Gjest Sinai Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Blir så stiv i nakken og skuldre av å sitte her. Har en god stol og hviler albuene men det hjelper ikke. Kjeder meg fordi jeg er syk, ellers kunne jeg finne på noe annet. Å ligge på sofaen å se på tv er liksom ikke så mye bedre. 0 Siter
Gjest Burleføtter Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Trening. Hadde det samme problemet. Fysioen sa at musklene i skuldra var for pinglete, det var ingenting å gå på. Et år senere var det bra, men da passa ikke skjortene lenger. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Trening. Hadde det samme problemet. Fysioen sa at musklene i skuldra var for pinglete, det var ingenting å gå på. Et år senere var det bra, men da passa ikke skjortene lenger. Ja, jeg får sette i gang når jeg er på beina igjen.Løper mye men det hjelper vel ikke så mye på skuldrene, annet enn at det løser opp. Jeg prøver å gjøre litt styrketrening men det er så kjedelig når man er så svak som meg, blir stiv i skuldrene etter èn pushup. Jeg er bred nok over ryggen (ikke fett altså) så jeg synes ikke det er noe greit å trene meg enda bredere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.