Gå til innhold

Hijab

Gjest velger å være anonym denne gangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og energi skal man ikke kaste bort i tide og utide :-)

"................................"

Nei det bør man absolutt ikke gjøre..

Trenger en påfylling av energi før jeg gir meg innpå sånne temaer..

;-)

Skrevet

I visse områder er det høyst nødvendig med burka, da de som går uten ikke får gå i fred for menn.

Hei igjen,

får ikke gå i fred for menn sa du,høres ææææ ..interessant ut , kan du antyde hvor?

Gjest Burleføtter
Skrevet

Hei igjen,

får ikke gå i fred for menn sa du,høres ææææ ..interessant ut , kan du antyde hvor?

Åsne skriver om det i sin bok, en journalist skriver om det fra landsbygda i Pakistan.

Bekjente i Tanger, Marokko sier det.

Skrevet

Åsne skriver om det i sin bok, en journalist skriver om det fra landsbygda i Pakistan.

Bekjente i Tanger, Marokko sier det.

Ok, ikke gå i fred på den måten du mente , ja.

I visse andre tilfelle er det jo ålreit å ikke få gå i fred:-)

Skrevet

Javel, det har jeg aldri prøvd, men sikkert ikke noe særlig...

:-)

Skrevet

Jeg synes det er kvinnediskriminerende. Bringer oss tilbake til religiøs, mørk fortid og at kvinner ikke er verdt noen ting.

men jeg har diskutert det her inne før og orker ikke flere lange diskusjoner

Gjest Burleføtter
Skrevet

Jeg synes det er kvinnediskriminerende. Bringer oss tilbake til religiøs, mørk fortid og at kvinner ikke er verdt noen ting.

Åh jo liiitt. Bare bittelitt?

Skrevet

Joh liitt?

Nei :o)

Jeg er ekstrem, jeg synes hijab er skikkelig dritt og burde vært forbudt.

Gjest frp-velger
Skrevet

Så lenge desse jentene ønsker å gå med det synes jeg det er helt greit.

Gjest frp-velger
Skrevet

Du er en typsik sosialist. Om de ønsker å gå med det så må det vel være fritt for det vel? Hvorofr må dere sosialister alltid ta fra folks frihet? EN hijab gjør ingen som helst skade så lenge den ikke er påtvunget noen.

Gjest Burleføtter
Skrevet

Så lenge desse jentene ønsker å gå med det synes jeg det er helt greit.

Hva er alternativet for dem?

Hvis de er frie til å bruke den, så er de vel frie til å ta den av seg?

Det underlige er at mange føler seg nakne uten.

Gjest Burleføtter
Skrevet

Du er en typsik sosialist. Om de ønsker å gå med det så må det vel være fritt for det vel? Hvorofr må dere sosialister alltid ta fra folks frihet? EN hijab gjør ingen som helst skade så lenge den ikke er påtvunget noen.

Hijaben er for mange et politisk tegn på linje med hakekorset.

For jødene i Norge er det et tegn på jødehat.

Skrevet

Men den blir påtvunget mange. De som ikke bruker hijab blir bl,a spyttet på. Jeg har sett småjenter sloss om det i bakgården her og kaller hverandre stygge navn og får ikke lov til å leke med hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...