralt og la kroppen følge med. Ikke tenk så mye på hva du skal gjøre hele tiden men ta det som det kommer.

Gjest uerfaren nybegynner

Ikke tenk så mye. Det der går av seg selv.

Jeg har rett og slett aldri tenkt på det der. Man bytter på også innen misjonæren.

Ja kansje jeg tenker for mye hehe

Er bare redd for å stå der og ikke vet helt hva man skal gjøre..

Men som sagt det går vel av seg selv.

*Sitter i skranken og rister av latter*

Samboeren min ligger enten over meg og støtter seg på albuene, eller så ligger han så oppreist at hele tyngden hans er på knærne. Men da er kanskje ikke stillingen misjonær lenger... Hmm...

Joda. Misjonær er misjonær, selv om det finnes utallige varianter.

"..................................."

Hehe - ja det er da ikke alt men legger merke til når hyrdestunden pågår.

Jeg har i alle fall ikke hele tyngden hans over meg - da hadde jeg ikke vært mye tess - men jeg har lagt merke til at jeg er ofte rød og litt sår på fronten av høyre skulder. Så der har han ansiktet sitt (skjeggstubbene) innimellom, i alle fall.

Nå må jeg innrømme at jeg ble litt nysgjerrig ...

*s*

Ja hvile på knærne må man jo. Som dame hadde jeg nok ikke satt pris på å få et slakt på 75 kg med hele sin tyngde over meg, vet ikke om seansen hadde blitt så veldig hyggelig da :)

Dama de hadde nok merket det om du ikke hadde holdt igjen med armer eller bein.

Men at det kan være tungt er det vel ingen tvil om eller? Men tenkt på hvilken trening for armene. Jeg elsker muskuløse armer nemlig :o)

"få et slakt på 75 kg med hele sin tyngde over meg,"

Det kan vel knapt kalles et "slakt", vel. Mer spjæling enn slakt :-)

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...