Gå til innhold

Museskuldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så stiv i nakken og skuldre av å sitte her. Har en god stol og hviler albuene men det hjelper ikke. Kjeder meg fordi jeg er syk, ellers kunne jeg finne på noe annet. Å ligge på sofaen å se på tv er liksom ikke så mye bedre.

Gjest Burleføtter
Skrevet

Trening. Hadde det samme problemet. Fysioen sa at musklene i skuldra var for pinglete, det var ingenting å gå på. Et år senere var det bra, men da passa ikke skjortene lenger.

Skrevet

Trening. Hadde det samme problemet. Fysioen sa at musklene i skuldra var for pinglete, det var ingenting å gå på. Et år senere var det bra, men da passa ikke skjortene lenger.

Ja, jeg får sette i gang når jeg er på beina igjen.Løper mye men det hjelper vel ikke så mye på skuldrene, annet enn at det løser opp. Jeg prøver å gjøre litt styrketrening men det er så kjedelig når man er så svak som meg, blir stiv i skuldrene etter èn pushup. Jeg er bred nok over ryggen (ikke fett altså) så jeg synes ikke det er noe greit å trene meg enda bredere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...