Reg@l Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Stor pose med masse digg fra Malaco i postkassen i dag. Flere heldige? *Gomle* 0 Siter
Gjest Skeptisk, ja... Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg hadde ikke turt å spise noe som bare dukket opp i postkassen...? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg hadde ikke turt å spise noe som bare dukket opp i postkassen...? Tror disse jobber som "prøvesmakere" faktisk! 0 Siter
Gjest Skeptisk, ja Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Tror disse jobber som "prøvesmakere" faktisk! OK, trodde det var noe reklamegreier 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Hvorfor?????????? Meldte meg på som prøvesmaker etter å ha fått tips av en eller annen her inne, og nå dumper det godis ned i postkassa med ujevne mellomrom :-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Tror disse jobber som "prøvesmakere" faktisk! Jepp! *Gomle videre* 0 Siter
tiliti Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Ikke noe til meg, men jeg har jo fått to ganger det siste året - så jeg har vel brukt opp kvota for en stund. hihi. 0 Siter
Gjest hhhhh Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Meldte meg på som prøvesmaker etter å ha fått tips av en eller annen her inne, og nå dumper det godis ned i postkassa med ujevne mellomrom :-) Oj, dette vil jeg også. Er det bare å henvende seg til Malaco, eller er det begrenset hvor mange prøvesmakere de trenger? 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Prøvesmaker høres ut som en jobb for meg! Hørte om det på TV en gang der ble det sagt at prøvesmakere må ha spesielt fine smaksløker, samt ordforråd til å beskrive smaker. Kan man stige i gradene eller spesialisere seg etter hvert? (Prøvesmaker med opprykk, Prøvesmaker med spesialfelt saltsmak, e.l.) Er det lett å få jobb? Må man gå prøvesmakekurs? Jobber dere hjemmefra? På hvilken måte rapporterer dere? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Urettferdig!!! Jeg har bare fått en gang, da var det pastiller jeg skulle prøve. Og så fikk jeg en pose biler som takk for hjelpen. Nå furter jeg altså!!! 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Prøvesmaker høres ut som en jobb for meg! Hørte om det på TV en gang der ble det sagt at prøvesmakere må ha spesielt fine smaksløker, samt ordforråd til å beskrive smaker. Kan man stige i gradene eller spesialisere seg etter hvert? (Prøvesmaker med opprykk, Prøvesmaker med spesialfelt saltsmak, e.l.) Er det lett å få jobb? Må man gå prøvesmakekurs? Jobber dere hjemmefra? På hvilken måte rapporterer dere? Får ikke noe annet enn godis for det, men det er veldig fort gjort. Tror mer de er ute etter meningen til "mammen i gata". Tar kanskje 5 minutter å svare via internett. 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Oj, dette vil jeg også. Er det bare å henvende seg til Malaco, eller er det begrenset hvor mange prøvesmakere de trenger? Jeg sendte en mail, men husker selvsagt ikke adressen nå. Prøv å søke deg tilbake, det var en tråd ang. dette for en tid tilbake. 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Ikke noe til meg, men jeg har jo fått to ganger det siste året - så jeg har vel brukt opp kvota for en stund. hihi. Det har jeg også, tror ikke det er noen begrensning på det. Du får satse på at det er treg postgang det skyldes ;-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Urettferdig!!! Jeg har bare fått en gang, da var det pastiller jeg skulle prøve. Og så fikk jeg en pose biler som takk for hjelpen. Nå furter jeg altså!!! De pastillene med melonsmak var gode *sikle* Kan jo være treg postgang? Du får krysse fingrene :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 De pastillene med melonsmak var gode *sikle* Kan jo være treg postgang? Du får krysse fingrene :-) Jeg håper og håper :-) Godis er godt! 0 Siter
amber sun Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Å så heldig du er! Jeg er også prøvesmaker hos Malaco, men har ikke fått noe på en stund nå. Har vel fått tre sendinger med forskjellig etter at jeg begynte med dette her. En skikkelig digg "jobb" hehe 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. april 2005 Forfatter Skrevet 29. april 2005 Å så heldig du er! Jeg er også prøvesmaker hos Malaco, men har ikke fått noe på en stund nå. Har vel fått tre sendinger med forskjellig etter at jeg begynte med dette her. En skikkelig digg "jobb" hehe Ja bokstavelig talt. Skikkelig snadder det som kom idag hvertfall. 0 Siter
tiliti Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Det har jeg også, tror ikke det er noen begrensning på det. Du får satse på at det er treg postgang det skyldes ;-) Hehe, ja. Eller at jeg ikke er målgruppen for dette. After all - jeg er jo målgruppe for både pastiller som smaker luftfrisker, og morsomme skum-dingser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.