Reg@l Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Stor pose med masse digg fra Malaco i postkassen i dag. Flere heldige? *Gomle* 0 Siter
Gjest Skeptisk, ja... Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg hadde ikke turt å spise noe som bare dukket opp i postkassen...? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg hadde ikke turt å spise noe som bare dukket opp i postkassen...? Tror disse jobber som "prøvesmakere" faktisk! 0 Siter
Gjest Skeptisk, ja Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Tror disse jobber som "prøvesmakere" faktisk! OK, trodde det var noe reklamegreier 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Hvorfor?????????? Meldte meg på som prøvesmaker etter å ha fått tips av en eller annen her inne, og nå dumper det godis ned i postkassa med ujevne mellomrom :-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Tror disse jobber som "prøvesmakere" faktisk! Jepp! *Gomle videre* 0 Siter
tiliti Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Ikke noe til meg, men jeg har jo fått to ganger det siste året - så jeg har vel brukt opp kvota for en stund. hihi. 0 Siter
Gjest hhhhh Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Meldte meg på som prøvesmaker etter å ha fått tips av en eller annen her inne, og nå dumper det godis ned i postkassa med ujevne mellomrom :-) Oj, dette vil jeg også. Er det bare å henvende seg til Malaco, eller er det begrenset hvor mange prøvesmakere de trenger? 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Prøvesmaker høres ut som en jobb for meg! Hørte om det på TV en gang der ble det sagt at prøvesmakere må ha spesielt fine smaksløker, samt ordforråd til å beskrive smaker. Kan man stige i gradene eller spesialisere seg etter hvert? (Prøvesmaker med opprykk, Prøvesmaker med spesialfelt saltsmak, e.l.) Er det lett å få jobb? Må man gå prøvesmakekurs? Jobber dere hjemmefra? På hvilken måte rapporterer dere? 0 Siter