Gå til innhold

GOD HELG!! :-)

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Idag var jeg på Lidl kun for å kjøpe yndlingskjeksen min. Hadde gledet meg hele uken for å kose meg med de i helgen, men hva oppdager jeg når jeg kommer til Lidl?? DE ER UTSOLGT!!!!! Verden raste midlertidig sammen og jeg måtte forberede meg på at helgen var fullstendig ødelagt.

MEN, så bestemte jeg meg for å prøve noe annet, en sjokolade med valnøtter (alla helnøtt) og vet dere hva??? DEN_VAR_GOD_DEN!!!!!

Angrer bare på at jeg ikke kjøpte mer. Men helgen er ihvertfal reddet for min del og jeg avslutter dette med å ønske dere også en riktig god helg! :0)

fei1365380229
Skrevet

Hva annet kan du vente enn at kjeksen er utsolgt når du reklamerer så for den her :o)

hare1365380455
Skrevet

Det var da godt at du fant noe annet.. God helg:)

Mary Poppins
Skrevet

Hva annet kan du vente enn at kjeksen er utsolgt når du reklamerer så for den her :o)

Det var et veldig godt poeng.

Nå kan jeg vel kanskje forvente at denne helnøtt sjokoladen min også er utsolgt neste gang da. - søren!

*må huske å slutte med ambefalinger*

Gjest Shira12
Skrevet

GOD HELG til deg også!

Hm, kanskje jeg skal handle inn noe godt til helgen jeg også.

Mary Poppins
Skrevet

GOD HELG til deg også!

Hm, kanskje jeg skal handle inn noe godt til helgen jeg også.

ssssh ikke si det høyt, ellers kommer sdd å tar deg! ;)

Gjest Shira12
Skrevet

ssssh ikke si det høyt, ellers kommer sdd å tar deg! ;)

Ja jeg så tråden etter jeg hadde svart deg.

Jaja, han får bare komme, jeg liker mye av det han ramset opp! Men klikker ikke av slankeprat for det.

fei1365380229
Skrevet

Det var et veldig godt poeng.

Nå kan jeg vel kanskje forvente at denne helnøtt sjokoladen min også er utsolgt neste gang da. - søren!

*må huske å slutte med ambefalinger*

Er det ikke amber som kommer med ambe®falinger :o)

Synd jeg ikke har Lidl i nærheten - eller forresten jeg slanker meg.

Jeg SLANKER MEG SDD!!!!

Men jeg har syklet spinning og trent styrke fire ganger denne uken, ikke spist kjeks, sjokolade eller godteri..... og så er jeg syk så jeg har god grunn for å sitte her inne og deppe :)

Eyes never lie
Skrevet

God helg til deg også, og kos seg med dine kjeks;)

Mary Poppins
Skrevet

Er det ikke amber som kommer med ambe®falinger :o)

Synd jeg ikke har Lidl i nærheten - eller forresten jeg slanker meg.

Jeg SLANKER MEG SDD!!!!

Men jeg har syklet spinning og trent styrke fire ganger denne uken, ikke spist kjeks, sjokolade eller godteri..... og så er jeg syk så jeg har god grunn for å sitte her inne og deppe :)

Da har du vært flink!!!

Hehe jo amber pleier å komme med amb(er)falinger, men som regel på et helt annet forum, og det pleier ikke gjelde kjeks og godis ;)

Eller jo det gjelder kanskje godis, men på en litt annen måte! :)

Skrevet

Bra du ikke fant på å kjøpe brus istedet.

God Helg!

Skrevet

God helg til deg også! Gubben er i butikken - spent på hva han kommer hjem med ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...