Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stor pose med masse digg fra Malaco i postkassen i dag. Flere heldige? *Gomle*

Gjest Skeptisk, ja...
Skrevet

Jeg hadde ikke turt å spise noe som bare dukket opp i postkassen...?

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å spise noe som bare dukket opp i postkassen...?

Tror disse jobber som "prøvesmakere" faktisk!

Gjest Skeptisk, ja
Skrevet

OK, trodde det var noe reklamegreier :)

Skrevet

Hvorfor??????????

Meldte meg på som prøvesmaker etter å ha fått tips av en eller annen her inne, og nå dumper det godis ned i postkassa med ujevne mellomrom :-)

Skrevet

Jepp! *Gomle videre*

Skrevet

Ikke noe til meg, men jeg har jo fått to ganger det siste året - så jeg har vel brukt opp kvota for en stund. hihi.

Skrevet

Meldte meg på som prøvesmaker etter å ha fått tips av en eller annen her inne, og nå dumper det godis ned i postkassa med ujevne mellomrom :-)

Oj, dette vil jeg også.

Er det bare å henvende seg til Malaco, eller er det begrenset hvor mange prøvesmakere de trenger?

Skrevet

Prøvesmaker høres ut som en jobb for meg! Hørte om det på TV en gang der ble det sagt at prøvesmakere må ha spesielt fine smaksløker, samt ordforråd til å beskrive smaker.

Kan man stige i gradene eller spesialisere seg etter hvert? (Prøvesmaker med opprykk, Prøvesmaker med spesialfelt saltsmak, e.l.)

Er det lett å få jobb?

Må man gå prøvesmakekurs?

Jobber dere hjemmefra?

På hvilken måte rapporterer dere?

Gjest Shira12
Skrevet

Urettferdig!!!

Jeg har bare fått en gang, da var det pastiller jeg skulle prøve. Og så fikk jeg en pose biler som takk for hjelpen.

Nå furter jeg altså!!!

Skrevet

Prøvesmaker høres ut som en jobb for meg! Hørte om det på TV en gang der ble det sagt at prøvesmakere må ha spesielt fine smaksløker, samt ordforråd til å beskrive smaker.

Kan man stige i gradene eller spesialisere seg etter hvert? (Prøvesmaker med opprykk, Prøvesmaker med spesialfelt saltsmak, e.l.)

Er det lett å få jobb?

Må man gå prøvesmakekurs?

Jobber dere hjemmefra?

På hvilken måte rapporterer dere?

Får ikke noe annet enn godis for det, men det er veldig fort gjort. Tror mer de er ute etter meningen til "mammen i gata". Tar kanskje 5 minutter å svare via internett.

Skrevet

Oj, dette vil jeg også.

Er det bare å henvende seg til Malaco, eller er det begrenset hvor mange prøvesmakere de trenger?

Jeg sendte en mail, men husker selvsagt ikke adressen nå. Prøv å søke deg tilbake, det var en tråd ang. dette for en tid tilbake.

Skrevet

Ikke noe til meg, men jeg har jo fått to ganger det siste året - så jeg har vel brukt opp kvota for en stund. hihi.

Det har jeg også, tror ikke det er noen begrensning på det. Du får satse på at det er treg postgang det skyldes ;-)

Skrevet

Urettferdig!!!

Jeg har bare fått en gang, da var det pastiller jeg skulle prøve. Og så fikk jeg en pose biler som takk for hjelpen.

Nå furter jeg altså!!!

De pastillene med melonsmak var gode *sikle*

Kan jo være treg postgang? Du får krysse fingrene :-)

Gjest Shira12
Skrevet

De pastillene med melonsmak var gode *sikle*

Kan jo være treg postgang? Du får krysse fingrene :-)

Jeg håper og håper :-)

Godis er godt!

Skrevet

Å så heldig du er!

Jeg er også prøvesmaker hos Malaco, men har ikke fått noe på en stund nå.

Har vel fått tre sendinger med forskjellig etter at jeg begynte med dette her.

En skikkelig digg "jobb" ;) hehe

Skrevet

Å så heldig du er!

Jeg er også prøvesmaker hos Malaco, men har ikke fått noe på en stund nå.

Har vel fått tre sendinger med forskjellig etter at jeg begynte med dette her.

En skikkelig digg "jobb" ;) hehe

Ja bokstavelig talt. Skikkelig snadder det som kom idag hvertfall.

Skrevet

Det har jeg også, tror ikke det er noen begrensning på det. Du får satse på at det er treg postgang det skyldes ;-)

Hehe, ja. Eller at jeg ikke er målgruppen for dette.

After all - jeg er jo målgruppe for både pastiller som smaker luftfrisker, og morsomme skum-dingser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...