Gå til innhold

Det er ikke rart dolere rabler av slankeprat

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dere gjør jo ikke annet enn å spise kjeks, godis, sausete middager som tylles i dere med uante mengder vin, tacosupper (en gal manns rett), og annet snadder.

Det er klart mange føler seg truffet når noen ymter frampå om kroppsfasong og dissete valker når det store flertallet av de som sutrer sitter her halve døgnet og spiser snacks og diskuterer slankekurer i stedet for å jogge.

Skrevet

En får værra som en er når en itte vart som en sku ;-)

Åsså koser vi oss med litt usunnheter på veien.

Luna21365380663
Skrevet

Hva poker er tacosuppe?? Hørtes sølete ut, spør du meg..

Jeg rabler forresten ikke av slankeprat. Jeg har allerede gått ned 20 kg, så nå må jeg kanskje heller gå litt opp igjen.. Men det er jammen ikke lett. Prøver å feite meg opp til jul, så jeg har jo fremdeles litt tid igjen..

Forresten; jogging er for tapere som har tenkt å dø unge. Tenk på de stakkars leddene, og ryggen til de som jogger dag ut og dag inn. Nei, takke seg til noe som faktisk er en GØY måte å trene på..

Gjest slank nok
Skrevet

Å hold snavla på deg din snørrhovne bedreviter!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva poker er tacosuppe?? Hørtes sølete ut, spør du meg..

Jeg rabler forresten ikke av slankeprat. Jeg har allerede gått ned 20 kg, så nå må jeg kanskje heller gå litt opp igjen.. Men det er jammen ikke lett. Prøver å feite meg opp til jul, så jeg har jo fremdeles litt tid igjen..

Forresten; jogging er for tapere som har tenkt å dø unge. Tenk på de stakkars leddene, og ryggen til de som jogger dag ut og dag inn. Nei, takke seg til noe som faktisk er en GØY måte å trene på..

Tacosuppe ble diskutert inne på matforumet her forleden. Jeg trodde ikke det jeg leste.

En syk rett.

Skrevet

Hvem er dette rettet til? Jeg føler meg ikke truffet. Spiser ikke kjeks og saus og drikker ikke vin. Ok litt snop blir det nå og da. Kan ikke trene for jeg er forkjøla. Kjeder meg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvem er dette rettet til? Jeg føler meg ikke truffet. Spiser ikke kjeks og saus og drikker ikke vin. Ok litt snop blir det nå og da. Kan ikke trene for jeg er forkjøla. Kjeder meg!

Innlegget var rettet til mange jeg leser innlegg av her.

Mary Poppins
Skrevet

Hmmm nå følte jeg meg litt truffet i og med jeg nettopp har skrevet et innlegg om kjeksene mine.

Men jeg er slank så jeg spiser meg god samvittighet, ikke engasjerer jeg meg i disse slanketrådene heller!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmm nå følte jeg meg litt truffet i og med jeg nettopp har skrevet et innlegg om kjeksene mine.

Men jeg er slank så jeg spiser meg god samvittighet, ikke engasjerer jeg meg i disse slanketrådene heller!

Jeg så jo innlegget ditt, men jeg vet at du er slank og fin og lite sutrete når det diskuteres slanking. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Tacosuppe ble diskutert inne på matforumet her forleden. Jeg trodde ikke det jeg leste.

En syk rett.

Redd for nye smaksopplevelser eller?! ;-)

Koser meg med mat jeg, og ikke rabler jeg av slankeprat heller, er akkurat passe høy og bred ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg så jo innlegget ditt, men jeg vet at du er slank og fin og lite sutrete når det diskuteres slanking. :)

det skulle stå med og ikke meg i innlegget mitt.

Men ellers interesserer slankeprat meg svært lite, så jeg trekker meg tilbake fra denne tråden.

Så får du ha en god helg :)

Gjest Sjokkedårisei
Skrevet

Sikkert ikke de samme som er på slankern, som skriver om sauser og snop. Eller kanskje, det er vel noen som lever med annenhver uke på riskaker og potetgull

ShitDiddelyDo
Skrevet

det skulle stå med og ikke meg i innlegget mitt.

Men ellers interesserer slankeprat meg svært lite, så jeg trekker meg tilbake fra denne tråden.

Så får du ha en god helg :)

Jo, god helg. :)

mil1365380270
Skrevet

Jeg spiser ikke tacosupper, vet ikke hva det er en gang! Så det så!

Gjest er ikke meg du prater om
Skrevet

Ikke diskuterer jeg slanketråder, ikke diskuterer jeg mattråder.

Til opplysning er jeg slank og eter alt jeg lyster på,koser meg med vin og trimmer aldri

;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg spiser ikke tacosupper, vet ikke hva det er en gang! Så det så!

Nei tacosuppe har jeg heller aldri hørt om....

Gjest Sjokkedårisei
Skrevet

Javel, men hva mente du? Provoserer det deg?

Skrevet

Åja, da var ikke jeg en av dem. Men jeg er også glad i mat, må jo kunne være det selv om man prøver å holde seg slank

mil1365380270
Skrevet

Nei tacosuppe har jeg heller aldri hørt om....

Spiser bare gode ting, og tacosuppe høres definitivt ikke godt ut ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...