Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stor pose med masse digg fra Malaco i postkassen i dag. Flere heldige? *Gomle*

Gjest Skeptisk, ja...
Skrevet

Jeg hadde ikke turt å spise noe som bare dukket opp i postkassen...?

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å spise noe som bare dukket opp i postkassen...?

Tror disse jobber som "prøvesmakere" faktisk!

Gjest Skeptisk, ja
Skrevet

OK, trodde det var noe reklamegreier :)

Skrevet

Hvorfor??????????

Meldte meg på som prøvesmaker etter å ha fått tips av en eller annen her inne, og nå dumper det godis ned i postkassa med ujevne mellomrom :-)

Skrevet

Jepp! *Gomle videre*

Skrevet

Ikke noe til meg, men jeg har jo fått to ganger det siste året - så jeg har vel brukt opp kvota for en stund. hihi.

Skrevet

Meldte meg på som prøvesmaker etter å ha fått tips av en eller annen her inne, og nå dumper det godis ned i postkassa med ujevne mellomrom :-)

Oj, dette vil jeg også.

Er det bare å henvende seg til Malaco, eller er det begrenset hvor mange prøvesmakere de trenger?

Skrevet

Prøvesmaker høres ut som en jobb for meg! Hørte om det på TV en gang der ble det sagt at prøvesmakere må ha spesielt fine smaksløker, samt ordforråd til å beskrive smaker.

Kan man stige i gradene eller spesialisere seg etter hvert? (Prøvesmaker med opprykk, Prøvesmaker med spesialfelt saltsmak, e.l.)

Er det lett å få jobb?

Må man gå prøvesmakekurs?

Jobber dere hjemmefra?

På hvilken måte rapporterer dere?

Gjest Shira12
Skrevet

Urettferdig!!!

Jeg har bare fått en gang, da var det pastiller jeg skulle prøve. Og så fikk jeg en pose biler som takk for hjelpen.

Nå furter jeg altså!!!

Skrevet

Prøvesmaker høres ut som en jobb for meg! Hørte om det på TV en gang der ble det sagt at prøvesmakere må ha spesielt fine smaksløker, samt ordforråd til å beskrive smaker.

Kan man stige i gradene eller spesialisere seg etter hvert? (Prøvesmaker med opprykk, Prøvesmaker med spesialfelt saltsmak, e.l.)

Er det lett å få jobb?

Må man gå prøvesmakekurs?