Gå til innhold

Det er ikke rart dolere rabler av slankeprat

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Er du på slanker'n eller?

c",)

haha den var god!

Skrevet

De der trådene holder jeg meg stort sett laangt unna.

Spise usunt gjør jeg heller ikke så jeg erklærer meg for uskyldig og ikke tilhørende i nevnte kategori:-)

Prøver faktisk å holde meg til rådet jeg fikk fra deg når det gjaldt kosthold, og det dreide seg mer om det og legge på seg..

Ha en fin helg SDD;-)

Jeg er en annen
Skrevet

Mye forsvar i denne tråden. Jeg visste at dette innlegget ville bli en brannfakkel med en gang jeg så det.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Har jogget hver dag denne uka jeg, og tatt sit ups, ikke har jeg spist noe godterier heller!

Bikiniform 2005 er jo snart i boks med denne stilen:)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Spiser bare gode ting, og tacosuppe høres definitivt ikke godt ut ;-)

Synes det høres spennende ut jeg;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har jogget hver dag denne uka jeg, og tatt sit ups, ikke har jeg spist noe godterier heller!

Bikiniform 2005 er jo snart i boks med denne stilen:)

Det irriterer meg litt at du er så flink mens jeg

har vært tvunget til å ta det rolig i flere uker, grunnet en senebetennelse.

Så dette innlegget fikk jeg midt i trynet! ;)

Men fra mandag skal jeg også bli en hardttrenende fanatiker i et par måneder, og på den måten i hvert fall få godkjent sommerform. Selv om jeg tror den helt store bikiniformen vil la vente på seg litt lenger.

Skrevet

Synes det høres spennende ut jeg;)

Den oppskriftenpå tacosuppe som var her på dol, var i hvert fall kjempegod :o)

Skrevet

Tacosuppe ble diskutert inne på matforumet her forleden. Jeg trodde ikke det jeg leste.

En syk rett.

Den var virkelig god og ikke noe usunn heller ;o)

Skrevet

Hei du- ikke kall Tacosuppa mi en gal manns rett før du har smakt den. :o) Forøvrig så er jeg kvinne med snas for gærne (gale) menn.

Skrevet

Tacosuppe ble diskutert inne på matforumet her forleden. Jeg trodde ikke det jeg leste.

En syk rett.

Jeg er den "skyldige" som har spredd oppskrift på tacosuppe. Ikke noe for de fordomsfulle, men spennende smaksopplevelse for de som våger.

Du får si ifra en gang du er i Trondheim SDD så skal jeg lage Tacosuppe til deg. :o)

For de som undrer på hva dette er så finner dere oppskrift her:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2451690

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hei du- ikke kall Tacosuppa mi en gal manns rett før du har smakt den. :o) Forøvrig så er jeg kvinne med snas for gærne (gale) menn.

Hehe, det var din suppe, ja. Søkte inne på matforumet tidligere i kveld for å sjekke at jeg ikke hadde drømt om dette maktmisbruket mot uskyldig taco. :)

Skrevet

Gi deg, a!

Taco er taco, suppe er suppe. ;)

Skrevet

Hehe, det var din suppe, ja. Søkte inne på matforumet tidligere i kveld for å sjekke at jeg ikke hadde drømt om dette maktmisbruket mot uskyldig taco. :)

Lov meg at du iallefall forsøker den en gang. Den ER god

ShitDiddelyDo
Skrevet

Lov meg at du iallefall forsøker den en gang. Den ER god

Det kan jeg ikke love. Jeg er såpass glad i taco at jeg ikke ser noen grunn til å koke suppe på ingrediensene. :)

Skrevet

Det kan jeg ikke love. Jeg er såpass glad i taco at jeg ikke ser noen grunn til å koke suppe på ingrediensene. :)

Tror jeg burde ha kalt den Texmex eller noe sånt.... Alt annet enn taco. :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror jeg burde ha kalt den Texmex eller noe sånt.... Alt annet enn taco. :o)

Jeg ser i hvert fall ingen grunn til å koke suppe på taco. For meg blir det som å koke suppe på biff, gratinerte poteter og champingnoner.

Men det eksempelet burde jeg vel ikke kommet med, for nå satte jeg vel griller i hodet ditt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...